Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Winactie 10] Win een Volt! Chemical Box! [WINNAARS BEKEND]

    In samenwerking met Vuurwerktotaal hebben wij een actie opgesteld waarbij je kans maakt op een Volt! Chemical box en wat Pyrotorches.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Chemical box 10 keer.jpg
Vertoningen:1
Grootte:165,2 KB
ID:	1613304

    De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar.
    Na de actie zullen wij dus maar liefst 10 winnaars uitroepen die de Volt! Chemical box + Pyrotorches eind 2016 af kunnen halen!

    Om kans te maken hoef je de komende 10 dagen enkel mee te doen aan deze actie.
    Het is een beoordelingsvraag; Vuurwerkvisie zal beoordelen wat de 10 leukste inzendingen zijn.

    Regels:
    • Aan deze winactie zijn de volgende regels verbonden:
    • Je doet al mee vanaf 1 film, maar je mág voor ieder artikel een omschrijving maken
    • Hoeveel je er ook instuurt, je kunt maximaal 1 cakebox winnen
    • Vuurwerkvisie beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
    • Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
    • Prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerktotaal dealer tijdens de verkoopdagen van 2016

    Wat moet je doen:
    Ga naar het Vuurwerktotaal kanaal op Youtube, abonneer je op de pagina, kies een film van een artikel uit het actuele assortiment en voorzie dit filmpje van jouw commentaar! Standaard, creatief, over de top, humoristisch, jij mag het bepalen!


    Vervolgens stuur je het filmpje op (via Wetransfer) naar [email protected].
    Wij zorgen dat Vuurwerktotaal alle films zal ontvangen, zij plaatsen de films online in een speciale afspeellijst en kiezen daar 10 winnaars uit!

    Even een voorbeeldje van de inzendingen van vorig jaar:








    Let er op dat je inzending geen auteursrechtelijke beschermde content bevat!

    Wil je er meer maken? Dat mag! Je mag meerdere films maken en insturen / posten, maar je kunt alsnog maximaal 1 keer winnen.

    De leukste 10 inzendingen winnen de Volt! Chemical box. Succes!



    Hoe lang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 17 december 2016 t/m 26 december 2016 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 27 december 2016 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl, de winnaars ontvangen tevens een pm van Vuurwerktotaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    owboy hier kan ik dus niks mee
    Leuke actie, leuke cake

    Comment


      #3
      ik ook niet, krijgen we geen vrijwaring? tot nu alle uitdagingen aan gegaan. Maar filmen en bewerken geen idee. En uh drukke tijd.

      maar goed als het moet, moet het pfff

      Comment


        #4
        Leuke actie. Helaas gaat deze voor mij over. Ben niet zo'n held met die filmpjes
        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          #5
          Ik heb het geprobeerd. Mijn eerste keer bewerken, op wat knip en plak werk na.

          Ik wil toch kans blijven maken voor de Voltfather.

          Comment


            #6
            HAHAHA ik heb hier vorig jaar zelf zo om in een deuk gelegen. Mag ik m'n filmpje opnieuw insturen? ^^

            De Chemical Box is trouwens echt een hele mooi box, hij was me nog niet opgevallen! En dan 10x kans maken! Ik ga er weer voor zitten ^^
            31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

            Comment


              #7
              Dit wordt een lastige, heb totaal geen ervaring om beeldmateriaal te bewerken, maar ik ga het vannacht is proberen op me werk!! hoop dat me collega er meer verstand van heeft, iedereen succes!

              Comment


                #8
                Jaaa mooie actie! Ik ga mijn best doen!

                Comment


                  #9
                  Daar is die dan, de laatste actie! Dat wordt even spelen met video's Ik ga duimen voor die super vette Voltfather!!!

                  Comment


                    #10
                    Ook hier bij sla ik deze over.. jammer genoeg ken totaal geen filmpjes bewerken...

                    Comment


                      #11
                      En meteen nog maar 1 verstuurd omdat ik het zo leuk vond om te doen.

                      Comment


                        #12
                        Zal eens even iets creatiefs gaan bedenken voor de Voltfather

                        Nogmaals bedankt voor het mogelijk maken van deze actie en de vele prijzen, Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew!

                        Comment


                          #13
                          Damn, kan ik de gewonnen Capital ook inruilen voor deze box? Dit is wel even andere koek

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Michiel94 Bekijk bericht
                            Damn, kan ik de gewonnen Capital ook inruilen voor deze box? Dit is wel even andere koek
                            Gegeven paard

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Gegeven paard
                              hihihihihi

                              Comment

                              Working...
                              X