Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Shocking

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Extreme Shocking

    Artikelnummer: RVW21
    Artikelnaam: Extreme Shocking
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 1
    Effectomschrijving: De Extreme Shocking van Rubro Vuurwerk uit de Overige Rubro Collectie, superstunt! 4 mortieren voor een knalprijs.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 2,25

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	extreme-shocking[1].png
Vertoningen:1
Grootte:241,0 KB
ID:	1613075

    #2
    Iemand ervaring met deze single shots?

    Comment


      #3
      Zijn nieuw dit jaar geloof ik.
      Worden echt gebruikt als stuntartikel als ik de verschillende webshops zo zie.
      De singleshotjes zullen een formaat hebben van de Thunderking Jumbo Box gok ik. Uitwerking zal ook wel zoiets zijn.

      Comment


        #4
        Misschien zijn het wel de monsters in een nieuw jasje

        Comment


          #5
          Zit er aan te denken 2 pakjes te halen, zijn 1 euro per stuk.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
            Misschien zijn het wel de monsters in een nieuw jasje
            Die monsters waren fantastisch. Ik hoop dat deze net zo goed zijn!

            Comment


              #7
              Zijn dit niet de zelfde singleshots als de Roulette King van Vuurwerkmania?:

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                Die monsters waren fantastisch. Ik hoop dat deze net zo goed zijn!
                ben ik het niet mee eens. had meerdere pakken van deze jongens maar bij bijna elk pak klapte er wel eentje uit me kaar. Sommige zelfs 2 of 3. Gevaarlijke troep die ik niet meer hoef.
                ook bekend op avp met de zelfde naam

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                  Zijn dit niet de zelfde singleshots als de Roulette King van Vuurwerkmania?:
                  http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...g-*NIEUW-2016*
                  Kartoninhoud is wel hetzelfde, ik denk dat ik 1 pakje bestel, dan kan ik ze vergelijken

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
                    ben ik het niet mee eens. had meerdere pakken van deze jongens maar bij bijna elk pak klapte er wel eentje uit me kaar. Sommige zelfs 2 of 3. Gevaarlijke troep die ik niet meer hoef.
                    Dan had ik denk ik een ander productiejaar. Die van mij deden het allemaal perfect. Mooie ti wolkjes en flinke klappen.

                    Comment


                      #11
                      Ik hoop dat het wat is, denk eraan om ze te proberen dit jaar.. Hier in Zoetermeer zijn ze €1,39 per pak, vijf voor vijf en tien dozen voor acht piek. Dan zijn het wel mooie prijsjes, al zullen het vast niet de allerbeste single shots zijn.. Ik ben benieuwd!
                      Gelukkig oudjaar!

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
                        Ik hoop dat het wat is, denk eraan om ze te proberen dit jaar.. Hier in Zoetermeer zijn ze €1,39 per pak, vijf voor vijf en tien dozen voor acht piek. Dan zijn het wel mooie prijsjes, al zullen het vast niet de allerbeste single shots zijn.. Ik ben benieuwd!
                        Ik ga dinsdag ook even een pak bestellen, ben benieuwd. Ik heb die van Vuurwerkmania ook 2 keer besteld, dus kom er snel achter of t dezelfde zijn

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                          Zijn dit niet de zelfde singleshots als de Roulette King van Vuurwerkmania?:
                          http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...g-*NIEUW-2016*
                          Denk dat je gelijk hebt!

                          Comment


                            #14
                            Ik heb de dummy's laatst in de winkel zien liggen. Ze zijn kleiner dan je zou denken, ongeveer net zo groot als die van Pyro Shopper (Lesli) een aantal jaar terug (als dat je iets zegt). Ze zijn niet veel langer dan 8 cm hoog, dacht ik zo.
                            Gelukkig oudjaar!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
                              Ik heb de dummy's laatst in de winkel zien liggen. Ze zijn kleiner dan je zou denken, ongeveer net zo groot als die van Pyro Shopper (Lesli) een aantal jaar terug (als dat je iets zegt). Ze zijn niet veel langer dan 8 cm hoog, dacht ik zo.
                              En dan te bedenken dat er 10 gram per tube in zit, hoe krijgen ze het voor elkaar?

                              Comment

                              Working...
                              X