Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 75
  1. #31
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kglfrts Bekijk bericht
    Hoe komen ze dan aan de mailadressen. Hopelijk kan VWC hier iets over zeggen. Het is niet de bedoeling dat adressen worden beschikbaar gesteld aan winkeliers toch.....
    Ik vermoed ook dat de adressen gebruikt zijn van een voorgaande win actie. Als vwc deze adressen heeft doorsluist zou dat zeer kwalijk zijn.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  2. #32
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ik heb meegedaan aan diverse winacties van VWT, maar ik heb deze mail over gratis vuurwerk niet gehad.
    Laten we lekker link gaan doen!

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 december 2015
    Berichten
    57
    Thanks
    3
    10 waarderingen in 8 posts
    Hier heb ik hem ook gehad -> heb me vorig jaar ingeschreven voor een actie van die winkel alhier, dus die email adressen hebben ze denk ik nog van vorig jaar?

    Ik interpreteer de actie trouwens als volgt;
    je koopt voor 200€ vuurwerk en krijgt er nog eens 50% gratis (a 100€) bij.

  4. #34
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Dat klopt als een zwerende vinger.

  5. #35
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ik heb meegedaan aan diverse winacties van VWT, maar ik heb deze mail over gratis vuurwerk niet gehad.
    Je moet ook wel lief gedaan hebben in het afgelopen jaar.

  6. #36
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Heb hem ook ontvangen.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Indien dit vanuit Vuurwerktotaal zelf komt (want ik zelf heb nooit iets met deze specifieke winkel te maken gehad) Dan vraag ik mijzelf af, waarom dan enkel en alleen deze winkel en niet alle winkels?
    Ik vind dit een zeer vreemde zaak. Ook het feit dat er hier blijkbaar de privacy wet is omzeild. Met de gratis vuurwerk actie van vorig jaar heb ik geen toestemming gegeven en er waren ook geen voorwaarden gesteld op deze site. Ik wens derhalve opheldering van VWC, Vuurwerktotaal en deze winkel.

  8. #38
    VWC-Lid XVIII's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2014
    Berichten
    254
    Thanks
    62
    246 waarderingen in 76 posts
    Vorig jaar was er een winactie waarbij ze 10 keer 3 flinke prijzen weg hebben gegeven. Daarvoor hoefde je geen vraag voor te beantwoorden, je emailadres was voldoende. Ik verwacht dat iedereen die aan die winactie heeft meegedaan nu ook een email heeft gekregen en opzich is 50% niet verkeerd. Alleen vind ik de tekst "jij bent 1 vd 100 geselecteerde vuurwerkcrew.nl-leden" een verkooptruc waar ik minder vrolijk van wordt.

  9. #39
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XVIII Bekijk bericht
    Vorig jaar was er een winactie waarbij ze 10 keer 3 flinke prijzen weg hebben gegeven. Daarvoor hoefde je geen vraag voor te beantwoorden, je emailadres was voldoende. Ik verwacht dat iedereen die aan die winactie heeft meegedaan nu ook een email heeft gekregen en opzich is 50% niet verkeerd. Alleen vind ik de tekst "jij bent 1 vd 100 geselecteerde vuurwerkcrew.nl-leden" een verkooptruc waar ik minder vrolijk van wordt.
    klopt dat is het inderdaad.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  10. #40
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Lijkt me dat vwc er wel meer vanaf weet want is voor vwc leden en vwc logo wordt gebruikt dus dan zal dat in overleg zijn gegaan zijn met 1 van de admins.

    En als het 50% korting is op basis van extra uitzoeken is de echte korting 33.33%. Bijvoorbeeld je koopt 1000 euro dan mag je 500 extra uitzoeken dus heb je 1500 voor 1000 euro dus 33.33333....% korting en geen 50% net zoiets als de mediamarkt btw weg ermee actie.
    Gerwin

  11. Deze 2 gebruikers waarderen Gerwin voor het bericht:


  12. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Lijkt me dat vwc er wel meer vanaf weet want is voor vwc leden en vwc logo wordt gebruikt dus dan zal dat in overleg zijn gegaan zijn met 1 van de admins.

    En als het 50% korting is op basis van extra uitzoeken is de echte korting 33.33%. Bijvoorbeeld je koopt 1000 euro dan mag je 500 extra uitzoeken dus heb je 1500 voor 1000 euro dus 33.33333....% korting en geen 50% net zoiets als de mediamarkt btw weg ermee actie.
    En vergeet niet dat de gratis vuurwerk dat je sowieso zou krijgen er niet meer bij zit. Dus dat zou je er dan ook nog eens vanaf moeten trekken. Dan kom je misschien op 10% extra vuurwerk uit, voordeel was is dat je het dan zelf kunt bepalen wat je erbij krijgt.

  13. #42
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Jullie zijn ook echte Hollanders he, dat gezeur over die kortingen of je maakt er gebruik van of niet, wees blij dat ze nog wat voor de freaks doen. Ik maak er geen gebruik van iemand anders veel plezier ermee gewenst...

  14. Deze 7 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  15. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Jullie zijn ook echte Hollanders he, dat gezeur over die kortingen of je maakt er gebruik van of niet, wees blij dat ze nog wat voor de freaks doen. Ik maak er geen gebruik van iemand anders veel plezier ermee gewenst...
    Het is dat het te ver is voormij anders zou ik er heel blij mee zijn.
    Maar wat je zegt inderdaad.

  16. #44
    VWC-Lid rene_vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 november 2008
    Locatie
    Twente...
    Berichten
    875
    Thanks
    336
    493 waarderingen in 177 posts
    Wat een gezeur over een actie die juist goed bedoeld is.Er staat nergens dat je korting krijgt dus snap dan ook niet waarom sommige dit aanhalen.Ik heb ze een mail gestuurd en heb die netjes beantwoord gekregen over de actie.Ook ik maak er geen gebruik van want 400km is mij iets te ver weg.Door de nagatieve berichten van sommige personen verdwijnen juist zulke acties.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

  17. Deze gebruiker waardeert rene_vuurwerk voor het bericht:


  18. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Bla bla bla. Ik hoef geen e-mails te ontvangen van een tent waar ik meer dan 200km voor moet rijden. Ook de manier waarop men de actie heeft aangekondigd vind ik niet juist. Ik ben echt niet 1 van de 100. En ik heb nooit toestemming gegeven. En bla bla bla. Jullie zijn tevreden? Dat is jullie goed recht, maar zeik dan niet de mensen af die hier minder gecharmeerd over zijn.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •