Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonbini Palm 3=1

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
    de eerste winkelier ( vuurwerkcentrumbrabant ) heeft al aangegeven dat deze bij hun niet uitgeleverd worden
    Dat zou wel heel erg balen zijn, ik heb Vuurwerkmania even een bericht op Facebook gestuurd.

    Comment


      #62
      De fearsome farao staat er nu wel per 3 op.
      Mogelijke ter vervanging?
      Heb zelf 6 bon bini palms besteld en hoop toch wel dat die wel leverbaar zijn.

      Comment


        #63
        De fearsome farao is nu ook 3=1. Misschien dat dit de eventuele vervanger gaat worden van de bonbini palm?

        Ik weet het niet zeker hoor, vandaar het vraagteken.
        Ik heb i.i.g. nog geen bericht gehad van mijn pick-up point dealer.

        Edit: ed is me net voor

        Comment


          #64
          Voeig jaar had ik ook een setje besteld, was er echter maar 1 geleverd, de andere 2 waren de Fearsome Farao. Opzich een prima vervanger.

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
            Voeig jaar had ik ook een setje besteld, was er echter maar 1 geleverd, de andere 2 waren de Fearsome Farao. Opzich een prima vervanger.
            Die is lang niet slecht, maar de bp vind ik net wat mooier
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #66
              Zonde zeg... bon bini palm waren prima cakejes. Geen idee hoe de fearsome farao presteert. Heb het idee dat de bon bini palm iets feller was. Maargoed we zullen zien
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Peter Bekijk bericht
                De fearsome farao is nu ook 3=1. Misschien dat dit de eventuele vervanger gaat worden van de bonbini palm?

                Ik weet het niet zeker hoor, vandaar het vraagteken.
                Ik heb i.i.g. nog geen bericht gehad van mijn pick-up point dealer.

                Edit: ed is me net voor
                vorig jaar ook bonbini palm set besteld was echter niet geleverd.
                kreeg als vervanger 3 x fearsome farao was mooi

                dit jaar heb ik 2 sets van bonbini palm besteld.
                nu maar hopen op een eventuele restvoorraad

                Comment


                  #68
                  Vorig jaar besteld en gekregen. Dit jaar in de 30% korting besteld en dan mag je er vanuit gaan dat ze het een soort van apart zetten toch? Alleen mijn vermoedens zeggen mijn dat het toch de fearsome farao word. Vorig jaar had ik niet de escape from hell. Heeft het zin om dan om 8 uur 28 dec. als mijn afhaal punt mooij vuurwerk Rijnsburg opengaat gelijk alles op te halen zodat de rest me niet voor is?

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
                    Vorig jaar besteld en gekregen. Dit jaar in de 30% korting besteld en dan mag je er vanuit gaan dat ze het een soort van apart zetten toch? Alleen mijn vermoedens zeggen mijn dat het toch de fearsome farao word. Vorig jaar had ik niet de escape from hell. Heeft het zin om dan om 8 uur 28 dec. als mijn afhaal punt mooij vuurwerk Rijnsburg opengaat gelijk alles op te halen zodat de rest me niet voor is?
                    Ze komen helemaal niet binnen dit jaar, dus alleen als er een restvoorraad is heb je een kans dat je ze krijgt

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                      Ze komen helemaal niet binnen dit jaar, dus alleen als er een restvoorraad is heb je een kans dat je ze krijgt
                      Ow dat had ik niet begrepen/niet goed gelezen. Bedankt!

                      Baal ik wel van want vorig jaar had ik er 9 super waren ze.

                      Comment


                        #71
                        3voor15 is nog te krijgen bij Kevins vuurwerk hal.

                        Comment


                          #72
                          2 tegelijk erg leuke dingetjes

                          Comment


                            #73
                            Bij mijn dealer ook de faersome farao i.p.v. de bonbini palm. Het is toch een hele andere soort cake, alleen de prijsklasse komt overeen.. Ik had een aantal setjes in mijn showtje verwerkt..
                            Wat vinden jullie, ik zou het toch netjes vinden dat ze dit van te voren eens gecommuniceerd hadden, even via een mailtje. Andere daelers /importeurs hebben dat wel gedaan, vandaar dat ik nog de hoop had dat ze deels werden geleverd maar dat is dus helaas niet het geval bleek afgelopen week.
                            #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Webber84 Bekijk bericht
                              Bij mijn dealer ook de faersome farao i.p.v. de bonbini palm. Het is toch een hele andere soort cake, alleen de prijsklasse komt overeen.. Ik had een aantal setjes in mijn showtje verwerkt..
                              Wat vinden jullie, ik zou het toch netjes vinden dat ze dit van te voren eens gecommuniceerd hadden, even via een mailtje. Andere daelers /importeurs hebben dat wel gedaan, vandaar dat ik nog de hoop had dat ze deels werden geleverd maar dat is dus helaas niet het geval bleek afgelopen week.
                              Nou als dat mij mij gebeurt vraag ik mijn geld terug. Ze mogen me ook 3 keer de monster ride geven. Aan hun de keuze.

                              Comment


                                #75
                                Ik heb net even met de dealer overlegd, ik mag iets anders uitzoeken, wat adviseren jullie bij een pickup dealer? Ze verkopen ook Lesli

                                Comment

                                Working...
                                X