Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Force Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze gisteren ook doorgelont afgestoken. De 1e cake was inderdaad wat bijzonders, was niet bijster indrukwekkend en de reserve lont was loos en ik moest dus met de hand de hoofdlont op cake 2 aansteken. Hierna liep ie lekker door en iedereen was enthousiast over deze box.

    Comment


      #17
      Geen kooi inderdaad, mijn verwachting lag daardoor wat laag, maar ik was toch verrast door de uitwerking, was echt een prima box met een lekker tempo! Volgens mij is ie gefilmd dus die volgt (eind dit jaar) nog. Aanradertje wat mij betreft.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        Geen kooi inderdaad, mijn verwachting lag daardoor wat laag, maar ik was toch verrast door de uitwerking, was echt een prima box met een lekker tempo! Volgens mij is ie gefilmd dus die volgt (eind dit jaar) nog. Aanradertje wat mij betreft.
        Inmiddels een filmpje beschikbaar Mattenfreak?
        Is deze box die 100,- euro waard wat jou betreft?

        Comment


          #19
          Iemand die hier toevallig nog wat beeldmateriaal van heeft ?
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Jazeker, komtie:

            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
              Jazeker, komtie:

              Ik dank u voor het plaatsten. Ben echter na het zien van het filmpje niet echt gecharmeerd van de eerste twee cakes, cake 3 is het vetste en 4 is redelijk. Maar in het geheel gezien vind ik hem niet echt super.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Ik zou hem zeker ook niet nogmaals nemen.
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                  Geen kooi inderdaad, mijn verwachting lag daardoor wat laag, maar ik was toch verrast door de uitwerking, was echt een prima box met een lekker tempo! Volgens mij is ie gefilmd dus die volgt (eind dit jaar) nog. Aanradertje wat mij betreft.
                  Hierbij nog de film.
                  Vind de verschillen in boeketgrootte, zeker in begin in de cake, wel erg groot. Verder gewoon een prima gevarieerde box.

                  Comment


                    #24
                    Dit lijkt me een beetje zo'n box waarvan je denkt: zal ik hem er bij nemen of niet? En dat je na oud en nieuw de foto's nog eens bekijkt en blijkt dat je hem wel gehad hebt, maar echt geen idee meer hebt hoe die was. Hij is niet indrukwekkend. Voor mij een nee.

                    Comment


                      #25
                      Deze bij mij wel in de winkelmand beland. Voor € 59,00 heb je hier een mooi product voor.

                      Comment


                        #26
                        Hij is ook alweer uitverkocht in Haulerwijk (super scherpe weekactie) dus blijkbaar zijn niet veel mensen het met mij eens

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                          Hij is ook alweer uitverkocht in Haulerwijk (super scherpe weekactie) dus blijkbaar zijn niet veel mensen het met mij eens
                          Of er waren er niet zoveel beschikbaar

                          Comment


                            #28


                            Filmpje van BieM.

                            Meh.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #29


                              Filmpje van Technowitch0031.
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment

                              Working...
                              X