Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 51

Discussie: Over XXL-Fireworks

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Jutrijp, Friesland
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Adres XXL

    Op hun vorige site stond inderdaad dat het nieuwe adres in Sneek te vinden is. En in Google Maps wordt het ook aangegeven.

    Ik hoop dat het waar is, want ik woon er vlakbij.

    Echt jammer dat jullie geen contact kregen met het bedrijf. Nieuws over XXL-Fireworks is bij mij altijd welkom. Ik wens jullie er veel succes mee.
    Laatst gewijzigd door BigBoyAviator; 22 september 2008 om 19:20

  2. #17
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigBoyAviator Bekijk bericht
    Op hun vorige site stond inderdaad dat het nieuwe adres in Sneek te vinden is. En in Google Maps wordt het ook aangegeven.

    Ik hoop dat het waar is, want ik woon er vlakbij.
    Vorig jaar was de groothandel inderdaad in Sneek maar ze hadden daar geen particuliere verkoop. Die was in Friesland alleen in Gorredijk en in Leeuwarden. Ze zeiden vorig jaar dat ze wel plannen hadden om dit jaar te starten met de verkoop aan particulieren, maar hoever het daarmee is weet ik niet.

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Locatie
    Jutrijp, Friesland
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
    Vorig jaar was de groothandel inderdaad in Sneek maar ze hadden daar geen particuliere verkoop. Die was in Friesland alleen in Gorredijk en in Leeuwarden. Ze zeiden vorig jaar dat ze wel plannen hadden om dit jaar te starten met de verkoop aan particulieren, maar hoever het daarmee is weet ik niet.
    Ik heb de winkel in Leeuwarden inderdaad wel op Google gezien, maar die van Gorredijk niet. En nu zijn ze beide niet meer te vinden. We zullen dus gewoon moeten wachten tot ze contact opnemen, of informatie op hun website plaatsen.
    Op naar 31 December :D

  4. #19
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.285
    Thanks
    5.337
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Het is wel erg stil rond XXL-Fireworks..... De site ziet er al tijden t zelfde uit, zit geen beweging in, Mods van VWC krijgen geen antwoord op telefoon en mail...
    T zou toch niet......
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    De angst over XXL is gegrond.
    Ik heb enkele afnemers van XXL benaderd en ook zij horen helemaal niets van XXL.
    Dit is geen goed teken.
    Rest ons niets anders dan geduldig blijven afwachten.

  6. #21
    VWC-Lid fritsie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    haaglanden
    Berichten
    946
    Thanks
    242
    911 waarderingen in 287 posts
    Geen zorgen, dit jaar gewoon Jorge op de Nederlandse vuurwerkmarkt van XXL en natuurlijk ook bij de Rijswijkse Vuurwerkhal.

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Dank je voor je info Frits. Dit betekent dat XXL nog volop leeft.
    Goed nieuws voor de liefhebbers van XXL Fireworks

  8. #23
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Bedankt voor de goede info.

    Hoop dat er dit jaar meer verkooppunten komen van Jorge, want moest nu door heel Friesland rijden om wat spul van Jorge te kunnen krijgen. Besteed dat geld aan benzine liever aan vuurwerk.

    Ben ook wel erg benieuwd naar de powerboxen, die waren hier vorig jaar niet te krijgen.

    Maar in ieder geval goed om te horen dat Jorge dit jaar weer van de partij is. Ben erg tevreden over het spul wat ik vorig jaar van Jorge had.

  9. #24
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    Maar dan blijft nog steeds dat het erg stil is. Vorig jaar was ik ook erg enthousiast, vooral vanwege de interessante prijzen. Hopelijk komt er snel nieuws, want XXL is toch zeker wel een goede aanvulling op de markt.

  10. #25
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Goed nieuws, goed nieuws!!!!!

    De website van xxl-fireworks is vernieuwd. Hij is nog niet helemaal compleet maar ze zijn er wel duidelijk mee bezig geweest.
    Ook valt er op de site dit te lezen:

    Meer verkooppunten
    Geschreven door Administrator
    dinsdag, 07 oktober 2008 10:24
    Het gehele vuurwerkpakket van XXL Fireworks zal dit seizoen bij nog meer distributie punten komen te liggen dan vorig jaar. Hou onze site in de gaten voor meer informatie.

