Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On The Beat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze komt dit jaar weer in de straat. Wat een heerlijke box, mooi uitgewerkte effecten, goede burst en vooral die salvo's zijn vet

    Comment


      #77
      Genoten van deze box!!! Pangu heeft een paar toppers van cake boxen in het assortiment!!

      Comment


        #78
        Behoorlijke boeketten op dat laatste filmpje van deze box. Staat ook op de lijst voor dit jaar

        Comment


          #79
          Ik heb erg genoten van deze box! Wat een goede kwaliteit. De salvo's, het ritme en de afwisselende mooie effecten doen 't 'm. Ik voorspel nu al budgetproblemen voor de volgende O&N want dit soort boxen moet je gewoon in je collectie hebben.

          Comment


            #80
            Was inderdaad een erg fijne box. Pure kwaliteit vind ik. Mooie verschillende effecten in een goed tempo. Gaat zeker alweer op de lijst voor dit jaar.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              mijn straat filmpje

              Comment


                #82
                leuk en mooi, maar max 100 euro zou ik zeggen

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                  leuk en mooi, maar max 100 euro zou ik zeggen
                  In de freak acties voor nog wel een paar tientjes goedkoper te verkrijgen. Is echt een goeie bak. Heb hem de 31e geschoten en staat alweer in bestelling

                  Comment


                    #84
                    Ik was zeer onder de indruk. Geweldig blok met ontzettend veel variatie in effecten en kleuren. Het publiek vond hem ook geweldig. AANRADER!

                    Comment


                      #85
                      Ik vind het alleen wel jammer dat de typische 'kruipend goud (Yellow River)' effecten in de 2017 Pangu cakes/boxen naar het effect van VWT's Hallucinator zijn gegaan. Dat zal vast met de keuring te
                      maken hebben, maar het snellere ontbranden vind ik veel minder mooi.

                      Comment


                        #86
                        Mooi filmpje TotalFocus! Mooie box, perfect tempo.
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          #87
                          Hier een filmpje waar ie echt super uit de verf komt! Hier lijkt ie een stuk dikker dan wat ik vorig jaar op filmpjes zag, daar kon de boeketgrootte me niet zo bekoren ( op de felle kleuren na natuurlijk ). Maar hier zie je echt een geweldige spreiding! Valt me ook op dat er eigenlijk best veel goud in deze box zit. Volgens mij is ie wel iets anders toch dan de 2016 versie? Ieder geval een grotere spreiding!

                          Filmpje is trouwens van Rommetje.

                          Comment


                            #88
                            Wat maakt dit merk me bijzonder blij dit jaar. Enkele toppers gehad, ik kijk uit naar deze.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #89
                              Gave box. Twijfelde tussen deze en de colorful City. Die heb ik gehad dus deze gaat op de lijst voor dit jaar.

                              Comment


                                #90
                                Ik ben zwaar pangu fan... toch was de boeketgrootte een flink stuk kleiner bij deze dan bij de andere boxen...

                                Comment

                                Working...
                                X