Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkklem

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik werk nooit met klem. Goed inschatten of iets stevig staat. Kleine cakes doe ik met stoeptegels. Dit jaar ga ik misschien op een plaat wat vastlijmen en, dan aansteken waar ik zinook in heb. Kleine doorlont projectjes bv met single shots plak je er dan zo bij op. Wat denken jullie daarvan?
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Patrickspaans Bekijk bericht
      Weet iemand waar ik vuurwerk klem kan kopen en laten bezorgen
      Een stel bakstenen doet wonderen. Maar als je graag een echte klem wil: wij verkopen ze maar zo'n ding is behoorlijk zwaar dus daar betaal je al gauw EUR 6,75 verzendkosten voor. Als je bereid bent dat extra bedrag te betalen dan gaan we dat regelen voor je. Je kunt er niet alleen cakes en fonteinen in plaatsen, met het bijgeleverde pijpje kun je ook nog veilig en stabiel pijlen afsteken. Zie https://www.huismanvuurwerk.nl/veili...n/vuurwerkklem. Stuur bij interesse even een mail naar [email protected]
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #33
        Ik zet twee stapelbare palletranden op elkaar en daar al het vuurwerk in. Echt ideaal. Als er wat omvalt of uit elkaar klap is dat geen issue.
        Attached Files

        Comment


          #34
          Dit gebruik ik om diverse vast te klemmen.


          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	12.jpg
Vertoningen:1
Grootte:130,7 KB
ID:	1570131

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	13.jpg
Vertoningen:1
Grootte:135,8 KB
ID:	1570132

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	14.jpg
Vertoningen:1
Grootte:132,0 KB
ID:	1570134

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	11.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,9 KB
ID:	1570133

          Comment


            #35
            Werkt een officiele vuurwerkklem ook met single shots? Ik heb nog wat single shots zonder voetjes.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
              Werkt een officiele vuurwerkklem ook met single shots? Ik heb nog wat single shots zonder voetjes.
              Emmertje los zand doet wonderen Kun je ze een heel eind in steken, gebeurt er niets mee

              Comment


                #37
                Heb dit jaar ook eens 2 van die vuuwerk klemmen gekocht, eens kijken of het wat is

                Comment

                Working...
                X