Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ball Rockets [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Hele goede pijlen zeg. Gingen ondanks de wind kaarsrecht omhoog met hele grote effecten!

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
      Hele goede pijlen zeg. Gingen ondanks de wind kaarsrecht omhoog met hele grote effecten!
      Die mening deel ik helemaal!! Wat een grote effecten, wauw! Ondanks alle wind en ellende waren dit echt wel de beste pijlen!

      Comment


        #63
        Ik sluit me hierbij aan. Toch zon 150 pijlen gestookt gister, waaronder wat Belgische Zink pijlen, maar dit waren de beste. Wat een effecten!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Leuke pijltjes! Inderdaad recht omhoog ondanks de wind! Flinke effecten ook. Aanrader!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
            Ik sluit me hierbij aan. Toch zon 150 pijlen gestookt gister, waaronder wat Belgische Zink pijlen, maar dit waren de beste. Wat een effecten!
            Wat waren die zink pijlen rommel zeg! Deze zena pijlen waren echt top, zal de filmpjes eens plaatsen binnenkort.
            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

            Comment


              #66
              Deze pijlen ook gehad. Kwam een flinke knal vanaf. In Belgie heb je die 2.5" inch bolpijlen. Benieuwd hoe die zijn dan.

              Comment


                #67
                Heb deze ook gehad en dit waren zeer mooie pijlen voor die 18 euro.
                The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                Comment


                  #68
                  Ik had deze ook en ook de Beijing Shell rockets van Salon Roger gekocht bij Dolfijn.Om heel eerlijk te zijn en kijk je naar de prijs en kwaliteit verhouding dan vond ik deze beter. De Beijing pijlen stijgen prachtig hard op en boeket is groot maar de klap is niet heel hard en ze gaan iets te hoog. En de effecten lijken veel op elkaar. Deze Zena pijlen hebben een perfecte stijghoogte en een mooi rond boeket en een nette prijs.

                  Die 2.5 inch van Roger wil ik dit jaar als nog ook nog wel proberen ken 2 mensen die ze hadden en die waren er erg positief over.

                  Comment


                    #69
                    In de regel zullen Belgische pijlen altijd beter kunnen presteren doordat deze meer kruit mogen bevatten. Ik weet niet of dat ook het geval is bij de pijlen die jij benoemd hierboven. De Zena Ball Rockets zijn voor Nederlandse begrippen het neusje van de zalm wat betreft vuurpijlen. Mocht het zo zijn dat vuurpijlen straks verboden worden dan zal ik dat alleen zonde vinden omdat ik dit assortiment niet meer kan aanschaffen. 95% van pakketten met pijlen erin presteren ondermaats in mijn ogen.

                    Comment


                      #70
                      Helemaal mee eens ruben! Wij hadden ook de zinks 107, grote rommel. Als vergelijking:









                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        #71
                        Dik! Niet te hoog, breed en behalve de peony mooie effecten. Erg goeie pijlen.

                        Comment


                          #72
                          Ik had deze samen met de Lightyear pijlen maar ik vond de ball rockets niet veel beter. Prima pijlen maar voor het geld gaat mij voorkeur naar de Lightyear pijlen.

                          Comment


                            #73
                            Deze waren echt geweldig... enorm effect, en met 18 euro ook een betaalbaar pakket

                            Comment


                              #74
                              Hier gekocht voor 15 euro per zak. Drie zakken weggestookt. Ze waren geweldig. Voor Nederlandse begrippen in mijn ogen het maximale wat er uit de pijlen gehaald kan worden. Prijs/ kwaliteit is zeer goed, ze ogen ook nog eens zeer professioneel.

                              Comment


                                #75
                                Had maar 1 pakket meegenomen, achteraf jammer er niet nog 1 had.. wat een mooie pijlen zeg voor het geld!

                                Comment

                                Working...
                                X