Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 20 van 20
  1. #16
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Stel ik wil Zena-artikelen via de Zena webshop kopen ivm gratis vuurwerk, kan ik dat dan tegelijk met de freakbestelling tussen 06:00 en 08:00 ophalen?
    Hoi Rico,

    Ja dat kan, maar het is makkelijker om alles op 1 bestelling te zetten. Als je wilt kun je een PM sturen met de artikelen die je wilt bestellen dan kijken wij even hoe het zit.

    Groetjes,

    Robin

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Was hier vanmorgen net na 06:00 uur. Was even zoeken naar de vuurwerktent, daar aangekomen bleek ik de 2e te zijn. Kennisgemaakt met Robin (de vrouw achter de mooie stem tijdens de demo) en een kort praatje gemaakt. Leuk om ook eens met een vrouw over vuurwerk te praten;-) Vervolgens liep er iemand (Tobias?) mee naar mijn auto en ondertussen nog een praatje over shows, hij werkte namelijk ook voor Big Smile.

    Veel respect voor deze liefhebbers die zich willen onderscheiden van het standaard Intratuin assortiment. Ook leuk dat ze met een freakactie zijn gestart, waren toch enkele tientallen orders dus voor een eerste keer is dat best prima. Hopelijk weten volgend jaar meer freaks deze zaak te vinden!

  3. Deze gebruiker waardeert Rico voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Wij waren hier gisterochtend om kwart voor 8 om onze bestelling om te halen. Was inderdaad even kijken waar de vuurwerktent was, maar waren zelf misschien nog niet helemaal scherp, aangezien het wel stond aangegeven. Wij waren de 2e in de tent, dus waren meteen aan de beurt. Bestelling stond al klaar, alles netjes doorlopen en alles was aanwezig. Prima ervaring met deze winkel. De freakactie was hier ook net even anders, met o.a. Zena en Lesli in de actie. Volgend jaar misschien wat meer bestellen hier.

  5. Deze gebruiker waardeert Fire-Freak voor het bericht:


  6. #19
    VWC-Lid robinn6's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2013
    Berichten
    248
    Thanks
    313
    776 waarderingen in 181 posts
    Bedankt voor jullie fijne reacties!!

  7. #20
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Hier niet besteld (had al m'n bestellingen al vroeg besteld). Wel een aantal mensen hierheen gestuurd en alleen maar goede verhalen gehoord, zowel over de service als het vuurwerk. Volgend jaar dus zeker even langs!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •