Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ball Rockets [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
    Maar ze zijn nieuw dit jaar, hoe kunnen ze dan al getest zijn?
    En een paar posts hierboven zegt iemand dat ze nog niet binnen zijn/zullen komen
    Beide rare berichten
    misschien dat ze via zena belgie wel al te koop waren?
    ik heb geen idee als ik eerlijk ben.

    Comment


      #32
      Als ze er morgen echt niet zijn hoef ik geen vervangende pijlen, in hun collectie zit niks vervangends

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
        Als ze er morgen echt niet zijn hoef ik geen vervangende pijlen, in hun collectie zit niks vervangends
        Ja dacht dus precies het zelfde. De Light Year heb ik namelijk ook besteld.
        Maar we zullen zien, geen stres

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door cyberhippy Bekijk bericht
          misschien dat ze via zena belgie wel al te koop waren?
          ik heb geen idee als ik eerlijk ben.

          Dit is een nieuw product bestemd voor de Nederlandse markt. Deze pijlen zijn als het goed is niet verkocht in België.

          Comment


            #35
            Vandaag met een vuurwerkshop in de buurt contact gehad. Deze hadden nog twee van deze pijlenpaketten liggen. Terwijl ze niet meer te bestellen waar op hun website. Ik denk dat ze alleen geen hele grote voorraden hebben ofzo.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
              Ja dacht dus precies het zelfde. De Light Year heb ik namelijk ook besteld.
              Maar we zullen zien, geen stres
              Idd, light year al 1x, zena ball 2x, hoef geen 3 pakken light year haha

              Comment


                #37
                Is gewoon geleverd

                Comment


                  #38
                  idd mijn 2 pakken gewoon geleverd gekregen

                  Comment


                    #39
                    Mijn pak is niet geleverd, kreeg er Freestyle Rockets voor terug..

                    Comment


                      #40
                      hier ook drie pakkies kunnen scoren hoor

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                        Mijn pak is niet geleverd, kreeg er Freestyle Rockets voor terug..
                        balen, mijn 2e zet soals te lezen kort voor de levertijd besteld vreemd

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door cyberhippy Bekijk bericht
                          ik weet niet of het waar is, maar hoorde dat ze soms niet of amper van de grond komen.
                          wees dus voorzichtig bij het afschieten.
                          Iemand al een pijltje geschoten?
                          Dit vage gerucht nog nergens tegen gekomen overigens...
                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            #43
                            Had twee pakken besteld, beide niet gekregen. Freestyle rockets voor gekregen. Niet super content mee aangezien ik al twee keer light year had. Achja soms is het niet anders

                            Comment


                              #44
                              Genoeg pijlen heb je dan Blup. Ik heb de Ball Rockets, had ze ook vroeg besteld. Gelukkig wel mee gekregen. Dealer had maar een karton binnen gekregen.

                              Nog niet afgestoken maar ben benieuwd naar deze pijlen. Ze zien er goed uit, niet gek groot wat ik wel had verwacht.

                              Comment


                                #45
                                Heb ik zeker, heb ook nog een air max pakket en een aquarius pakket. voor een projectje

                                Comment

                                Working...
                                X