Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colorful City

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Colorful City

    Artikelnummer: 3655
    Artikelnaam: Colorful City
    Bruto Gewicht: 13 kg
    Netto Kruitgewicht: 1.950 gram
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: De Colorful City is een compound met 100 shots welke kleur brengt in de straat, en dat kunnen we gebruiken deze donkere dagen! Stap weer even in de zomerse wereld met Caribische sferen, en geniet van dit kleurrijke staaltje vakmanschap van Pangu Fireworks!
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs:
    Adviesprijs : € 209,00
    Folderprijs : € 175,00
    Onlineprijs : € 139,00
    Freakprijs : Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    straatfilm:



    productiefilm 2020:

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 15 October 2022, 14:07. Reden: Up-to-date 2022
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Oeh, Nederlandse China filmpjes, heel jammer dit.

    Comment


      #3
      Je weet nu tenminste wat het doet.. En wat ik zie bevalt me wel! Ik ben gek op multicolor! Alleen nog de prijs en een demo filmpje..
      Laatst aangepast door ivivuurwerk; 10 October 2016, 23:11.

      Comment


        #4
        Adviesprijs is €155,00, nu het winkeldemo filmpje nog ;)
        Vuurwerk voor liefhebbers!

        Comment


          #5
          Zit ontzettend te twijfelen over deze box, heerlijke kleuren! Als dit dezelfde kwaliteit heeft als de garden party en smash box serie is er niks aan de hand

          Comment


            #6
            Wat een prachtige bak zeg!!
            Het lijken net skitles in de lucht

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
              Wat een prachtige bak zeg!!
              Het lijken net skitles in de lucht
              Lijkt mij meer een camera-instelling dan effect...
              Zal mij benieuwen.

              Comment


                #8
                Hey, eindelijk een NL cake met goeie multicolor dahlias! Hulde!

                En toch sta ik niet te springen om m te kopen. Er zit weinig variatie in. En als je als consument 150e aan een 2kg box uitgeeft is een (bijna) single effect weinig variatie voor je geld, ook qua schietrichting. Die laatste is bij alle Pangu boxen gelijke i-shape. Dat doen bv Wolff (bv Exclusive pyro show) en bv Rubro onderhand beter.
                Met zo'n single effect zou een box van 2 of 3 cakes, of minder totale kruitinhoud, rendabeler zijn voor de gemiddelde consument. Nu ia dit meer eentje voor in een grote collectie van rijkelui die neer geld te verbranden hebben.
                Flauw concurrentie voorbeeld, maar ook al zijn het geen dahlias : een Color Strike is door meer variatie maar ook continu kleur maar met lagere prijs een optie die dan meer voor de hand ligt.
                Just mư opinion Zeker heel mooie bak hoor en eindelijk echte dahlias, echt top!

                Comment


                  #9
                  Mooie bak inderdaad en goed uitgewerkte dahlia's.
                  Als ik voor een box in dit segment aan het zoeken was, zou ik persoonlijk kiezen voor de 1.2 spinning tail to multicolor van Mania, die heeft een hoger tempo en gigantische boeketten.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    Hey, eindelijk een NL cake met goeie multicolor dahlias! Hulde!

                    En toch sta ik niet te springen om m te kopen. Er zit weinig variatie in. En als je als consument 150e aan een 2kg box uitgeeft is een (bijna) single effect weinig variatie voor je geld, ook qua schietrichting. Die laatste is bij alle Pangu boxen gelijke i-shape. Dat doen bv Wolff (bv Exclusive pyro show) en bv Rubro onderhand beter.
                    Met zo'n single effect zou een box van 2 of 3 cakes, of minder totale kruitinhoud, rendabeler zijn voor de gemiddelde consument. Nu ia dit meer eentje voor in een grote collectie van rijkelui die neer geld te verbranden hebben.
                    Flauw concurrentie voorbeeld, maar ook al zijn het geen dahlias : een Color Strike is door meer variatie maar ook continu kleur maar met lagere prijs een optie die dan meer voor de hand ligt.
                    Just mư opinion Zeker heel mooie bak hoor en eindelijk echte dahlias, echt top!
                    Klopt helemaal, maar bij een aantal winkels voor 120e te krijgen en soms zelfs nog korting

                    Comment


                      #11

                      en soms zelfs voor 100 euro!

                      Comment


                        #12
                        Ik vind de kleuren erg mooi.

                        Comment


                          #13
                          Wellicht leuk voor 2017.

                          Comment


                            #14
                            Iemand deze besteld of gezien bij een demo? Ben toch wel benieuwd naar deze box..

                            Comment


                              #15
                              Ik heb hem als vervanger genomen voor de garden party 2. Ik twijfel nog steeds of ik de juiste keuze heb gemaakt, maar we zullen zien!

                              Comment

                              Working...
                              X