Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Demo] Magic Vuurwerk Gorredijk 16 december 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Is de crashbox hier nog geschoten ?
    Helaas niet..

    Comment


      #17
      hier de film; https://youtu.be/i0x0OnNKy1k

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
        Helaas niet..
        er werd omgeroepen dat de skytmerakel werd afgeschoten en toen ging er 100% zeker de crashbox 100's de lucht in. of het is een foutje of een omlabeling maar dat is ook raar aangezien ze beide om hun site verkopen voor verschillende prijzen

        Comment


          #19
          skytmerakel is een omlabeling van de crashbox 100's.

          Comment


            #20
            Leuk persbericht, verslag van de demo:


            Comment


              #21
              Raar dat ze die dan voor 75 euro verkopen en de originele crahsbox voor 99

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Raar dat ze die dan voor 75 euro verkopen en de originele crahsbox voor 99
                Niet echt raar dan toch? Verklaard in ieder geval waarom de crash box niet is geschoten ;)

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
                  Niet echt raar dan toch? Verklaard in ieder geval waarom de crash box niet is geschoten ;)
                  Hoezo niet ? 2 dezelfde producten die 2 verschillende prijzen hebben. Alleen het label is anders.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    Hoezo niet ? 2 dezelfde producten die 2 verschillende prijzen hebben. Alleen het label is anders.
                    De goedkopere variant is van Magic zelf volgens mij. Kan me voorstellen dat ze liever die verkopen dan die versie van Rubro zelf (ondanks waarschijnlijk zelfde fabriek etc.).

                    Buiten dat zou het ook raar zijn als ze op de demo beide laten zien, deze vervolgens precies hetzelfde zijn, maar wel een verschillende prijs hebben. Dan koopt sws niemand de crashbox nog lijkt me. Nu weet de 'gewone'consument niet dat het om dezelfde box gaat maar met een ander papiertje en dus zullen ze denk ik hopen op meer verkoop van beide boxen.

                    Althans dit is mijn theorie

                    Comment

                    Working...
                    X