Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2Tone

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    2Tone

    Artikelnummer: 3041
    Artikelnaam: 2Tone
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 50
    Effectomschrijving: 2x 500 gram
    Kartoneenheid:
    Richtprijs:
    Internet voorverkoopprijs: € 90

    O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Filmpje:

    Comment


      #3
      Vind het een mooie box met hele mooie kleuren en leuke effecten die redelijk lang blijven hangen, echter vind ik de prijs van 90 euro behoorlijk hoog in verhouding met andere vergelijkbare boxen van vwt.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        Ik kan me ook niet voorstellen dat deze boxen voor deze prijs te koop zullen zijn. Eerder als gratis artikel, want dan voel je je beloond als je net iets meer bestelt om deze er bij te krijgen. En anders als actie van 90 voor 50 bijvoorbeeld dat lijkt me al een stuk realistischer!
        Die eerste cake ziet er overigens mooi uit ondanks het feit dat het de zoveelste blinker cake is. Ik vind het een fijne combinatie!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
          Ik kan me ook niet voorstellen dat deze boxen voor deze prijs te koop zullen zijn. Eerder als gratis artikel, want dan voel je je beloond als je net iets meer bestelt om deze er bij te krijgen. En anders als actie van 90 voor 50 bijvoorbeeld dat lijkt me al een stuk realistischer!
          Die eerste cake ziet er overigens mooi uit ondanks het feit dat het de zoveelste blinker cake is. Ik vind het een fijne combinatie!
          Dit is precies wat er gebeurd bij vuurwerkbestel.nl in Rijen. Daar staat hij bij 'overige cakeboxen' voor €75. En je krijgt hem gratis erbij vanaf €150. Wel prima deal denk ik zo! Leuk bakkie!

          Comment


            #6
            Krijg hem er gratis bij, en dan is het een prima cakebox. Zeker als je ze tegelijk schiet ;)

            Comment


              #7
              Geinig blokje, maar absoluut niet voor de adviesprijs. Kan qua uitwerking niet mee met bijvoorbeeld de zena cakebox. Ik heb hem gratis gehad, maar als ik er €75-€90 zou hebben voor betaald dan zou ik er balen. Voor een euro of 40-45 is het wel een prima bak. Voor 12u afsteken dus.

              Comment


                #8
                Ook al had ik hem gratis gekregen, ik was er blij mee. Leuk bakje, maar door de mist tijdens Oud en Nieuw is deze niet zo goed te zien op film:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #9
                  Deze ook geschoten, alleen dan in volorde 2-1 omdat ik wilde eindigen met de blinkers. Helaas zijn de blinkerboekette véél kleiner dan de gouden boeketten uit cake 2. Dat was jammer, maar al met al een leuke bak als je hem voor een leuke prijs kan vinden. We gewoon in normale volgorde schieten dan
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment

                  Working...
                  X