Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 34

Discussie: Breaking Bad

  1. #1
    Super Moderator Scav's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 oktober 2013
    Berichten
    3.918
    Thanks
    3.966
    4.102 waarderingen in 1.693 posts

    Breaking Bad

    Artikelnummer: 3044
    Artikelnaam: Breaking Bad
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 114
    Effectomschrijving: 6x 19 Schots: Crackling, Coconut, Strobe, Stars, Brocade Crown, Glitter, Willow, Chrysantium
    Stijghoogte:
    Afmeting cake:
    Kartoneenheid:
    Richtprijs: € 179,95
    Internet voorverkoopprijs: € 150,00

    O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl



    Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

  2. #2
    VWC-Lid Cornel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 juli 2005
    Berichten
    1.321
    Thanks
    1.033
    726 waarderingen in 373 posts
    Zo dat is een flinke prijs? :o

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Naam: Clipboard01.jpg
Bekeken: 1811
Grootte: 37,3 KB

    Ben wel zeer benieuwd naar deze cake,s

  4. #4
    VWC-Lid stefan11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 december 2009
    Berichten
    151
    Thanks
    18
    82 waarderingen in 43 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
    Zo dat is een flinke prijs? :o
    Prijs is vrij te bepalen door winkeliers Meeste winkeliers zullen deze onder de €150 aanbieden

  5. #5
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
    Prijs is vrij te bepalen door winkeliers Meeste winkeliers zullen deze onder de €150 aanbieden
    De meeste winkeliers zullen 'm niet hebben moet je er vooral ook even duidelijk bij zetten. Dit is inderdaad geen standaard artikel. Daarom staat deze bijv. ook niet op Vuurwerktotaal.nl.
    www.huismanvuurwerk.nl

  6. Deze 3 gebruikers waarderen gizmo75 voor het bericht:


  7. #6
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    De meeste winkeliers zullen 'm niet hebben moet je er vooral ook even duidelijk bij zetten. Dit is inderdaad geen standaard artikel. Daarom staat deze bijv. ook niet op Vuurwerktotaal.nl.
    Zo'n langwerpige doos is alleen maar onhandig in de transport.
    Maar ehh, hoezo geen standaard artikel? De HFF Cakebox zit er dit jaar ook niet bij. Gevraagd wat de reden is maar geen reactie op gehad.

  8. #7
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    Ligt het aan mij of reizen de prijzen van Nederlands siervuurwerk tegenwoordig de pan uit?? Dat je minimaal voor €1000 vuurwerk moet halen wil je 10minuutjes stoken... Ja je kan natuurlijk ook voor dat geld wat kleine 19sh cakes halen i know maar deze bakken kosten toch ook maar €10/€20 om te laten produceren incl transport! Nu snap ik wel waarom al die tuincentra/fietsenzaken etc door vuurwerk hun jaaromzet halen

    Ik ben van mening dat de prijzen tegenwoordig nergens meer over gaan! Het valt me op dat €180 vragen voor 6x 19sh cakes tegenwoordig maar gewoon normaal is
    €90 Zou de max moeten zijn voor dit soort blokken!

    Wil je wil je professioneel siervuurwerk ontmoedigen kun je beter de prijzen omlaag gooien!!!

    Een 100sh profbak koop je tegenwoordig ook voor €80/€100

    En als laatste, zijn die bunkers inmiddels nog niet afbetaald???

  9. Deze 3 gebruikers waarderen Bombone voor het bericht:


  10. #8
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    ik denk dat je blij mag zijn als je 100k omzet en vervolgens 10k overhoud als je alle kosten eraf hebt.....en van deze 10k moet ook nog eens belasting af....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of reizen de prijzen van Nederlands siervuurwerk tegenwoordig de pan uit?? Dat je minimaal voor €1000 vuurwerk moet halen wil je 10minuutjes stoken... Ja je kan natuurlijk ook voor dat geld wat kleine 19sh cakes halen i know maar deze bakken kosten toch ook maar €10/€20 om te laten produceren incl transport! Nu snap ik wel waarom al die tuincentra/fietsenzaken etc door vuurwerk hun jaaromzet halen

    Ik ben van mening dat de prijzen tegenwoordig nergens meer over gaan! Het valt me op dat €180 vragen voor 6x 19sh cakes tegenwoordig maar gewoon normaal is
    €90 Zou de max moeten zijn voor dit soort blokken!

    Wil je wil je professioneel siervuurwerk ontmoedigen kun je beter de prijzen omlaag gooien!!!

