Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showbricks - Nieuw bij welkoop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Showbricks - Nieuw bij welkoop

    Nieuw dit jaar bij welkoop de volgende producten uit de showbricks collectie. Prijzen zullen woensdag bekend zijn - Goedvuurwerk.nl.

















    Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

    #2
    Lijken zo op film hele degelijke cakes. Benieuwd naar de prijs.

    Vind de laatste zeker mooi.

    Comment


      #3
      Zie ik nu een koppelsysteem waarbij je de cakes als een soort lego in de hoek in elkaar schuift? Dat ziet er bijzonder uit!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
        Zie ik nu een koppelsysteem waarbij je de cakes als een soort lego in de hoek in elkaar schuift? Dat ziet er bijzonder uit!
        Inderdaad.. vraag me af hoe dit precies werkt. Op de site staat in iedergeval niet veel meer informatie hierover

        Comment


          #5
          Erg vette cakes inderdaad. Leuk dat je er zelf een show mee kan maken.
          -FireworksHolland-

          Comment


            #6
            De introductievideo die de site erbij geef maakt ook niet heel veel duidelijk...



            klik op de onderste video

            Comment


              #7
              Apart systeem idd maar als het werkt

              Comment


                #8
                Die spinning peony ziet er goed uit overigens! Doe me sterk denken aan de Frigg van Zena.

                Comment


                  #9
                  ja is totaal anders dan we gewent zijn, deze komt er meer info beschikbaar

                  Comment


                    #10
                    Zeer mooie cake die spinning peony's. Kopie van de Poisonous Spider van Broekhoff (prof) maar dan voor consu.

                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #11
                      Zij zullen zich zo te zien, elkaar ontbranden zonder gebruik te maken van lont. Net als kettingroken. De ene sigaret steekt de andere aan.

                      Comment


                        #12
                        Die spinning peony heeft zeker mijn aandacht.
                        Leuk die tussentijdse versnelling en dubbele finale.
                        De prijs zal doorslaggevend zijn maar ik zie deze wel in W-shape voor me met daarachteraan 3 white thunders.
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #13
                          Ziet er zeker bijzonder uit. Benieuwd naar de prijs. Ook wel benieuwd wat jullie voorkeur zou zijn qua keuzes uit deze 6 en wat eventueel volgens jullie de ideale volgorde zou zijn?
                          31/12 Knalle als een malle!

                          Comment


                            #14
                            Heel interesant dit systeem, ik ben zeer benieuwd. Hopelijk duikt er ergens info op.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #15
                              Hoe kan je ze dan koppelen? aangezien ze allemaal op dezelfde plaats het 'koppel'stuk hebt waardoor je ze volgens mij niet in elkaar kan schuiven.

                              Mocht het wel kunnen kan het natuurlijk interessant zijn.

                              Comment

                              Working...
                              X