Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 75
  1. #46
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Dan kun je beter die mensen een email sturen
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rene_vuurwerk Bekijk bericht
    Dan kun je beter die mensen een email sturen
    Heb ik al lang gedaan. En omdat VWC genoemd werd lijkt het mij logisch ook hier te reageren. Duh!

  3. #48
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Ook ik heb een mail mogen ontvangen.
    Ik vind t niet erg. Maar heb ze gemaild dat ik er geen gebruik van ga maken.

    Als ze eerder waren geweest waarschijnlijk wel

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Lijkt me dat vwc er wel meer vanaf weet want is voor vwc leden en vwc logo wordt gebruikt dus dan zal dat in overleg zijn gegaan zijn met 1 van de admins.

    En als het 50% korting is op basis van extra uitzoeken is de echte korting 33.33%. Bijvoorbeeld je koopt 1000 euro dan mag je 500 extra uitzoeken dus heb je 1500 voor 1000 euro dus 33.33333....% korting en geen 50% net zoiets als de mediamarkt btw weg ermee actie.
    Meer dan 30% korting vind ik zelf bijzonder fraai hoor!

  5. #50
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ik zeg ook niet dat ik het te weinig vind. Maar vind het altijd zo jammer dat je eigenlijk feitelijk misleid wordt met zulke reclames. Want die 50% is wel de eye catcher in de advertentie waardoor je denkt wow 50% korting maar dat is het dus niet. Zelfde als met de mediamarkt btw actie ze zeggen 21% btw weg ermee maar in het echt is het iets van 16 of 17%.
    Gerwin

  6. #51
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Ik zeg ook niet dat ik het te weinig vind. Maar vind het altijd zo jammer dat je eigenlijk feitelijk misleid wordt met zulke reclames. Want die 50% is wel de eye catcher in de advertentie waardoor je denkt wow 50% korting maar dat is het dus niet. Zelfde als met de mediamarkt btw actie ze zeggen 21% btw weg ermee maar in het echt is het iets van 16 of 17%.
    Niet verkeerd bedoeld hoor maar dan heb je toch echt moeite met begrijpend lezen. De spam is heel duidelijk geformuleerd.

    Leuke actie alleen jammer van de manier waarop het word gebracht.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  7. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  8. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Ik juich elke actie toe en iedere winkelier moet zelf bepalen welke korting hij geeft maar als je een mail krijgt je bent een van de 100 uitgekozen leden van vuurwerkcrew wat mij na de vele reacties sterk lijkt gaat dat mij wel te ver. Dit is gewoon een reclame/marketings actie die niet waar is.

  9. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Slimmer was geweest om gewoon onder winkelacties een post te maken en daar aankondigen dat VWC leden tot 19 december 33% korting kunnen krijgen. Nu komt het idd een beetje misleidend over, alhoewel ik dat zelf niet erg vind, ik kom er elk jaar dus elke korting is welkom.

    Dat het ten koste gaat van de 'gratis vuurwerk' actie (is dat trouwens wel zo) vind ik zelf niet erg, ze geven er anders iets bij waar je geen invloed over hebt en met deze actie kan je wel zelf kiezen (neem ik aan, maar moet ik nog bevestigd zien).

    Als de gratis vuurwerk actie vervalt krijg je eigenlijk minder korting, bij een bestelling van bv 350€ krijg je al een box t.w.v. 180€, da's nog net iets meer dan 50%
    Laatst gewijzigd door LordDa1n; 10 december 2016 om 20:53

  10. Deze 2 gebruikers waarderen LordDa1n voor het bericht:


  11. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2009
    Berichten
    41
    Thanks
    14
    24 waarderingen in 9 posts
    Yep... Heb de mail ook gehad en ben er blij mee! Ik hoop in de toekomst nog veel meer van dit soort mail te krijgen. Maar, helaas iets te laat want ben al fullyloaded.

    Ik begrijp de commotie niet over het (eventueel) verstrekken van je mail gegevens door VWC.
    Dit is toch juist een mooie aktie waar we blij mee moeten zijn! Een klik en het bericht is verwijdert als je het niet wil. Als deze aktie in September was geweest en de winkel zit om de hoek bij je (wat de volgende keer best kan gebeuren) zou je er blij mee zijn...

  12. Deze gebruiker waardeert andy1234 voor het bericht:


  13. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 december 2012
    Berichten
    22
    Thanks
    1
    14 waarderingen in 6 posts
    Ik heb hem ook ontvangen!

    Gelijk mijn hele lijst overhoop gegooid. Het is een stukje verder rijden maar deze actie heeft mij over de streep getrokken

  14. #56
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Hier hoort een stukje toelichting bij lees ik, want velen snappen niet dat ze worden benaderd door specifiek Vuurwerkbestel.nl.

    Vorig jaar is er in december een grote actie geweest met 10 dagen lang 3 vuurwerkprijzen. Daarvoor kon je je inschrijven per mail en de laatste opgestelde regel daarbij was ook de berichtgeving dat Vuurwerkbestel jouw gegevens doorgestuurd zou krijgen. Vuurwerkbestel heeft deze mailadressen blijkbaar gebruikt voor deze marketing-actie.


    Even het topic van de actie om terug te lezen; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...estaat-10-jaar!

    Voor wat betreft de inhoud van de actie, daar hebben wij er geen weet van. Dat ze het vermelden met benoeming Vuurwerkcrew-lid, slaat dus op het feit dat je vorig jaar hebt meegedaan en daarbij lid moest zijn van VWC.

    Of ze overigens 100 of meer dan 100 leden hebben gemaild, ook geen idee. Marketing-technisch is het slim om het speciaal te laten lijken, maar het kan maar zo zijn dat ze bijvoorbeeld de activiteit van leden hebben gecontroleerd om tot 100 mensen te komen.

    Conclusie; geniet van het aanbod als je de mogelijkheid hebt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze 13 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  16. #57
    VWC-Lid mikosje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Berichten
    5.634
    Thanks
    1.547
    6.989 waarderingen in 2.471 posts
    Top uitleg! Vind het persoonlijk erg mooi dat ze nog de moeite doen! En hopelijk blijven zulke acties ook gewoon bestaan en komen! Veel mensen willen toch hun eigen gratis vuurwerk uitkiezen dan is dit gewoon je kans!
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

  17. #58
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Deze topic doet mij ergens aan denken...

    Kom zei de vis in de vissenkom.

  18. #59
    VWC-Lid RickGAE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2013
    Berichten
    3.498
    Thanks
    2.548
    1.540 waarderingen in 802 posts
    Ik vind t altijd wel fijn als ik zelf mijn gratis vuurwerk uit kan kiezen, bij Intratuin doen ze dat ook (20%), heb daar nu bijvoorbeeld gratis een Return of the Phoenix, een paar Fuego's en nog wat klein spul gratis

    Jammer dat deze winkel niet in de buurt zit (had trouwens ook geen mail gehad).

  19. #60
    VWC-Lid fireworkfreak24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    414
    Thanks
    114
    692 waarderingen in 168 posts
    heb hem ook gehad. heb me bestellingen allang gedaan, je kan je eigen ook afmelden in dat mailtje. staat onderin. Heb ik nu ook gedaan. Heb toch me vaste verkooppunten waar ik ga.

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •