Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Giezen Vuurwerk] The Great Beast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    10 december wordt die geschoten op de demo vuurwerkshow.

    Comment


      #17
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	373.1477510958.png
Vertoningen:1
Grootte:464,1 KB
ID:	1613062

      Inderdaad 199.95
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Demofilmpje van Levensgenieter:



        Zitten wat prachtige effecten tussen alleen voor ons freak zal het veeeeel te langzaam zijn. Maar ik hoor de gemiddelde Groningse klant (zuunige pieterds) van Giezen in de straat al zeggen 'nou, das wel lang geniet'n van die 200 guld'n jaaaaah'. Die zullen er flink tevreden mee zijn hoor. Ik hou door de sloomheid versus mooie en diverse effecten er een dubbel gevoel aan over.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
          Demofilmpje van Levensgenieter:



          Zitten wat prachtige effecten tussen alleen voor ons freak zal het veeeeel te langzaam zijn. Maar ik hoor de gemiddelde Groningse klant (zuunige pieterds) van Giezen in de straat al zeggen 'nou, das wel lang geniet'n van die 200 guld'n jaaaaah'. Die zullen er flink tevreden mee zijn hoor. Ik hou door de sloomheid versus mooie en diverse effecten er een dubbel gevoel aan over.
          Tempo x2 en ik koop 'm. Prijs kwaliteit is prima, en inderdaad een paar goed uitgewerkte effecten.

          Comment


            #20
            Het is een mooie box alleen echt veel te langzaam voor mij.

            Comment


              #21
              Ik wil die eerste cake los kunnen kopen! Wauw wat een beauty.

              Comment


                #22
                Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                Comment


                  #23
                  Erg leuke box met veel en mooie effecten. Vooral cake 1 met die falling leaves!. Mischien gezien het tempo niet een bak voor de freaks maar voor de normale consument is dit gewoon 6 minuten genieten.

                  Laatste cake had van mij ook wel iets meer tempo mogen hebben zodat je meer het finale gevoel zou krijgen. Waaier cakes horen niet in deze bak en dat zou hem ook onnodig duurder hebben gemaakt.

                  Zelf heb ik hem ook dit jaar en ga er gewoon van genieten en steek als finale wel wat extra hoogmoedjes er achteraan af .
                  Gerwin

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                    Erg leuke box met veel en mooie effecten. Vooral cake 1 met die falling leaves!. Mischien gezien het tempo niet een bak voor de freaks maar voor de normale consument is dit gewoon 6 minuten genieten.

                    Laatste cake had van mij ook wel iets meer tempo mogen hebben zodat je meer het finale gevoel zou krijgen. Waaier cakes horen niet in deze bak en dat zou hem ook onnodig duurder hebben gemaakt.

                    Zelf heb ik hem ook dit jaar en ga er gewoon van genieten en steek als finale wel wat extra hoogmoedjes er achteraan af .
                    Gerwin. Hoe vond je deze box ? Goede burst ?
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment

                    Working...
                    X