Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zink Raketten [JVE-collectie]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Erg goede pijlen, grote effecten, mooi uiterlijk en stevige stokken die niet tijdens het uitpakken breken. Maar €60,- + is gewoon te duur.
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #62
      ik had de pijlen ook en was voor nederlandse begrippen tevrede met de prijs.
      Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

      Comment


        #63
        Wat waren ze weer mooi dit jaar. Heb 4 paketten weg geknald. vooral de witte dop is super. Een mooi groot blink boeket wat lang blijft hangen

        Comment


          #64
          Zou je deze ook in Duitsland kunnen kopen bij de bekende Lidl en Aldi?
          En ja, zijn ze dan stuk goedkoper of maakt 't niet veel uit?

          Comment


            #65
            Dit blijven goede pijlen met topuitwerkingen.
            Een pijlenpakketje dat zeker in het rijtje thuis hoort tussen Killing Arrow en Light Year

            Comment


              #66
              Heb ze ook gehad uit Elten dit jaar.
              Vind persoonlijk de Blinker 't minste en zilver goud & zwart is gewoon puur genieten.

              Heb ze van Jaco nooit gehad, maar daar zaten dus meerdere kleuren in? Nu in ieder geval niet meer.

              Comment


                #67
                ze worden nog steeds elk jaar ook verkocht bij xena vuurwerk b.v ede
                no Pyro no Party....

                Comment


                  #68
                  Ik had ze dit jaar ook weer, zijn naar mijn mening een van de mooiste pijlen maar daarbij gelijk ook de duurste. Bij de Jaco Zinkpijlen was er iets meer afwisseling, nu zijn er nog maar twee met blinker en de rest zijn allemaal zilver/goud. Blijven toppers maar persoonlijk vind ik zie iets te duur, volgende jaarwisseling maar eens wat andere pijlen proberen.

                  Comment


                    #69
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #70
                      Bij Xena vuurwerk (Ede) zijn ze in de aanbieding voor 39,95:
                      http://verkoop.vuurwerkfeest.nl/aanb...nk-pijlen.html

                      Comment


                        #71
                        Ik heb ze besteld bij Xena Mooi voor €39 euro. Is wel de moeite waard om erheen te tuffen met een dieseltje! En kan ik meteen even de baas goededag zeggen
                        https://www.facebook.com/fallasfans

                        Comment


                          #72
                          Hmm voor die 40 euro moet ik ze haast wel een keer nemen.

                          Comment


                            #73
                            Ik zou ze erbij halen, als je de moeite ervoor wilt nemen. Zeker voor dat geld!
                            https://www.facebook.com/fallasfans

                            Comment


                              #74
                              Jemig, da's de helft van de prijs wat ik er hier voor zou moeten neertellen voor 40 zou ik zeker weer eens een pak de lucht injassen! Prachtpijlen! Man; dan zijn ze goedkoper dan Killing Arrow! haha

                              Comment


                                #75
                                Net opgehaald bij xena productiejaar 2009

                                Comment

                                Working...
                                X