Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het grote ik ben op zoek naar een cake topic

    Zoals de topic titel al zegt, ben je op zoek naar een cake... Bijvoorbeeld waar een cake te koop is die jij zoekt of ben je op zoek naar een cake met een speciaal effect ? Stel hier je vraag en wie weet kunnen we elkaar helpen.

    Ik begin dit topic niet voor niks, ik ben namelijk op zoek naar een winkel waar ze nog een aantal sillent trials (royal) verkopen.
    No Pyro ! No Party !

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
    Zoals de topic titel al zegt, ben je op zoek naar een cake... Bijvoorbeeld waar een cake te koop is die jij zoekt of ben je op zoek naar een cake met een speciaal effect ? Stel hier je vraag en wie weet kunnen we elkaar helpen.

    Ik begin dit topic niet voor niks, ik ben namelijk op zoek naar een winkel waar ze nog een aantal sillent trials (royal) verkopen.
    Ik dacht dat rowy vuurwerk almere deze in de uitverkoop had, misschien kan je rob even mailen.

    Dacht rond de €7.95 per stuk.

    Mvg

    Comment


      #3
      Ik weet dat Ano ze had, ik zou ze een mail sturen.

      Comment


        #4
        Ik zoek de Wolff Return of the phoenix in omgeving Haarlemmermeer...
        Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
          Ik zoek de Wolff Return of the phoenix in omgeving Haarlemmermeer...
          Ga naar de underground site, voer je postcode in, en de dichtsbijzijnde dealer staat bovenaan...succes.

          Comment


            #6
            Ik zoek cakes met dikke gouden staarten.
            Zilveren staarten mag ook maar mijn voorkeur gaat uit naar gouden staarten met glitter tussendoor.

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
              Ik zoek cakes met dikke gouden staarten.
              Zilveren staarten mag ook maar mijn voorkeur gaat uit naar gouden staarten met glitter tussendoor.
              Sunbeam serie van evolution...

              Comment


                #8
                kom der net achter hoe snel de tijd gaat.

                Dacht meteen aan de Showtails van Rubro, maar die is helaas al een tijdje uit het assortiment :(

                Nieuw product, Cranc van Wolff heeft vette tails gecombineerd met boeketjes: https://www.youtube.com/watch?v=Pq3D4DMWTcc

                En zit te denken, in t Buurtassortiment van Rubro zit een cake met tails, maarja dan heb je nog 5 cakes over...

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                  Sunbeam serie van evolution...
                  Sunbeam 4 inderdaad erg vette cake.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                    Ik zoek cakes met dikke gouden staarten.
                    Zilveren staarten mag ook maar mijn voorkeur gaat uit naar gouden staarten met glitter tussendoor.
                    Misschien de 2015 Wall of Gold van Evolution? Alleen geen garantie dat hij dit jaar weer zo is, want het hadden eigenlijk gouden mines moeten zijn.

                    Filmpje (sorry voor de focus):


                    Eddy.
                    Waar rook is, is vuurwerk.

                    Comment


                      #11
                      Bedankt voor de reacties iedereen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                      kom der net achter hoe snel de tijd gaat.

                      Dacht meteen aan de Showtails van Rubro, maar die is helaas al een tijdje uit het assortiment :(

                      Nieuw product, Cranc van Wolff heeft vette tails gecombineerd met boeketjes: https://www.youtube.com/watch?v=Pq3D4DMWTcc

                      En zit te denken, in t Buurtassortiment van Rubro zit een cake met tails, maarja dan heb je nog 5 cakes over...
                      Rubro Buurtassortiment al eens gehad.
                      Inderdaad, dikke zilveren staarten. Maar je zegt het zelf al, er zit er maar een van in.

                      EDIT:

                      Eigen vraag beantwoord; "Stairway To Heaven" van GBV-Weco is ook een goede kanshebber. Alleen de prijs is afwachten:

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                        Bedankt voor de reacties iedereen.



                        Rubro Buurtassortiment al eens gehad.
                        Inderdaad, dikke zilveren staarten. Maar je zegt het zelf al, er zit er maar een van in.

                        EDIT:

                        Eigen vraag beantwoord; "Stairway To Heaven" van GBV-Weco is ook een goede kanshebber. Alleen de prijs is afwachten:

                        http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...2016*&p=800241
                        Hoeveel shots wil je ? Zena Belgie heeft nog altijd een mod met tiger tail, zowel ad once als step.
                        No Pyro ! No Party !

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
                          Hoeveel shots wil je ? Zena Belgie heeft nog altijd een mod met tiger tail, zowel ad once als step.
                          Hoe meer hoe beter, maar moet wel betaalbaar blijven natuurlijk.

                          Comment


                            #14
                            Ik kwam net deze tegen, voor je tails:



                            te koop bij O.a. vuurwerkland steenbergen voor een paar euro's

                            Comment


                              #15
                              Ik kwam zojuist in een filmpje een effect tegen wat ik wel erg vet vond! Het lijkt mij zelf ook geen legale cake.. Maar heeft iemand misschien een idee in wat voor cake dit effect zou kunnen zitten..

                              De cake is vanaf 4:23 (Effect Blauw met Wit)

                              Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                              Comment

                              Working...
                              X