Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
    Hier is hij dan! Dé vergelijkingsvideo:

    (Voor meer info zie de beschrijving)
    Colorful City hands down de winnaar wat mij betreft, maar die spinnerz zijn wel heerlijk dik. Voorlopig maar allebei op de wish list.
    Well, that depends...

    Comment


      Heeft allebei wel wat, de een mooiere kleuren, de ander 100 spinnerz.
      Ps: welke camera gebruik je baassie123?
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        Heerlijk mooi bakkie hoor! Bouquetten mooi rond uitgevoerd, goede burst en die blinkers (vooral van de 3e cake) zijn echt perfect. Toch valt de bouquetgrootte me iets tegen, maar dat kan ook aan de schiethoogte liggen.
        31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
          Heeft allebei wel wat, de een mooiere kleuren, de ander 100 spinnerz.
          Ps: welke camera gebruik je baassie123?

          Voor meer informatie verwijs ik je naar de beschrijving van de YouTube video (zoals erbij stond ;))

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
            weet je misschien ook de afmetingen?
            Helaas niet.

            Comment


              Ik heb onwijs genoten van de 2016 versie, maar ik wil zeker ook de 2017 versie testen!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Net besteld bij Gerrit. Zin an 31 december!
                Well, that depends...

                Comment


                  1 van de top producten die Pangu te leveren heeft.

                  Kruitkoorts !

                  Comment


                    Mooie close-up opname. Mooie box vol kleuren en variatie. Ik heb hem dit jaar ook voor het eerst. Ik ben benieuwd!!

                    Comment


                      Mooie sfeervolle film baskalli. Mooi ook om te zien hoe de omstanders staan te genieten van deze box. Heb nou al diverse films gezien van de Colorful City gezien, maar het blijft keer op keer genieten. De kleurencombinaties zijn helder en vernieuwend.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Inderdaad mooie film, Baskalli. Blijft een schitterend product. Blij dat ik hem ook alweer 2x besteld heb. De kleuren zijn erg fel uitgewerkt, heel gaaf.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Hele mooie film baskalli, pure sfeer dit. De box zelf blijft geweldig om naar te kijken, wat een kwaliteit. Moet en zal er dit jaar ook weer bij zijn.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Deze box had eigenlijk salute einde moeten hebben. Wat een mooie bak. Had zelf de 2017 versie. Deze box komt echt in de buurt van prof. Hopelijk komt pangu dit jaar met nog wat moois. Pangu heeft mijn hart gestolen.

                            Comment


                              Heb 'm dit jaar voor het eerst, ben erg benieuwd!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                                Heb 'm dit jaar voor het eerst, ben erg benieuwd!
                                Het gaat je niet tegenvallen, dit was voor mij de mooiste cakebox op de Nederlandse markt. Zoals Jantjebeton al zegt, dit leek net prof. Ik heb 'm ook weer besteld voor dit jaar, dus heb er echt zin in!

                                Comment

                                Working...
                                X