Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bardarbunga [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Mooie volle fontein met een schappelijke prijs.
    Ik vind 'm juist een beetje smal.
    Hij komt wel hoog, maar is niet erg breed.
    Als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de zilverfonteinen van Jorge en Panda, dan is deze toch wel minder.
    Hij leent zich wel prima om er zelf een tripple fountain van te maken, want hij is mooi compact en stevig. Zo gebeurd en dan heb je echt een zee van licht voor je snufferd!

    Comment


      #17
      Deze fontein deed het goed. Was een klein ding naast de Gold en Silver Conic van Lesli, maar deze presteerde veel beter.

      Comment


        #18
        Beste Nederlandse fontein die ik ooit gehad heb

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
          Beste Nederlandse fontein die ik ooit gehad heb
          Zo zou je het ook kunnen zeggen ja haha. Helemaal eens!

          Comment


            #20
            Helemaal mee eens. De beste Nederlandse fontein op de markt op het moment. Wat een goede fontein zeg! Samen met de Melt Down (Vuurwerkmania) beiden toppers die ik zeker weer terug wil zien in mijn collectie.

            Comment


              #21
              Ik was blij dat ik er twee had gekocht. Echt top dingen!
              Zie hieronder mijn video, vooral de aankondiging maakt het af whahhaahha.

              Comment


                #22
                Zo, die gaat als de brandweer zeg! En dat voor zo'n klein dingske.
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #23

                  Comment


                    #24
                    Goede fontein dit hoor. Kwam ondanks de wind erg hoog.

                    Comment


                      #25
                      Door de wind kwam er weinig hoogte in. Jammer! Kon wel horen dat er veel kracht achter zat. Vergeleken met andere fonteinen zijn deze verassend klein!

                      Comment


                        #26
                        Heel klein maar ook heul zwaar! En hij kwam hier goed op hoogte, geweldige zilveren pilaar(tje) van vuur, woohoo!

                        Comment


                          #27
                          Kleine, maar fijne fontein! Komt mooi hoog, ook al hadden we veel last van de wind.

                          Niet helemaal scherp, maar wel goed te zien hoe hoog deze kleine opdonder komt:
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                            Zo, die gaat als de brandweer zeg! En dat voor zo'n klein dingske.
                            Hij was wel erg zwaar, echt een no bullshit verpakking dus

                            Top ding, volgend jaar sowieso weer.
                            Keep it legal!

                            Comment


                              #29
                              Snap niet dat deze zo weinig aandacht krijgt... Klein ding maar wat een power komt hieruit!
                              Attached Files

                              Comment


                                #30
                                Yep, was weer grandioos. Enorm felle magnesium zuil van vuur, dik, hoog, veel kracht en dan nog aardige tijdsduur ook nog. Geen minuut gebeuren ofzo, maar met zo'n kracht mag je met deze duur in je handjes klappen topper.

                                Comment

                                Working...
                                X