    Een 100sh profbak koop je tegenwoordig ook voor €80/€100
    www.rowyvuurwerk.nl

  11. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Achja rowy laat sommige maar janken. Sinds het nieuwe topic van vandaag is het azijn zeik schor*m ook weer wakker. Ja alles is duur in nederland. T.o.v duitsland etc. Maar dat is met alles zo. Hier zijn de kosten voor winkeliers flink hoger. En ook importeurs moeten van wat er in 3 dagen word verdiend grotendeels 365 dagen ervan leven. En ondanks dat de marge niet laag is maar ook niet ziek hoog. Houd de vuurwerk verkoop nog vele winkels vooral in dorpjes regelmatig over eind. Men hoop soms lijkt het wel op het manier van online verkopen zoals nu met electronica etc gebeurt. Tot er zowat geen enkele verkoop punt meer is. En de grote reuzen de prijzen omhoog gooien zeker. Net nu als in electronica wereld met o.a mediamarkt. Vind je het te duur. Kut voor je dat is het ook. Maar dat gejank in diverse topics. Heb ik al 1000x gezien.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen fernando93 voor het bericht:


  13. #10
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Achja rowy laat sommige maar janken. Sinds het nieuwe topic van vandaag is het azijn zeik schor*m ook weer wakker. Ja alles is duur in nederland. T.o.v duitsland etc. Maar dat is met alles zo. Hier zijn de kosten voor winkeliers flink hoger. En ook importeurs moeten van wat er in 3 dagen word verdiend grotendeels 365 dagen ervan leven. En ondanks dat de marge niet laag is maar ook niet ziek hoog. Houd de vuurwerk verkoop nog vele winkels vooral in dorpjes regelmatig over eind. Men hoop soms lijkt het wel op het manier van online verkopen zoals nu met electronica etc gebeurt. Tot er zowat geen enkele verkoop punt meer is. En de grote reuzen de prijzen omhoog gooien zeker. Net nu als in electronica wereld met o.a mediamarkt. Vind je het te duur. Kut voor je dat is het ook. Maar dat gejank in diverse topics. Heb ik al 1000x gezien.
    Ja hier ben ik t wel mee eens, dat gezeik altijd over die kutprijzen, je kunt geen topic openen of er word alweer lang en breed gezeurd over wat duur of niet duur is!! Over vuurwerk hebben we t haast niet meer helaas...

  14. #11
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.524
    Thanks
    2.890
    674 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Achja rowy laat sommige maar janken. Sinds het nieuwe topic van vandaag is het azijn zeik schor*m ook weer wakker. Ja alles is duur in nederland. T.o.v duitsland etc. Maar dat is met alles zo. Hier zijn de kosten voor winkeliers flink hoger. En ook importeurs moeten van wat er in 3 dagen word verdiend grotendeels 365 dagen ervan leven. En ondanks dat de marge niet laag is maar ook niet ziek hoog. Houd de vuurwerk verkoop nog vele winkels vooral in dorpjes regelmatig over eind. Men hoop soms lijkt het wel op het manier van online verkopen zoals nu met electronica etc gebeurt. Tot er zowat geen enkele verkoop punt meer is. En de grote reuzen de prijzen omhoog gooien zeker. Net nu als in electronica wereld met o.a mediamarkt. Vind je het te duur. Kut voor je dat is het ook. Maar dat gejank in diverse topics. Heb ik al 1000x gezien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Ja hier ben ik t wel mee eens, dat gezeik altijd over die kutprijzen, je kunt geen topic openen of er word alweer lang en breed gezeurd over wat duur of niet duur is!! Over vuurwerk hebben we t haast niet meer helaas...
    Hij mag best klagen, kom op. Dit is gewoon vrijheid van meningsuiting. Hij uit zijn mening wat betreft de prijzen, niets meer niets minder. True, niemand dwingt ons consumenten om al dat dure spul te komen, maar evengoed dwingt niemand dealers en importeurs om vuurwerk in te kopen en verkopen. Die verhalen elk jaar maar weer over een kleine netto omzet, meerdere bezoeken per jaar aan China, TNO keuringen die duur uit kunnen pakken, kwaliteits- steekproefen, vergunningen, onderhoud, controles. Dat hoort er als dealer en importeur zijnde eenmaal bij. Met alle respect, maar daar kies je bewust met je eigen hoofd voor.

    Wat we veel minder horen is het feit dat wij, consumenten bijna elk jaar op risico nieuwe producten (of verse batches van bestaande producten) aanschaffen.

    Het is (lezende dit forum) namelijk elk jaar echt hetzelfde verhaal met die importeurdemo's; er worden kennelijk (opgevoerde) samples geschoten. Exemplaren die specifiek voor dit soort demo's door de Chinese fabrieken zijn geproduceerd of exemplaren die geprepareerd zijn door pyrotechnici. Wat men dus op dat soort shows te zien krijgt is dus NIET ALTIJD het product dat je krijgt bij aanschaf. 31 december kan het gewoon zijn dat je product minder presteert dan beloofd. En dan? De regeltjes voor het terugbrengen van dit soort artikelen en je geld terugkrijgen bestaan naar mijn weten lang niet bij elke dealer. De meesten houden het na 31-12 voor gezien en dan kun je zwaaien naar je geld.

    Importeurs geven ook kennelijk ook niet altijd thuis want ik heb hier op dit forum wel eens gelezen dat er mailtjes zijn verzonden naar importeurs omtrent productiefouten of artikelen die niet presteerden zoal gereclameerd, waar men dan helaas geen reactie op ontving. En dan?? Kun je dus fluiten naar je geld. Simpel. Zelfs de Chinees van een willekeurige Chinese webshop 7500+ km hier vandaan zorgt nog voor betere service dan sommige importeurs in eigen land. Dat zegt toch wel wat of niet??

    Een uitzondering is China Red / Makkelie Vuurwerk.
    Ik wil ze absoluut niet reclameren, maar zij zijn wel een van de weinige importeurs/dealers die gewoon publiekelijk (op dit forum) spijt hebben betuigt voor het ondermaats presteren van enkele CR producten en bieden dit jaar (kosteloos) vervangende exemplaren aan gedupeerde consumenten. Zelfs voor de consumenten zonder bon zal ook een oplossing worden gevonden. Chapeu.

    Ik zie hier dealers en importeurs rondhangen die na 31-12 foetsie gaan of op kritische vragen gewoon niet reageren.

    Kijk in het topic over de minimale verkoopprijzen. Er wordt een vraag gesteld door een collega- lid waar geen reactie op wordt gegeven door importeurs; http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post798220

    Zielig is de consument niet, maar zeker ook niet de dealer en importeur. Iedereen werkt hard voor zijn geld en wil zover als mogelijk is het beste voor een goede prijs. Als ik de situatie zo bekijk is de consument in dit geval lang niet altijd degene die aan het langste eind trekt.
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 13 oktober 2016 om 21:35

  15. Deze 9 gebruikers waarderen Flashing_Diamond voor het bericht:


  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of reizen de prijzen van Nederlands siervuurwerk tegenwoordig de pan uit?? Dat je minimaal voor €1000 vuurwerk moet halen wil je 10minuutjes stoken... Ja je kan natuurlijk ook voor dat geld wat kleine 19sh cakes halen i know maar deze bakken kosten toch ook maar €10/€20 om te laten produceren incl transport! Nu snap ik wel waarom al die tuincentra/fietsenzaken etc door vuurwerk hun jaaromzet halen

    Ik ben van mening dat de prijzen tegenwoordig nergens meer over gaan! Het valt me op dat €180 vragen voor 6x 19sh cakes tegenwoordig maar gewoon normaal is
    €90 Zou de max moeten zijn voor dit soort blokken!

    Wil je wil je professioneel siervuurwerk ontmoedigen kun je beter de prijzen omlaag gooien!!!

    Een 100sh profbak koop je tegenwoordig ook voor €80/€100

    En als laatste, zijn die bunkers inmiddels nog niet afbetaald???
    Als je goed rondkijkt is er voldoende mooi spul te krijgen voor een goede prijs. Dit artikel is dan ook niet representatief. De Big Valk 19 bijvoorbeeld 12x19 schot cakes voor slechts 110 euro en bij diezelfde verkoper had je de Zena Cakebox voor 80 en de Golden Box voor 45. Goed rondkijken is mijn advies

  17. #13
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Weet iemand toevallig het kaliber? Voor 75-85 euro lijkt het op film inderdaad een mooie set cakes.

  18. #14
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
    Weet iemand toevallig het kaliber? Voor 75-85 euro lijkt het op film inderdaad een mooie set cakes.
    Waar haal jij die 75-85 euro vandaan als ik vragen mag ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  19. #15
    VWC-Lid Jeroom's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2016
    Berichten
    121
    Thanks
    204
    205 waarderingen in 64 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Waar haal jij die 75-85 euro vandaan als ik vragen mag ?
    Even googelen naar de Gambling Box. Moet wel een omlabeling zijn, want de kruitinhoud, de verpakking en het filmpje komen overeen.
    Meerdere dealers die de Gambling Box voor 84,95 aanbieden.
    Laatst gewijzigd door Jeroom; 9 november 2016 om 21:54

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •