Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hilversum 31-12-2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    koste dit serieus 50k? :`)
    Geen idee.. Is satire he.. heb het een beetje aangedikt :P

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
      Geen idee.. Is satire he.. heb het een beetje aangedikt :P
      Dacht al dan is die mooi genaaid haha doe het aankomend jaar wel voor de helft.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #18
        Meh zal me niets verbazen..

        Comment


          #19
          Goud waard dat filmpje, geniaal.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Deze show heeft de gemeente inderdaad bijna 10.000 euro gekost.. lekker van ons belastinggeld.

            Comment


              #21
              GENIAAL. Tranen in de ogen van het lachen.

              Comment


                #22
                Ben trouwens benieuwd hoe dit vergunningstechnisch heeft gezeten.....de show is volgens mij ook door die winkel geschoten? Die hebben geen vergunning daarvoor oid....hmmm...

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  Ben trouwens benieuwd hoe dit vergunningstechnisch heeft gezeten.....de show is volgens mij ook door die winkel geschoten? Die hebben geen vergunning daarvoor oid....hmmm...
                  Meen ergens iets gelezen te hebben over een bedrijf uit Friesland dat geschoten heeft? Joure of zo?

                  Comment


                    #24
                    Hmm, ik zeg dat we dit eens moeten gaan uitpluizen! Misschien kunnen we die vervelende vent een beetje gaan terugpesten.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      #25
                      Geniaal filmpje echt geniaal. Heb me kapot gelachen.
                      Hoop dat deze meer bekendheid krijgt zodat die broertjes ziet dat ie gewoon uitgelachen word.
                      The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                      Comment


                        #26
                        Stuur filmpje ff naar geen stijl ofzo!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                          Hmm, ik zeg dat we dit eens moeten gaan uitpluizen! Misschien kunnen we die vervelende vent een beetje gaan terugpesten.
                          Wordt al aan gewerkt

                          Comment


                            #28
                            Show is geschoten door Dutch Dragon Fireworks. Teminste daar werkt de certificaathouder als ik me niet vergis.
                            Heb de show gezien en het is helaas totaal niet te vergelijken met London of Syndey, mag in mijn ogen nog niet eens in de shaduw staan.
                            London heeft +- een budget van 2 Miljoen. Hier zitten ook de beveiligingskosten, personeelskosten enz enz bij.

                            Blijft natuurlijk een feit dat het in Hilversum veel beter kan dat als dat het nu is. Ook met het budget wat er nu ligt.
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                              Show is geschoten door Dutch Dragon Fireworks. Teminste daar werkt de certificaathouder als ik me niet vergis.
                              Heb de show gezien en het is helaas totaal niet te vergelijken met London of Syndey, mag in mijn ogen nog niet eens in de shaduw staan.
                              London heeft +- een budget van 2 Miljoen. Hier zitten ook de beveiligingskosten, personeelskosten enz enz bij.

                              Blijft natuurlijk een feit dat het in Hilversum veel beter kan dat als dat het nu is. Ook met het budget wat er nu ligt.
                              Als er 10.000 euro voor deze show alleen is betaald dan snap ik niet waar al dat geld naar toe is gegaan. Mocht het zo zijn dat het budget voor alles bedoeld was zoals beveiliging, licht en geluid, afzetting en dergelijke dan verklaart dat een hoop.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Als er 10.000 euro voor deze show alleen is betaald dan snap ik niet waar al dat geld naar toe is gegaan. Mocht het zo zijn dat het budget voor alles bedoeld was zoals beveiliging, licht en geluid, afzetting en dergelijke dan verklaart dat een hoop.
                                in de zak van de burgemeester

                                Comment

                                Working...
                                X