Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 55
  1. #16
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Ik ben zowel voorstander als tegenstander van dir soort vuurwerk. In de juiste handen kan het mischien best veilig zijn aan de andere kant veel mensen schieten dit af in drukke straaten op weinig afstand van mensen .

  2. #17
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Slechte zaak dat dit vuurwerk niet bij particulieren terecht komt! Weer iemand zijn/haar oud en nieuw verpest!
    Als je dit specifieke spul al geregeld krijgt weet je echt wel waar je mee bezig bent haha
    Helaas is dat laatste niet altijd waar. Er zijn namelijk ook idioten die op geld belust zijn. Gezien de rest van het artikel lijkt mij dit geen pure liefhebber, maar iemand die er serieus geld mee wil verdienen (toegegeven, aanname). Als het vervolgens terecht komt bij iemand zoals ik ('whooo vet spul, waar steek ik het aan..?') heb je een serieus probleem.

    Je opmerking over het GroenLinkse raakt natuurlijk kant noch wal, deze partij wil een algeheel verbod op consumentenvuurwerk. Een verbod dat dit soort illegale zendingen alleen maar in de hand werkt.

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Avalanche voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Mooi dat ze gepakt zijn. Zo te horen waren het geen lieverdjes. Dit soort vuurwerk moet niet zomaar te verkrijgen zijn.

  5. #19
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Vind het sowieso bijzonder dat dit per toeval is ontdekt door de FIOD...

  6. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:

    3xh

  7. #20
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
    Vind het sowieso bijzonder dat dit per toeval is ontdekt door de FIOD...
    Ik vermoed dat de pers niet alles weet.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  8. Deze gebruiker waardeert the cigarman voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid Reverser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    2.525
    Thanks
    1.098
    3.124 waarderingen in 1.217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    Mooi dat ze gepakt zijn. Zo te horen waren het geen lieverdjes. Dit soort vuurwerk moet niet zomaar te verkrijgen zijn.
    Volgens mij is vuurwerk niet de hoofdzaak in dit onderzoek. Maar omdat het december is, wordt dat natuurlijk de kop van het artikel.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

  10. Deze 2 gebruikers waarderen Reverser voor het bericht:


  11. #22
    VWC-Lid -Ghost-'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2009
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.215
    Thanks
    1.055
    1.403 waarderingen in 505 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RemcoS Bekijk bericht
    Misschien wonen jullie bij verschillende voetbal veldjes????????
    Hahahaha een beetje humor maakt bijna al dat gezeik over onze passie weer goed
    When you stand for nothing, you fall for anything.

  12. Deze 3 gebruikers waarderen -Ghost- voor het bericht:


  13. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
    Leg dan ook eens uit waarom er bij mij op het voetbal veldje vele verschillende maten shells zonder buis gewoon op de grond worden afgestoken...
    Zoals Bombone vermeld, gaat iemand die dit spul kan bemachtigen dit echt niet op de grond afsteken. Snap daarom je bericht niet helemaal.
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  14. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    Ben na het lezen van het artikel gelijk opzoek gegaan naar een "geldhond" het liefst 1tje die me aan 55.000 cash kan helpen. Mocht je een nestje weten? Stuur a.u.b. een PB

  15. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
    Zoals Bombone vermeld, gaat iemand die dit spul kan bemachtigen dit echt niet op de grond afsteken. Snap daarom je bericht niet helemaal.
    dat een aanname die in de praktijk en vele filmpjes op internet niet waar blijkt te zijn. Zowel jij, ik en Trombone hebben geen enkele weet van waar dit vuurwerk terecht komt en zolang er dus geen garantie is dat dit veilig gebeurd door iemand met een diploma en ervaring moet dit spul gewoon afgepakt worden. Zie je dat niet in dat ben je wat mij betreft gewoon medeplichtig aan het verzieken van de vuurwerk traditie ;)

  16. #26
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Nou ik kan mij in veel hierboven vinden maarrrrrrrrrrr de eerste plaats verzieker is toch de politiek/overheid wat mij betreft.

  17. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    dat een aanname die in de praktijk en vele filmpjes op internet niet waar blijkt te zijn. Zowel jij, ik en Trombone hebben geen enkele weet van waar dit vuurwerk terecht komt en zolang er dus geen garantie is dat dit veilig gebeurd door iemand met een diploma en ervaring moet dit spul gewoon afgepakt worden. Zie je dat niet in dat ben je wat mij betreft gewoon medeplichtig aan het verzieken van de vuurwerk traditie ;)
    Hahahhahaahhha
    Dus iedereen die alleen al denkt dat iemand zonder ervaring en diploma, illegaal vuurwerk ook op een correcte manier af kan schieten, is medeplichtig aan het verzieken van de vuurwerktraditie? Het wordt steeds mooier

  18. Deze gebruiker waardeert nederlandsvuurwerk voor het bericht:


  19. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
    Hahahhahaahhha
    Dus iedereen die alleen al denkt dat iemand zonder ervaring en diploma, illegaal vuurwerk ook op een correcte manier af kan schieten, is medeplichtig aan het verzieken van de vuurwerktraditie? Het wordt steeds mooier
    lekker je eigen interpretatie eraan geven , toppie.

    Blijf maar lekker ontkennen dat illegaal vuurwerk in verkeerde handen geen groot probleem is. Zo ben je inderdaad deel van het probleem.

  20. #29
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Nou wie hier de langste heeft weet ik niet maar als ik puur op de begin post reageer vraag ik mij toch af of ze nu ze 2 mensen hebben gepakt ze toch ook de grote vissen gaan zoeken.
    Moet toch mogelijk zijn om de oorsprong te vinden????

  21. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    lekker je eigen interpretatie eraan geven , toppie.

    Blijf maar lekker ontkennen dat illegaal vuurwerk in verkeerde handen geen groot probleem is. Zo ben je inderdaad deel van het probleem.
    Scheeld dat legaal vuurwerk in de verkeerde handen niet gevaarlijk is... kuch nee. Net zo gevaarlijk, al niet gevaarlijker. Afgelopen jaarwisseling veel legaal en illegaal afgestoken, waarvan legale cake's uit het niks een mortarburst hadden, legale singleshots die op de grond knalden in de tube, Nederlandse kleine cake's die massaal omvielen verderop in de straat, en een Nederlandse pijl die volgens de regels werd ontstoken en niet hoger dan 3 meter kwam.

    Wanneer je er nog steeds in gelooft dat illegaal vuurwerk niet veilig is, en legaal wel, dan ben je kei en kei schijnheilig. (Niet gericht op jouw maar over het algemeen heel vwc die bijna zo denkt.)

    Maar dat gaat over het vuurwerk zelf natuurlijk en niet over hoe je er mee omgaat.

    Kan je wel vertellen dat die italiaanse cilinders echt niet bij een onwetend iemand terecht komen, kosten een behoorlijke duit meer dan een standaard shell die een kind op de grond pleurt. Daarnaast kan zo iemand ook bijna niet zulk spul bemachtigen. Helemaal sinds die grote speler met Italiaans spul uit de handel is. Maar jij zal dat wel beter weten want je zit tenslotte in dat wereldje
    Laatst gewijzigd door Piccolo; 26 januari 2017 om 19:40 Reden: Verduidelijking.
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  22. Deze 5 gebruikers waarderen Piccolo voor het bericht:


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •