Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold Spinning Wave and Glitter

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Prachtige bak, niets aan veranderen : strak tempo, mooie spinners en nette uitwerkingen in de lucht.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #47
      Mooie bak! 2016 versie staat in bestelling!

      Comment


        #48
        ik vindhet juist wel mooi dat hij niet in salvo schiet. Daar heb ik de madtwister wel voor.
        Mooie bak en nu ook te koop voor een mooie prijs. Misschien per twee schieten en de madtwister er achteraan.

        greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #49
          Weet iemand misschien of deze mooie cake met of zonder reservelont is?
          Bvd!!!.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
            ik vindhet juist wel mooi dat hij niet in salvo schiet. Daar heb ik de madtwister wel voor.
            Mooie bak en nu ook te koop voor een mooie prijs. Misschien per twee schieten en de madtwister er achteraan.

            greetzzz
            Goed idee!! Mooie combo.. zag t filmpje ook van deze. Prachtig

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
              Weet iemand misschien of deze mooie cake met of zonder reservelont is?
              Bvd!!!.
              Ik weet hey niet. Maar dat mag je er niet van weerhouden om hem aan te schaffen. Daar is wel iets op te vinden ken namelijk
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #52
                Film van de demo;

                Comment


                  #53
                  Zes van deze schatjes besteld 3x2 in w-shape

                  Comment


                    #54
                    ben van plan zelf een cakeboxje te maken hiermee. Eerst de Kylin, dan deze en als afsluiter de mad twister

                    Comment


                      #55
                      Wel effe opletten dan, volgens mij zijn de spinners uit de nieuwere Kylin batches gehaald. Wel lekker projectje trouwens!

                      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                      ben van plan zelf een cakeboxje te maken hiermee. Eerst de Kylin, dan deze en als afsluiter de mad twister
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #56
                        Twijfels over de aanschaf van deze cake. Heeft deze nu wel of geen salvo's?
                        Er komen filmpjes voorbij met en zonder....

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Mundo Bekijk bericht
                          Twijfels over de aanschaf van deze cake. Heeft deze nu wel of geen salvo's?
                          Er komen filmpjes voorbij met en zonder....
                          Irritant he. Ik twijfel ook. Heb een gruwelijke hekel aan salvo cakes. Maar niemand weet wie wat uitgeleverd krijgt...

                          Comment


                            #58
                            Geweldig filmpje van de demo. Echt een bizar blokkie! Apart dat er maar slechts 4 pagina's over vol getypt zijn.
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #59
                              Ik vind hem op onderstaande film van simansays toch wel erg mooi. Tempo is lekker snel, de lucht is continue gevuld en de goed uitgevoerde spinners zie je niet zo heel veel. Goud in combinatie met blinkers doet het gewoon goed en ook de kleuren zijn mooi. De beelden van de demo zien er toch ook wel erg goed uit. Dit maal wel salvo's en als ik hem op film beoordeeld vind ik hem wel in de buurt komen van de Cruelty (maar goed het blijft lastig oordelen zo op film).

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                                ben van plan zelf een cakeboxje te maken hiermee. Eerst de Kylin, dan deze en als afsluiter de mad twister
                                Heb je hier een film van?

                                Comment

                                Working...
                                X