Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma Six

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sigma Six

    Artikelnummer: 3045
    Artikelnaam: Sigma Six
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 270 Euro
    Laatst aangepast door nemmie; 9 November 2016, 20:23.
    Ik zeg BOEM .....!

    #2
    270 euro is veeel te duur. Zou hier nog niet eens de helft voor betalen.....

    Comment


      #3
      WTF, achterlijke prijs zeg voor 6 potten.

      Comment


        #4
        Deze is inderdaad wel heel duur. Prijs is sowieso indrukwekkender dan de film.

        Comment


          #5
          Toch gek want eigenlijk staat vwt altijd voor goede prijzen

          Comment


            #6
            De prijs is door winkeliers zelf te bepalen. Tevens is dit een van de boxen wat door een beperkt aantal winkels verkocht zal worden. De prijs van €270 gedrukt op de doos is als indicatie voor bijvoorbeeld relatie geschenken.
            Laatst aangepast door stefan11; 2 October 2016, 18:47.

            Comment


              #7
              Ik vind het echt een slechte cake, helaas.

              Vuurwerktotaal stond voor mij als prima kwaliteit/prijs verhouding.

              Maar dit jaar lijken alle prijzen wel flink omhoog gegaan te zijn bij vuurwerktotaal. Denk niet dat ik er nog veel ga bestellen dit jaar.

              Comment


                #8
                Klopt, prijzen zijn een stuk hoger en daarnaast vallen dan enkele ook nog onder 'stunt' prijzen en tellen dan weer niet mee met het gratis vuurwerk. Zo vind ik Massive met z'n prijs van 27,99 euro echt niet goedkoop. Helaas moet ik dit jaar extra op mijn geld letten en dus kan ik niet alles kopen wat ik zou willen. Als ik het geld had kocht ik 2-3 dingen bij Vuurwerktotaal, de rest toch echt ergens anders.

                Comment


                  #9
                  Werkend filmpje:

                  Comment


                    #10
                    Dat komt dus neer op 45 euro per cake, moet eerlijk zeggen dat ik alle prijzen uit de vuurwerktotaal collectie behoorlijk aan de prijs zijn in vergelijking met alle andere boxen van de andere lijnen die ik ook een stuk beter vind presteren en veel goedkoper zijn.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Poeh dit vind ik absoluut het geld niet waard
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #12
                        Genoemde prijs is de standaard prijs, net als dat de Voltfather 449.95 kost zonder aanbieding/internet prijs.

                        BTW de Vuurwerktotaal lijn is er sinds dit jaar uit, dit is gewoon een box voor de losse verkoop buiten de folder om.

                        Comment


                          #13
                          Zie dat hij bij een vuurwerkwinkel als gratis product wordt weggeven bij een bestelling boven de € 700,00. Denk dat de enige manier is om er vanaf te komen, want kan me niet voorstellen dat iemand er € 270,00 voor betaald. Prijs is denk ik ook lekker opgeklopt omdat mensen dan het gevoel hebben dat ze een "duur" iets "voor niks" erbij krijgen. Kan in mijn ogen beter voor goede kortingen gaan als blij worden van dit "gratis" spul.

                          Comment


                            #14
                            Bij Gebro staat hij nu voor 95 euro, dan kom je uit op 16 euro per stuk

                            Comment


                              #15
                              Voor 65 euro te koop hier, waard om te kopen?

                              EDIT: Op de afbeelding en titel staan er 4 cakes, het zouden toch echt 6 cakes moeten zijn? Link: https://vuurwerkgigantzaanstreek.nl/...-500-gram-cake

                              Comment

                              Working...
                              X