Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
    Ik kwam zojuist in een filmpje een effect tegen wat ik wel erg vet vond! Het lijkt mij zelf ook geen legale cake.. Maar heeft iemand misschien een idee in wat voor cake dit effect zou kunnen zitten..

    De cake is vanaf 4:23 (Effect Blauw met Wit)

    De heavy legend 16
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
      De heavy legend 16
      Maar natuurlijk...

      Thanks!
      Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

      Comment


        #18
        Was alvast even aan het rondkijken op wat sites, of ik al wat zou gaan bestellen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar 2 dingen die ik niet kan vinden:
        1. Crackling cake voor 5-10 euro die redelijk presteerd. (Wil er dan een paar inslaan voor projectje in vooravond)

        2. single shots met goud effect voor 2-4 euro per stuk. (Mine is ook goed).

        Ik hoop dat jullie misschien iets weten.

        Grtz.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
          Was alvast even aan het rondkijken op wat sites, of ik al wat zou gaan bestellen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar 2 dingen die ik niet kan vinden:
          1. Crackling cake voor 5-10 euro die redelijk presteerd. (Wil er dan een paar inslaan voor projectje in vooravond)

          2. single shots met goud effect voor 2-4 euro per stuk. (Mine is ook goed).

          Ik hoop dat jullie misschien iets weten.

          Grtz.
          1; juggling bouncer van rubro.
          2: the junk van vuurwerkmania.

          Succes

          Comment


            #20
            Voor de singleshot kun je ook kijken of Snapshot van Rubro ergens nog aangeboden wordt ;)

            De cracklingcake van dat bedrag, misschien de Duitse Alligator (WECO, te koop bij de Lidl) ?

            Comment


              #21
              Crackling potje en Gouden mine

              [QUOTE=Bjarne0406;803196]Was alvast even aan het rondkijken op wat sites, of ik al wat zou gaan bestellen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar 2 dingen die ik niet kan vinden:
              1. Crackling cake voor 5-10 euro die redelijk presteerd. (Wil er dan een paar inslaan voor projectje in vooravond)

              2. single shots met goud effect voor 2-4 euro per stuk. (Mine is ook goed).

              Hallo Bjarne;

              Wellicht heb je wat aan onderstaande

              1. de Divine van Wolff (http://www.wolff-vuurwerk.nl/lijnen/Dynasty/Divine (€ 8,50 advies)
              2. de Storm van dutch-fireworks Tiel https://www.youtube.com/watch?v=lGBa...3kYFbA&index=6 (€ 4,50)

              Grtz,

              Bob1

              Comment


                #22
                Thx voor de snelle reacties! Ga zo is even kijken welke me het beste bevallen. Nogmaals bedankt!

                Comment


                  #23
                  Ik heb de meeste spullen al wel besteld, maar ben nog op zoek naar een cake met veel blauw en paars. Ik kan vaak wel een cake vinden die een van beide heeft maar het is lastig om een combinatie van beide te vinden.

                  Hebben jullie nog tips?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door rendier Bekijk bericht
                    Ik heb de meeste spullen al wel besteld, maar ben nog op zoek naar een cake met veel blauw en paars. Ik kan vaak wel een cake vinden die een van beide heeft maar het is lastig om een combinatie van beide te vinden.

                    Hebben jullie nog tips?
                    Pwoaahh, Blauw en Paars in 1 cake, ik zou t zo niet weten.....
                    Wat je wel zou kunnen doen is 2 cakes combineren, om zo tot het gewenste effect te komen. Neem een Heavy Legend 16 en 25 en maak hier een leuk projectje mee (in W shape, een 25 naar links, 2 stuks 16 in t midden en een 25 naar rechts).

                    Comment


                      #25
                      [QUOTE=Bob1;803217]
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                      Was alvast even aan het rondkijken op wat sites, of ik al wat zou gaan bestellen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar 2 dingen die ik niet kan vinden:
                      1. Crackling cake voor 5-10 euro die redelijk presteerd. (Wil er dan een paar inslaan voor projectje in vooravond)

                      2. single shots met goud effect voor 2-4 euro per stuk. (Mine is ook goed).

                      Hallo Bjarne;

                      Wellicht heb je wat aan onderstaande

                      1. de Divine van Wolff (http://www.wolff-vuurwerk.nl/lijnen/Dynasty/Divine (€ 8,50 advies)
                      2. de Storm van dutch-fireworks Tiel https://www.youtube.com/watch?v=lGBa...3kYFbA&index=6 (€ 4,50)

                      Grtz,

                      Bob1
                      Je zou natuurlijk ook voor The Junk kunnen gaan van VuurwerkMania adviesprijs €4,95.
                      No Pyro ! No Party !

                      Comment


                        #26
                        Ik ben opzoek naar een vervanger van de Mania Ambush.

                        Vorig jaar 6 op de kop weten te tikken (3 halen = 1 betalen actie, dus 6 voor 60 euro) en gaf een prachtig gecontroleerd chaotisch effect waar vele buren en ikzelf erg enthousiast van werden. Probleem is: Ambush is uit assortiment, en de paar zaken die 'm nog hebben van vorig jaar vragen nu de volle 30 EUR p/s.

                        Vraag: iemand die een goede pot weet die voor een mooi chaotisch effect kan zorgen in meervoud? Fluit/cracking heeft voorkeur. Budget hangt af van prestatie. Eerste idee van mijzelf was iets als: http://shop.vuurwerkhal.nl/kartonvoo...rton-8-st.html

                        Onderstaand filmpje heeft eerste 20 sec 4x de ambush, ter illustratie:


                        Bedankt voor 't meedenken

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door cerv Bekijk bericht
                          Ik ben opzoek naar een vervanger van de Mania Ambush.

                          Vorig jaar 6 op de kop weten te tikken (3 halen = 1 betalen actie, dus 6 voor 60 euro) en gaf een prachtig gecontroleerd chaotisch effect waar vele buren en ikzelf erg enthousiast van werden. Probleem is: Ambush is uit assortiment, en de paar zaken die 'm nog hebben van vorig jaar vragen nu de volle 30 EUR p/s.

                          Vraag: iemand die een goede pot weet die voor een mooi chaotisch effect kan zorgen in meervoud? Fluit/cracking heeft voorkeur. Budget hangt af van prestatie. Eerste idee van mijzelf was iets als: http://shop.vuurwerkhal.nl/kartonvoo...rton-8-st.html

                          Onderstaand filmpje heeft eerste 20 sec 4x de ambush, ter illustratie:


                          Bedankt voor 't meedenken
                          De Rubro Gravity is exact dezelfde.
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
                            De Rubro Gravity is exact dezelfde.
                            Klopt, met helaas exact dezelfde prijs. 180 euro voor hetzelfde effect als vorig jaar (en dat effect wil ik eigenlijk overtreffen) vind ik net even te veel. Dat had ik wellicht moeten vermelden. Bedankt voor het meedenken!

                            Comment


                              #29
                              Maar de Gravity is waarschijnlijk wel ergens met korting te koop.
                              Verder zou je nog kunnen kijken of je de Conserto Rosso ergens vind, zelfde idee maar is er nu wel uit bij Wolff, maar wellicht nog ergens rest partij.
                              En natuurlijk de screw van Witte vuurwerk.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Of een stuk of vijf/tien 300 shots Whistles tegelijk, geeft ook echt een chaos effect!

                                Comment

                                Working...
                                X