Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitstraling Enlightenment - Witte Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Toen we het vorige weekend in Duitsland zagen was ik direct enthousiast!!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Als ik de foto's zie zit om elk product een doos(je) met daarop gebruiksaanwijzing ed. en is het product zelf alleen de tubes met een touwtje eromheen;-) benieuwd naar de stabiliteit, of wellicht afsteken in de doos?

      Comment


        #18
        Wat vervelend voor Witte dat er zo veel afgekeurd is. Maar veiligheid boven alles.
        Hopelijk kunnen ze volgend jaar weer veel nieuwe producten op de markt brengen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Wat is er afgekeurd?

          Comment


            #20
            Heerlijke prof look. Al die poespas hoeft niet. Daar betaal je (indirect) toch voor.
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
              Wat is er afgekeurd?
              Kijk hier eens : http://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdi...-Enlightenment
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Winkeliers waren hier al langer van op de hoogte hoor, maar het stond nog niet online.

                Comment


                  #23
                  Is de hele lijn afgekeurd aangezien alle pasvormen op dezelfde manier worden geperst/gemaakt?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door LIBOH Bekijk bericht
                    Is de hele lijn afgekeurd aangezien alle pasvormen op dezelfde manier worden geperst/gemaakt?
                    Niet de hele lijn is afgekeurd hoor.
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      #25
                      Geen poespas zal uiteindelijk resulteren in goedkopere prodcuten, maar dit zie ik helaas niet bij deze producten terug. Losse cakes tot over de 60 euro vind ik niet goedkoop. Waarschijnlijk zijn de afkeur producten reeds in de prijzen meegenomen?

                      Comment


                        #26
                        Kon het niet laten om vandaag even langs te rijden om de winkel van Witte Vuurwerk te bekijken en heb daar ook wat nieuwe items zien staan al. Het label is echt boven (mijn) verwachting goed gelukt, alles in doosjes, ziet er echt superstrak uit. Ik ben echt enorm enthousiast! Ben benieuwd of er veel liefhebber het e.e.a. kopen, volgens mij valt het wel op op de collectiefoto's. Ook even wat foto's met de telefoon gemaakt, beter iets dan niets.









                        Comment


                          #27
                          Zooo jaloers hier. Jij hebt al lekker kruit mogen snuiven.
                          Alles ziet er inderdaad zeer netjes uit en het oogt ook nog eens als profi vuurwerk. De uitstraling van de Rubro Elite Brand (bruin papier, witte etiketten en bruine omdoos) en zo'n beetje het materiaal van Schuurmans en Beko (kartonnen labels).

                          Man, wat zou ik blij zijn als ik eens langs mocht bij een paar importeurs die ik hoog in het vaandel heb staan. Bof jij even.

                          Comment


                            #28
                            Zier er ontzettend gaaf uit. Het is dit jaar niet veel ,maar ben blij dat ik er wat van in de collectie heb.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Als het goed is krijgen we deze week onze witte producten ook binnen! Ik ben heel benieuwd
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                #30
                                Wauw de producten zien er echt goed uit! Is er binnenkort nog ergens een demo waar Witte producten worden geschoten?

                                Comment

                                Working...
                                X