    Laatst aangepast ( dinsdag, 07 oktober 2008 10:27 )


    En

    Topselectie vuurwerk 2008
    Geschreven door Administrator
    dinsdag, 07 oktober 2008 09:40
    XXL Fireworks heeft voor het seizoen 2008/2009 een geweldige selectie en aanbod voor Sier, Grond en knalvuurwerk. Binnenkort zullen wij u hierover meer informatie verschaffen.
    Laatst aangepast ( dinsdag, 07 oktober 2008 10:18 )


    Je kan je registreren op de site van xxl-fireworks en dan krijg je een menu met de verschillende soorten producten (die helaas nog leeg zijn, maar daar zullen ze nog wel mee bezig gaan).

    Dit jaar gelukkig dus toch weer Jorge in Nederland
    Laatst gewijzigd door scootflyer; 7 oktober 2008 om 18:30

  11. #26
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Als je helemaal onder op de pagina kijkt op de site van xxl dan zie je onder producten plaatjes voorbijkomen met namen erboven zoals: Chinese strijkers0,87 euro ,New generation 31,33 euro ,Power cake 43,64, Power pijlen 192,83.
    Zullen dit nieuwe producten zijn of is het gewoon om de site op te vrolijken?


  12. #27
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
    Als je helemaal onder op de pagina kijkt op de site van xxl dan zie je onder producten plaatjes voorbijkomen met namen erboven zoals: Chinese strijkers0,87 euro ,New generation 31,33 euro ,Power cake 43,64, Power pijlen 192,83.
    Zullen dit nieuwe producten zijn of is het gewoon om de site op te vrolijken?

    Volgens mij zijn dit testproducten om te kijken of alles werkt. Als je er namelijk op klikt dan krijg je bij de chinese strijker de volgende beschrijving:

    Chineese strijkers
    A great hammer to hammer away with.

    --------------------------------------------------------------------------------

    Bekijk grote afbeelding Size: big medium small
    Material: wood and metal plastic and metal (-€0,73)
    Aantal:
    ( Manufacturer )

    €0,73



    Stel een vraag over dit product

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hand crafted handle with maximum grip torque
    Titanium tipped shovel platter
    Half degree offset for less accidents
    Includes HowTo Video narrated by Bob Costas
    Specifications
    5" Diameter
    Tungsten handle tip with 5 point loft


    Ze zijn op dit moment met de site bezig. Wie weet komen zo de echte producten er op. Er is ook een stuk waar je recensies over de producten kan geven.
    Laatst gewijzigd door scootflyer; 7 oktober 2008 om 18:42

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Wink

    Hallo allemaal,

    Ik zal mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben de webmaster van XXL Fireworks. Via de stats van onze site kwam ik achter dit forum en ook de vragen die er gesteld worden over XXL Fireworks.

    Zoals jullie wel gezien hebben zijn we heel druk bezig om een volledige nieuwe shop te bouwen met het hele portfolio van XXL en metname Jorge. Wij zullen dit jaar nog groter uit gaan pakken als dat jullie van ons gewend zijn. We hebben net alle foto's binnen gekregen van de gehele collectie en dat ziet er echt spectaculair uit. Hou onze site in de gaten, want in de komende twee weken zullen we het portfolio voor dit seizoen op de site zetten. Ook zullen we de nieuwe contact gegevens vermelden, maar Sneek blijft gewoon bestaan zoals het was.

    Mochten er nog vragen zijn, laat het dan even weten, misschien dat ik ze kan beantwoorden.

    Groeten,

    Webmaster www.xxl-fireworks.nl

    Voor vragen over leveringen en dealerschappen kun je ook mailen naar [email protected].
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 10 oktober 2008 om 23:23 Reden: post merge

  14. #29
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Fantastisch dat je hier contact met ons zoekt, na wij lange tijd bezorgd waren om de stilte die rond XXL heerste. Fijn dat jullie gewoon nog in de running zijn!

    De meest prangende vraag op ieders lippen, is uiteraard de dealerlijst. Wanneer kun je duidelijkheid geven, op jullie site en/of hier over de diverse distributiepunten?

    bvd, R.

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Richardus, bedankt voor je reactie. Er wordt druk de laatste hand gelegd aan de dealerlijsten. Zodra deze beschikbaar zijn zullen we dit direct op de site en de diverse forums melden. Zeker ook i.v.m. de voorverkoop e.d.

    GR.

    Webmaster XXL Fireworks

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •