Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

    Ik ben al een tijdje opzoek naar de betere knalcakes, maar er zijn er aardig wat en mijn mening is nogal verdeeld. Dus ik doe een verzoek op jullie mening!

    Wat is voor jullie (persoonlijk) de beste knalcake van de vorige jaarwisseling en/of voorspelling van aankomende jaarwisseling? En waarom?

    (Cat: Waaier, Salvo, Single shots, Alles in 1)

    #2
    en in welke catogorie knal zoek je dan waaier. Salvo.s los of alles in 1x

    Comment


      #3
      Volgens mij is de best beschikbare voor dit jaar de 2012 versie van Schuurmans Salute cake 2.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
        en in welke catogorie knal zoek je dan waaier. Salvo.s los of alles in 1x
        Allemaal! Voor mij persoonlijke kan ik het altijd wel verwerken in een vuurwerkshowtje.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
          Volgens mij is de best beschikbare voor dit jaar de 2012 versie van Schuurmans Salute cake 2.
          Voor zover ze nog ergens te krijgen zijn. Zo ja dan is dit samen met de Shockwave Loud & Clear de beste knalcake in mijn ogen dan.



          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
            Volgens mij is de best beschikbare voor dit jaar de 2012 versie van Schuurmans Salute cake 2.
            Die cake van valk en vuurwerkoutlet Groningen klapt ook als een malle. Deze vorig jaar meegemaakt. Doet het zeer goed.

            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #7
              Kon ff niet op de naam komen maar idd deze is ook super.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #8
                happy salute TXB689 maar volgens mij zoek je alleen legaal?

                Comment


                  #9
                  Op dit moment is er een hele goede knalcake weer te koop, zolang de voorraad strekt. Dat is de Loud and Clear / Salute cake 2. Qua klank/soort knal en schietwijze precies het zelfde als de Salute cake 1, alleen zijn de knallen van de Salute cake 1 net wat voller.

                  En geloof me, ik heb alle goede knalcakes wel gehad. De oude Silver Salute, Thunderstruck, Dutch thunder, Burst duo, oude Secret Salute, White thunder, Tears of beauty, Matrix, Down Under, Hoogmoed en noem het maar op. Maar deze knalcake schiet de bombettes een stuk hoger, in een heerlijk rustig geniet tempo en klapt er alsnog vol overheen.

                  Als ik wist dat deze zo goed was, had ik in 2012 misschien de Salute cake 1 laten liggen en deze vol ingeslagen omdat het zo weinig scheelt en je 1,5 keer zoveel schoten hebt. Maarja gelukkig vorig jaar kunnen krijgen en dit jaar weer aangeschaft!

                  Ik ben ook wel benieuwd naar de versie van dit jaar van de Valk Ti Thunder en de Air Damage van VuurwerkOutlet Groningen. De Valk ti Thunder bleek vorig jaar ook een heftige knalcake te zijn voor een goede prijs.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Op dit moment is er een hele goede knalcake weer te koop, zolang de voorraad strekt. Dat is de Loud and Clear / Salute cake 2. Qua klank/soort knal en schietwijze precies het zelfde als de Salute cake 1, alleen zijn die klappen net wat voller.

                    En geloof me, ik heb alle goede knalcakes wel gehad. De oude Silver Salute, Thunderstruck, Dutch thunder, Burst duo, oude Secret Salute, White thunder, Tears of beauty, Matrix, Down Under, Hoogmoed en noem het maar op. Maar deze knalcake schiet de bombettes een stuk hoger, in een heerlijk rustig geniet tempo en klapt er alsnog vol overheen.

                    Als ik wist dat deze zo goed was, had ik in 2012 misschien de Salute cake 1 laten liggen en deze vol ingeslagen.. maarja gelukkig vorig jaar en dit jaar nog op de kop getikt!

                    Ik ben ook wel benieuwd naar de versie van dit jaar van de Valk Ti Thunder en de Air Damage van VuurwerkOutlet Groningen. De Valk ti Thunder bleek vorig jaar ook een heftige knalcake te zijn voor een goede prijs!
                    Dit jaar gaan mijn laatste 3 salute cake 2's de lucht in van mijn karton die ik destijds gekocht heb.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      #11
                      Schuurmans salute cake in leeuwarden of groningen die knalt echt goed hard

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Die cake van valk en vuurwerkoutlet Groningen klapt ook als een malle. Deze vorig jaar meegemaakt. Doet het zeer goed.

                        Deze hebben mij ook positief verrast vorig jaar. Komen lekkere klappen af.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                          Dit jaar gaan mijn laatste 3 salute cake 2's de lucht in van mijn karton die ik destijds gekocht heb.
                          Heerlijk man, geniet er van zou ik zeggen!

                          Ik wilde het filmpje in eerste instantie niet eens uploaden, omdat op oud en nieuw mijn camera opeens dood was.. Dus ik heb enkel wat filmpjes gemaakt met mijn oude telefoon en ik had ook nog eens de lamp tijdens het filmen aangelaten. Maar goed, hier heb je een beetje een indruk van de Salute cake 2:

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Heerlijk man, geniet er van zou ik zeggen!

                            Ik wilde het filmpje in eerste instantie niet eens uploaden, omdat op oud en nieuw mijn camera opeens dood was.. Dus ik heb enkel wat filmpjes gemaakt met mijn oude telefoon en ik had ook nog eens de lamp tijdens het filmen aangelaten. Maar goed, hier heb je een beetje een indruk van de Salute cake 2:

                            goed filmpje met perfect geluid zo klinkt ie idd

                            Comment


                              #15
                              Ik ben zelf fan van de White Thunder.

                              Comment

                              Working...
                              X