Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Actie 2016] Heron Fireworks - 3 halen, 1 betalen!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
    Dit gaat over controle in nederland op duits vuurwerk. Het word vaak gedoogt tot 40 kg
    ah op zon manier, thx

    btw de vorige reactie was meer bedoeld op het stukje van boetes in duitsland

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
      dacht dat je in duitsland tot 1500kg mag laden zonder ADR
      Dus geen probleem als je eerst je kofferbak vol laadt in NL en vervolgens de grens over gaat om nog even wat in Duitsland op te pikken?
      Well, that depends...

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
        Dus geen probleem als je eerst je kofferbak vol laadt in NL en vervolgens de grens over gaat om nog even wat in Duitsland op te pikken?
        nou ja je zult toch ook weer terug moeten de grens over ;)

        met 1500kg bedoel ik alleen vervoer binnen duitsland. tenminste zo vertelde hayo mij dat

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
          dacht dat je in duitsland tot 1500kg mag laden zonder ADR
          Om precies te zijn werken ze in Duitsland met een puntenregeling..

          Je mag 1000 punten aan vuurwerk in je auto vervoeren..

          1.4S = is onbegrenst. Je mag hiervan dus onbegrenst vervoeren.
          1.4G = factor aantal kilo x 3.. Je mag hiervan dus maximaal 333 Kg vervoeren
          1.3G = factor aantal kilo x 50.. je mag hiervan dus ongeveer 20 Kg 1.3G vervoeren (er is namelijk ook 1.3G voor consumenten in Duitsland)

          (Los buskruit = max 1 kg)

          Heb je dus een combi van al dit vuurwerk in je auto, dan geldt dus dat je niet boven de 999 punten uit mag komen.

          Oh ja en volgens de ADR moet je een brandblusser bij grote hoeveelheden hebben en een voertuig met een dieselmotor al is er een vrijstelling tot 1000 punten, maar die regel dateert uit 2003, dus niemand weet of die vrijstelling nog geldt hahaha

          Comment


            #35
            lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
            1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
              lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
              1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken
              Ja het is daar wel filerijden

              Comment


                #37
                Hele fijne actie hoor, voor dat geld kun je er niets verkeerd aan kopen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.
                  Well, that depends...

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                    7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.
                    Precies, ik haal er ook een zink fontijntje, en een goede heron cake er bij. prima setje lijkt mij

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                      7 verschillende 50 gram cakes en een zinkfonteintje erbij voor 12 euro. En dat dan keer 3. Volgens mij heb je dan 3 hele mooie assortimentjes om samen met de kids weg te stoken voor 70 euro. Daar kan geen meterpakket tegenop.
                      Had Precies hetzelfde samengesteld Maar het zinkfonteintje is toch gewoon 1 voor 12 euro.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door barrtt Bekijk bericht
                        Had Precies hetzelfde samengesteld Maar het zinkfonteintje is toch gewoon 1 voor 12 euro.
                        Klopt! Maar die fonteinen zijn het waard, dus als ik toch naar Elten rijd, dan pak ik die maar even mee.
                        Well, that depends...

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                          Klopt! Maar die fonteinen zijn het waard, dus als ik toch naar Elten rijd, dan pak ik die maar even mee.
                          Ben nooit echt onder de indruk geweest van fonteinen. Maar op het filmpje was te zien dat deze een behoorlijke hoogte haalde. Misschien toch maar een keer weer 1 proberen.

                          Comment


                            #43
                            Zijn mooie fonteinen hoor! Als het goed is zijn al die Weco en Zink fonteinen geproduceerd door Bugano. En dat is echt dikke kwaliteit! Van die Nederlandse prulfonteinen kunnen mij ook niet bekoren ( met uitzonderingen daar gelaten ), maar deze fonteinen komen echt professioneel over!

                            Comment


                              #44
                              Neem broodjes en thermoskan koffie mee je weet nooit

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door barrtt Bekijk bericht
                                Ben nooit echt onder de indruk geweest van fonteinen. Maar op het filmpje was te zien dat deze een behoorlijke hoogte haalde. Misschien toch maar een keer weer 1 proberen.
                                Doe het! als je deze 1 keer hebt gehad ben je eraan verkocht. Zijn het geld zeker waard.


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
                                lokkebrood om je de winkel in te krijgen tegen inkoop van de hand doen en hopen dat je meer koopt
                                1 x geweest wat een ellende toen met wachten kan misschien verbetert zijn maar toch wil het niet meer meemaken
                                Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                                Ja het is daar wel filerijden
                                Oorspronkelijk geplaatst door Mosterdman Bekijk bericht
                                Neem broodjes en thermoskan koffie mee je weet nooit
                                Ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest en van die enorme drukte was niks te zien. Kon voor de deur parkeren en werd gelijk geholpen. Dat filerijden is volgens mij al lang verleden tijd
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X