Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Special Attraction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb de dagen na oud en nieuw een aantal van deze boxen terug gevonden in de wijk. Blijkbaar werd hij hier wel redelijk verkocht.

    Comment


      #17
      Tweemaal gevonden op youtube;



      Comment


        #18
        Een beetje zoals ik van cafferata gewend was met de Profi Final en de Strong Celebration: ff een tandje minder dan de productvideo.

        Comment


          #19
          Deze werd ook niet geleverd in kooi, dat verklaart ook een hoop. Een te grote doos waardoor die nog duurder zou worden en dan zou er ook meer zilverkruit verwerkt kunnen worden in de effecten waardoor die dus nog duurder uit zou vallen. Hij is nu gewoon vergelijkbaar met de Zena Revolution; op zich niet verkeerd maar zeker geen wauw- effect. Knallen kunnen gewoon niet overweldigend zijn in deze situatie. Jammer dat Cafferata wederom adverteert met opgevoerde producten die de grens in China nooit over zijn gegaan (/ alleen in Nederland zijn gekomen voor de productdemonstratie van Cafferata zelf).

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Matteo Bekijk bericht
            En was het wat?
            Hier hadden we hem (niet van mij trouwens). Zoals hierboven ook al te lezen zit er geen kooi omheen. De box heeft wisselende diameters en vooral de cakes met mindere diameter vallen wat tegen. Waren erg kleine boeketten. Toch vond ik het een leuk ding, zeker vanwege de mines, de verschillende effecten en natuurlijk omdat hij maar door blijft gaan. De cakes met wat meer vulling deden het aardig. Zelf zou ik hem voor het geld niet zo snel aanschaffen. Maar zoals je kunt horen heeft het publiek weer genoten!

            Moesten hem wel 2x aansteken omdat hij in de doos met 2 rijen van 6 zit en de reservelont van cake 6 helemaal aan de verkeerde kant van cake 7 zit.

            Comment


              #21
              Ligt het aan mij of is de straat versie echt compleet anders dan de china film ? een beetje verschil oke maar dit is echt een wereld van verschil ...

              Comment


                #22
                Film van de demo;

                Comment


                  #23
                  Product is m.i.v. versie 2017 aangepast naar een compound box
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    is ook weer duurder geworden meteen?
                    Fireworks is a lifestyle

                    Comment


                      #25
                      adviesprijs is €20,- omhoog gegaan, compound is ook duurder om te laten maken dus dat verklaard de prijsstijging wel
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #26
                        Bij deze mijn inbreng van alleen het product, niet de uitwerking ervan:





                        Ik heb er zeer zeker van genoten en is voor mij voor herhaling vatbaar. Het begin en het eind gingen tegelijk af, vermoedelijk door vonken.

                        Comment

                        Working...
                        X