Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Een gemeente zoals Hilversum zou makkelijk een groter budget kunnen vrijmaken voor zulke festiviteiten. Er is zoveel gesproken over vuurwerk in Hilversum dat ze zouden moeten kunnen compenseren met een vuurwerkshow waar iedereen over na zou praten in positieve zin.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
    Wordt al aan gewerkt
    Aan het wobben gegaan?

  3. #33
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Geweldig dit hopen dat hij snel viral gaat.
    December Will Be Magic Again!!

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Geweldige film Patrick. Ik heb mij kapot gelachen. Ik ben best wel benieuwd wie deze film in elkaar geflanst heeft.

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Geweldige film Patrick. Ik heb mij kapot gelachen. Ik ben best wel benieuwd wie deze film in elkaar geflanst heeft.
    Wie denk je

  6. Deze 5 gebruikers waarderen Afcajax voor het bericht:


  7. #36
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Deze vuurwerkshow wordt gehouden in het centrum van Hilversum waar een vuurwerkvrije zone geldt.
    Burgemeester Broertjes heeft er zijn zinnen op gezet om de vuurwerkvrije zones in de toekomst uit te gaan breiden.
    Deze vuurwerkshow wordt nota bene gesponsord door een plaatselijke vuurwerkwinkel!! (niet Witbaard)
    Dus deze vuurwerkwinkel sponsort feitelijk zijn mogelijke toekomstige faillissement als Broertjes zijn
    zin gaat krijgen. Raar verhaal!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    Deze show heeft de gemeente inderdaad bijna 10.000 euro gekost.. lekker van ons belastinggeld.
    Beetje apart dat een vuurwerkwinkel deze show heeft gesponsord. Dus de gemeente was niets kwijt aan vuurwerk, behalve aan de beveiliging, licht, geluid, enzovoorts? Dan heeft de gemeente het eigenlijk (eerlijk toegegeven) niet eens zo slecht gedaan wat betreft uitgaven van gemeenschappelijk geld aan dit gebeuren. Wanneer ze zelf het vuurwerk hadden moeten aanschaffen had het veel meer gekost.

    Het blijft nog wel een kwalijke zaak dat een vuurwerkwinkel dit sponsort, dat dit wordt gehouden in een vuurwerkvrije zone en dat een andere winkel door het verbod wellicht schade is berokkend.

    Ik heb de show niet gezien, wel enkele fragmenten in de clip van AFCAJAX en ik vond er niets aan.
    Als je serieus op een stedelijk vuurwerkverbod aanstuurt met als argument een profi vuurwerkshow voor iedereen, dan moet je je daar aan houden en een fatsoenlijke show neerzetten met profi spul en geen consumenten dingen die je buiten Hilversum op 01-01 om 00:00 uur, zowat op elke hoek tegenkomt.

  8. Deze 5 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  9. #37
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Laat ik als eerste beginnen met wat positiefs, die "man" in dat filmpje heb ik wel vaker gezien bij dit soort filmpjes. En simpelweg: Maakt niets uit waar die in zit. Aan t einde van t filmpje lach je je echt DOOD. Gewoon, je komt niet meer bij van t lachen. Dus, sowieso, toen ik die man zag wist ik al dat dit goed ging worden...Maar t is zelfs boven mijn verwachting uitgestegen, GENIAAL stuk film dat een Golden Globe pas echt verdiend xD Haha (Eventjes met de tijd van vandaag meegaan...Oke Paul Verhoeven verdient m ook echt, maar das voor een andere discussie, ooit).

    Eindigend gelijk met, ik kan pas oordelen als ik de show daadwerkelijk heb gezien.

    Wat ik wel HEEL graag wil weten is hoe die 10.000 euro besteed zijn...Want aan vuurwerk is het zeker niet gedaan als ik zo de reacties hoor en dat geniale filmpje zie.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  10. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2007
    Berichten
    612
    Thanks
    376
    522 waarderingen in 189 posts
    voor de mensen in Hilversum.....een trieste dag.......onze geliefde meneer broertjes is wederom voor 6jaar burgermeester.....

  11. Deze gebruiker waardeert Bizzy1 voor het bericht:


  12. #39
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.003
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Aj, dat is zeker niet best voor on liefhebbers.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •