Banner GBV-WECO - Wecovuurwerk.nl
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 151
  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Berichten
    19
    Thanks
    5
    35 waarderingen in 11 posts
    De oude versie deed het prima:


  2. Deze 6 gebruikers waarderen infinity voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.045
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    De nieuwste versie Happy Thunder Q doet het ook nog redelijk ;

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  4. Deze 2 gebruikers waarderen chrissie81 voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Helaas zullen Nederlandse importeurs nooit kunnen concurreren met importeurs uit de Oostbloklanden.
    Dit heeft te maken met het feit dat men hier geen controle heeft zoals wij hebben met het il&t.
    Dat is ook te horen

    Wij hebben momenteel een bepaald plan voor een nieuwe knalcake maar het nadeel is dat men alles voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben.

    Als jullie bereid zijn meer neer te leggen voor een goede knalcake die alle Nederlandse aan de kant zet ( zonder grenzen te overschrijden ) in waarneming willen we er wel mee aan de slag gaan.

    gr
    Evolution fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  6. Deze 7 gebruikers waarderen PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  7. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    het hangt natuurlijk wel erg af van wat de prijs dan daadwerkelijk wordt. Want hoe goed een knalcake ook mag zijn, hier ga ik niet 50 euro voor neerleggen. Daarnaast zit je natuurlijk met beperkingen(decibellen) in Nederland dus op den duur houdt het op.
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

  8. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  9. #50
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ik denk dat meerdere freaks dat geen probleem zullen vinden...

  10. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  11. #51
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.269
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Zolang de IL&T hard “BOE!” blijft roepen achter de rug van de importeurs blijf je qua knal gebonden aan die decibellen grens! Je kan een knalcake hooguit opsieren met wat creativiteit zoals shape of een extra effect aan de stijging toevoegen zoals bijv. silverltails! Of een extra effect, maar vele vinden dit al geen knalcake meer! De oude Asian Thunder Cake 100 had een prima recept, maar zou nu waarschijnlijk decibel overschrijdend zijn! Jammer dat het zo streng moet zijn in Nederland!
    Eind goed, Knal goed!

  12. #52
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
    Zolang de IL&T hard “BOE!” blijft roepen achter de rug van de importeurs blijf je qua knal gebonden aan die decibellen grens! Je kan een knalcake hooguit opsieren met wat creativiteit zoals shape of een extra effect aan de stijging toevoegen zoals bijv. silverltails! Of een extra effect, maar vele vinden dit al geen knalcake meer! De oude Asian Thunder Cake 100 had een prima recept, maar zou nu waarschijnlijk decibel overschrijdend zijn! Jammer dat het zo streng moet zijn in Nederland!
    Houd er rekening mee dat dit in alle CE landen geld.
    Echter is Nederland het braafste jongetje van de klas zoals dit veel vaker het geval is.
    En als de verhalen kloppen gaan meer landen steekproeven nemen.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  13. #53
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Helaas zullen Nederlandse importeurs nooit kunnen concurreren met importeurs uit de Oostbloklanden.
    Dit heeft te maken met het feit dat men hier geen controle heeft zoals wij hebben met het il&t.
    Dat is ook te horen

    Wij hebben momenteel een bepaald plan voor een nieuwe knalcake maar het nadeel is dat men alles voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben.

    Als jullie bereid zijn meer neer te leggen voor een goede knalcake die alle Nederlandse aan de kant zet ( zonder grenzen te overschrijden ) in waarneming willen we er wel mee aan de slag gaan.

    gr
    Evolution fireworks

    Voor kwaliteit ben ik best bereid om meer te betalen. Ik zou zeggen begin maar met produceren hahah.

  14. #54
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.469 waarderingen in 2.627 posts
    Ik kan helaas geen bestand meer vinden van de originele CE regels voor categorie 2 vuurwerk, maar volgens mij is het RACT ook dusdanig anders dat de meting voor het aantal DB ook afwijkt met de officiële Europese regels.

    En als het vanaf juni 2017 'één Europa' is, dan lijk het me ook mogelijk om je producten elders te keuren en in Nederland in te voeren. Want waarom een goed gekeurd product met een CE markering nog een keer keuren in Nederland? Wij als consument mogen dalijk ook vrij categorie 2 producten invoeren vanuit andere EU landen ( vanaf 15 december uit m'n hoofd gezegd ).

    Met 2 gram perchloraat of 4 gram nitraatgebaseerde flash kan je echt wel flinke klappen krijgen die gewoon toegestaan zouden moeten zijn. Kijk maar naar de Salute Cake 2 / Loud and Clear met z'n 4 gram nitraatgebaseerde flash, die knalde echt heerlijk.

  15. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  16. #55
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.948 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik kan helaas geen bestand meer vinden van de originele CE regels voor categorie 2 vuurwerk, maar volgens mij is het RACT ook dusdanig anders dat de meting voor het aantal DB ook afwijkt met de officiële Europese regels.

    En als het vanaf juni 2017 'één Europa' is, dan lijk het me ook mogelijk om je producten elders te keuren en in Nederland in te voeren. Want waarom een goed gekeurd product met een CE markering nog een keer keuren in Nederland? Wij als consument mogen dalijk ook vrij categorie 2 producten invoeren vanuit andere EU landen ( vanaf 15 december uit m'n hoofd gezegd ).

    Met 2 gram perchloraat of 4 gram nitraatgebaseerde flash kan je echt wel flinke klappen krijgen die gewoon toegestaan zouden moeten zijn. Kijk maar naar de Salute Cake 2 / Loud and Clear met z'n 4 gram nitraatgebaseerde flash, die knalde echt heerlijk.
    Klapte heerlijk en was daarom niet toegestaan.
    Ik vind het ook jammer dat men niet wat soepeler is omtrent knal/salute cakes maar is helaas niet anders.

    gr
    Evolution Fireworks
    Extreme Pyromaniac for life.

  17. #56
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Wij hebben momenteel een bepaald plan voor een nieuwe knalcake maar het nadeel is dat men alles voor een zo laag mogelijke prijs wilt hebben.

    Als jullie bereid zijn meer neer te leggen voor een goede knalcake die alle Nederlandse aan de kant zet ( zonder grenzen te overschrijden ) in waarneming willen we er wel mee aan de slag gaan.

    gr
    Evolution fireworks
    Beetje Marktplaats-generatie inderdaad; voor dubbeltje op eerste rang. Maar dat is andere discussie. Kom maar op met die knalcake. Heb je een indicatie van marktprijs/product-verhouding?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    . Want hoe goed een knalcake ook mag zijn, hier ga ik niet 50 euro voor neerleggen.
    Dat deden we een aantal jaar geleden nog rustig wel, voor een 500grams knalbak. Zitten beetje in een outletprijzen-mentaliteit tegenwoordig.

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  19. #57
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.469 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Klapte heerlijk en was daarom niet toegestaan.
    Ik vind het ook jammer dat men niet wat soepeler is omtrent knal/salute cakes maar is helaas niet anders.

    gr
    Evolution Fireworks
    Nogmaals, volgens het RACT ( of iedergeval het RACT zoals ie nu is voor 5 juni 2017 ) niet mogelijk. Maar volgens de Europese regels wel mogelijk, het is immers gewoon een Europees goedgekeurde cake.

  20. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    Had een aantal leuke knalcakes afgelopen jaarwisseling. Met kop en schouders kwam de Crossthunder xxl er ver boven uit. De final order (best leuke bakje) bleef echt helemaal nergens.

    1. Thunder Kong Crossthunder xxl Lesli (Echt geweldige knalcake)
    2. Airdamage
    3. Final order (knal ietwat aan de zachte kant, wel mooi spektakel door het tempo)
    4. Secret Salute

    Jammer dat het niet harder kan in Nederland. Zou toch wat zijn als we de BS-120 in Nederland mochten hebben. Dat is echt spektakel!

  21. #59
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
    De nieuwste versie Happy Thunder Q doet het ook nog redelijk ;

    Gaaf project, heerlijke timing. Ziet er goed uit zeg die 2016 batch. Ik heb in 2015 eenmaal de 2013 batch gehad en man wat knalde die goed. Ik heb afgelopen jaar de 2015 batch gehad van de Happy Thunder Q, die had blink boeketten, en die was ook gewoon goed. Ik vond persoonlijk de blink boeketten wel een leuke toevoeging.
    Goed om te zien dat de titanium boeketten weer zijn terug gekeerd.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  23. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Beetje Marktplaats-generatie inderdaad; voor dubbeltje op eerste rang. Maar dat is andere discussie. Kom maar op met die knalcake. Heb je een indicatie van marktprijs/product-verhouding?


    Dat deden we een aantal jaar geleden nog rustig wel, voor een 500grams knalbak. Zitten beetje in een outletprijzen-mentaliteit tegenwoordig.
    Met we bedoel je denk ik niet mij want ik heb dat nog nooit voor een 500 grammer betaald en dat zal ik ook niet snel doen. En al helemaal niet voor een knalcake. Heeft niet zoveel met outletmentaliteit bij mij te maken, maar meer met het feit dat ik dat gewoon niet betaal voor een cake.

    Wat betreft het on topic: Ik zou graag voor de knalcakes wel iets zwaarder willen zien. Dat hoeft dan nog niet eens voor siercakes te zijn, maar als een knalcake net zo hard knalt als een burst van een siercake dan gaat er iets mis ;-)
    greetzzz
    Eer was was was, was was is!

Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •