Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 75
  1. #61
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Toevallig al het filmpje? ben erg benieuwd
    Bij deze :

    Vuurwerk doet de duivels dansen

  2. #62
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
    Toevallig al het filmpje? ben erg benieuwd
    Daar is ie dan, eindelijk!
    Doorgelont door mijn neef, dus de "gewone consument", dan zie je wat vertraging, maar zo ervaren mensen hem gewoonlijk dus. En met mist, maar dat komt nog wel oké door zo op film.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Daar is ie dan, eindelijk!
    Doorgelont door mijn neef, dus de "gewone consument", dan zie je wat vertraging, maar zo ervaren mensen hem gewoonlijk dus. En met mist, maar dat komt nog wel oké door zo op film.

    Thanks voor de video!
    Ik denk dat dit een bak is die in het echt genieten is, maar op video pakt ie mij niet helemaal. Ja het is schaamteloos rammen, maar de effecten ogen wat mager. Wat ook logisch zou zijn met de kruitinhoud per tube. De waaiers komen wel goed over.
    Wil hem nog een keer live op de demo zien.

  5. Deze gebruiker waardeert Rico voor het bericht:


  6. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Daar is ie dan, eindelijk!
    Doorgelont door mijn neef, dus de "gewone consument", dan zie je wat vertraging, maar zo ervaren mensen hem gewoonlijk dus. En met mist, maar dat komt nog wel oké door zo op film.

    Ik krijg echt een hele goede indruk door deze film! Bij de oorspronkelijke productfilm vond ik deze bak niet zo aantrekkelijk en leek hij niet divers genoeg. Maar ik zie hier beter dat er toch voldoende afwisseling in zit. Goede tempo afwisselingen en die twee finale waaiers maken het gewoon goed af. Ik kan deze met een gerust hart aanbevelen nu. Bedankt voor je film!

  7. #65
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
    Thanks voor de video!
    Ik denk dat dit een bak is die in het echt genieten is, maar op video pakt ie mij niet helemaal. Ja het is schaamteloos rammen, maar de effecten ogen wat mager. Wat ook logisch zou zijn met de kruitinhoud per tube. De waaiers komen wel goed over.
    Wil hem nog een keer live op de demo zien.
    Ik snap je opmerking, op video is het altijd anders, zekers als je ook met een groothoek filmt. In mijn reactie was dit de beste van de avond, op film zie ik dat ie echt goed was, maar het komt lang niet zo goed over als in de straat. Wel heb ik ook de beelden van de andere camera achterin de tuin even erbij gepakt, wat geknipt en wellicht geeft jou dat ook een beter beeld van de spreiding.

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  9. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Bedankt voor de service! Dit geeft inderdaad een beter beeld. Als je de mist er ook nog af denkt dan lijkt het inderdaad op een prima box!

  10. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Na Ano toch aan het twijfelen geslagen. Aan hand van voorgaande films leek de box me wel leuk maar nu vraag ik me af of ik niet beter iets anders kies van china red. Aan de ene kant spreekt de chaos me wel aan maar aan de andere kant zijn de effecten en knallen klein en zacht. Het komt erg rommelig over.


  11. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Na Ano toch aan het twijfelen geslagen. Aan hand van voorgaande films leek de box me wel leuk maar nu vraag ik me af of ik niet beter iets anders kies van china red. Aan de ene kant spreekt de chaos me wel aan maar aan de andere kant zijn de effecten en knallen klein en zacht. Het komt erg rommelig over.

    Ik deel je mening. Deze stond hoog op de verlanglijst. Toch kon deze me niet zo pakken op de demo. Ook niet slecht, maar voor het geld moet je wel iets bijzonders krijgen. Pas bij de laatste waaiercake had ik het wow-gevoel en dat is toch te laat.

  12. #69
    VWC-Lid Vuurwerkkoning's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Locatie
    West-Brabant
    Berichten
    10.027
    Thanks
    875
    9.467 waarderingen in 2.740 posts
    Ook weer een mooie box. Effecten zijn niet mega groot. Gewoon prima. Tegen het einde met de waaierschoten een leuke afsluiting:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

  13. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    19
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Flut box voor dat geld. Net gezien bij een demo. Eentonig, zachte burst. Nee, sorry.

  14. #71
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik vond hem vanavond toch weer aardig, gaat maar door en die waaiers maken de box echt helemaal af. Zeker voor de gewone consument is dit een prima show in je straat van maar liefst 3 minuten.
    Ga je puur voor grote boeketten, dan moet je ff wat anders meepakken inderdaad.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. #72
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts


    op de demo van makkelievuurwerk.nl
    (excuus in het begin erg onscherp)
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    6.228
    Thanks
    1.915
    2.215 waarderingen in 1.023 posts
    Hij zag er deze keer veel aantrekkelijker uit dan bij de demo van ANO. Maar toch denk ik niet dat ik deze bak ooit zal kopen. Het is net niet divers genoeg en door de tijdsduur voor de liefhebber zelfs een beetje saai. In de Blackout Eight en de Six Best Possible zitten nog fikse knallen en om de paar schoten heb je een totaal nieuw effect. In de Intoxicated lijken de opeenvolgende effecten veel op elkaar. Het tempo is wel lekker en de effecten zijn ook goed. Maar het roert me niet. Ik hoop dat er een keer een verbeterde variant komt waarin de latere cakes grotere tubes krijgen en er nog meer afwisseling in de effecten zit.

    Laatst gewijzigd door Fireworksfamily123; 24 december 2017 om 13:54

  17. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    19
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
    Hij zag er deze keer veel aantrekkelijker uit dan bij de demo van ANO. Maar toch denk ik niet dat ik deze bak ooit zal kopen. Het is net niet divers genoeg en door de tijdsduur zelfs een beetje saai. In de Blackout Eight en de Six Best Possible zitten nog fikse knallen en om de paar schoten heb je een totaal nieuw effect. In de Intoxicated lijkt veel op elkaar. Het tempo is wel lekker en de effecten zijn ook goed. Maar het roert me niet. Ik hoop dat er een keer een verbeterde variant komt waarin de latere cakes grotere tubes krijgen en er nog meer afwisseling in de effecten zit.

    Snap niet eens dat mensen deze overwegen voor dat geld. ;) Die rooster van gisteren voor 20 eurie had een veel hardere burst en uitwerking. Lont een paar van die door... Veel vetter! En goedkoper!

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 augustus 2008
    Berichten
    88
    Thanks
    43
    94 waarderingen in 37 posts


    Bij deze mijn video van deze bak, deed het erg goed in ieder geval .
    Voor het geluid maar even harder zetten

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •