Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unity

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Comment


      #17
      Sorry hoor maar op dat filmpje van Anihalas, en dan de effecten van 1.21 min tot 1.27 min.. Die zijn toch ongelofelijk slecht? Het gaat alle kanten op. Dat kan toch wel beter? Vuurwerk van het aller laagste niveau..

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door KristianS Bekijk bericht
        Sorry hoor maar op dat filmpje van Anihalas, en dan de effecten van 1.21 min tot 1.27 min.. Die zijn toch ongelofelijk slecht? Het gaat alle kanten op. Dat kan toch wel beter? Vuurwerk van het aller laagste niveau..
        Het was windkracht 6 bij de demo van Anihalas.. ronduit slecht weer.. de demo van Vuurwerk Kruidenier Enschede waaide het ook hard maar daar werd exact dezelfde cakebox geschoten en die deed het toen vele malen beter.
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          #19
          Ik was ook op de betreffende demo aanwezig en het waaide inderdaad erg hard. Twijfelde zelfs nog of het wel zou doorgaan. Sommige filmpjes van deze demo geven daarom een vertekend beeld van de producten. Zonde en best 'lullig' voor de winkelier/importeur die dan net zijn nieuwe cakeboxen showt.

          Comment


            #20
            Okee dit verklaard een hoop!

            Comment


              #21
              Weer gefilmd. Voor het geld doet ie het best lang. Lijkt me geen miskoop.

              Comment


                #22
                Vind het toch wel een mooie box.
                Misschien moet ik hem toch maar halen.
                Lijkt me geen miskoop als ik het zo zie.

                Comment


                  #23
                  --> Vuurwerkevents.nl <--

                  Comment


                    #24
                    Ik vond deze bij Hol samen met de Solidary de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben. Klein doosje, maar presteert erg goed voor de prijs! Vooral de eerste cake heeft grote, ronde boeketten en klapt vrij laag.

                    Comment


                      #25
                      Weet iemand de maat van het doosje?

                      Comment


                        #26
                        Deze vond ik ook erg geslaagd vanavond, op de demo bij Kuiper !

                        Comment


                          #27
                          Zag er weer goed uit. En nog steeds prima geprijsd!

                          Comment


                            #28
                            Met jaarwisseling 2017-2018 hebben we deze ook geschoten in de straat. Hij hield zich goed staande. Kwam een stuk beter uit de verf dan de demo van december 2016. Mooie diverse effecten en hij duurt best lang.

                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment

                            Working...
                            X