Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Revelation

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik heb er een besteld bij Jan van de Kamp in Lieren, misschien dat hij er nog wat heeft?

    Comment


      #32
      Ze worden altijd per volle doos geleverd door Wolff dus als die niet een hele doos heeft verkocht via de site dan heeft die er vast wat over. Gewoon even bellen of mailen dan weet je het zo.

      Comment


        #33
        Dutch fireworks in Tiel heeft ze!
        Mooi centraal in het land

        Staan niet op de site / webwinkel.

        PM??

        Groet,

        Bob1

        Comment


          #34
          Dit was 1 van de toppers van de avond, eerst 1 toen 3 tegelijk!

          Comment


            #35
            Ik vond het een redelijk goede cake, maar anders dan ik op het demo filmpje had gezien. Het waren niet echt zuivere blinkers en ze vervlogen heel snel. Viel me iets wat tegen, dus niet voor herhaling vatbaar. De crackling mine voegde trouwens wel wat toe.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Ik vond het een redelijk goede cake, maar anders dan ik op het demo filmpje had gezien. Het waren niet echt zuivere blinkers en ze vervlogen heel snel. Viel me iets wat tegen, dus niet voor herhaling vatbaar. De crackling mine voegde trouwens wel wat toe.
              Ben ik met je eens. Wel ongekend goede burst en boeketgrootte!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                Ben ik met je eens. Wel ongekend goede burst en boeketgrootte!
                Ja dat zeker! Maar ik moet ook zeggen dat ik verwend ben, ik had dit jaar namelijk allemaal erg goede cakes. En ik verwachtte zoiets als de Massive door het demo filmpje en dat was het zeker niet. Het was meer kleur dan blinkers. Achja, leuk om een keer gehad te hebben! Zoals jij al zegt, de burst en boeketgrootte is zeker goed.

                Comment


                  #38
                  Zag weinig blinkers terug ook niet die goude blinkers zoals in het filmpje..
                  Teleurstellend

                  Comment


                    #39
                    donders grote boeketten en hele harde burst. Ik vond het wel een toppertje hoor.
                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                      Dit was 1 van de toppers van de avond, eerst 1 toen 3 tegelijk!
                      Ik heb hetzelfde gedaan, aan het begin van de show. Heerlijk die snelheid en massaliteit/chaos van 1 naar 3 cakes.

                      Dit ook gedaan met Return of the Phoenix als aankondiging van de finale cakes (ff iedereen wakker schudden). Dat was een herrie

                      Comment


                        #41
                        Had toch iets meer verwacht na het demo filmpje, vond dat de effecten erg snel weg waren en niet zo veel blinkers. De burst en de boeketgrootte is wel goed!

                        Comment


                          #42
                          Vond hem prachtig! Mooie kleuren, grootse boeketten. Helemaal prima!

                          Comment


                            #43
                            Gekregen/gekozen ter vervanging van de Massive. Is prima bevallen. Mooie cake met grote boeketten.
                            Filmpje per 2 geschoten:

                            Comment


                              #44
                              Prachtige bak! Geweldig grote effecten, mooie kleuren, goed tempo. Wat een topper!!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Zoals je ziet zijn de blinkers matig en de kleuren ook, het is eigenlijk van beide kanten half uitgevoerd. Maar de crackling mine is bijvoorbeeld wel erg fel! En de boeketten zijn ook groot, met een harde burstknal. Al met al vind ik de Massive wel beter.

                                Comment

                                Working...
                                X