Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag 2016] Valk Vuurwerk [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik had op 126 stuks gegokt. De rest van de vragen goed, alleen op de inschattingsvraag gefaald. Prijswinnaars gefeliciteerd en geniet van jullie prijs. Valk en Vuurwerkcrew bedankt voor de toffe prijsvraag.

    Comment


      Gefeliciteerd winnaars! Ik heb bij de inschattingsvraag eerlijk gefaald, met een antwoord ergens in de 300. Ik had dan ook echt to-taal geen idee wat 'normale' aantallen zijn voor een dergelijk verkooppunt. Top actie in ieder geval, en winnaars: geniet van de dikke prijzen!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jvdbeld Bekijk bericht
        Knalpot....
        Ja dat antwoord werd later gegeven, toen ik mijn antwoord al verstuurd had.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
          Ik had te hoog gegokt met 125, maar ik kom steeds dichter in de buurt in vergelijking met vorige jaren
          Bij vraag 1 had ik 6. Was er van uit gegaan dat een thunderking in verpakking van 6 hetzelfde produkt is als een thunderking in een verpakking van 80 ...

          Gefeliciteerd voor alle winnaars !!
          Ja klopt, zo moet je het ook zien, verschil tussen producten en artikelen moet je wel maken.

          Comment


            Deze sukkel heeft bij vraag 2 alleen de prijs als antwoord gegeven i.p.v. het product. Verder alles goed en bij de schattingsvraag zat ik met 78 aardig in de buurt. Winnaars gefeliciteerd!
            Well, that depends...

            Comment


              Tof! 3e plaats. Ontzettend blij mee! Ik had 86 cakes aangegeven bij de schattingsvraag.

              Comment


                Ik kwam vannacht thuis van werk en dacht ik doe nog even een rondje vuurwerkcrew. Niet te geloven. Na lang wikken en wegen besloten om voor 83 cakes te gaan, niet wetende dat ik er zo dicht in de buurt zou zitten..

                Dankjewel Valk en VWC!

                Comment


                  Gefeliciteerd allemaal, geniet er van jongens.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment

                  Working...
                  X