Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Voltfather Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    300euro voor 500+ shots.. valt best mee.
    Ik vind het een mooie box.

    160euro voor een rubrobox met 230shots vind iedereen normaal?

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
      300euro voor 500+ shots.. valt best mee.
      Ik vind het een mooie box.

      160euro voor een rubrobox met 230shots vind iedereen normaal?
      Het gaat denk ik om 2 dingen:

      - Keuzevrijheid; voor 300,- kun je zelf iets mooiers samenstellen, volledig naar smaak
      - Kruitgewicht: de 8gr per tube is echt weinig!

      Ik denk dat €300,- wel marktconform is, maar zou de box nooit voor de volle mep bestellen omdat het een hele klap geld is voor 1 product.
      Laatst aangepast door Avalanche; 8 March 2018, 11:51.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
        300euro voor 500+ shots.. valt best mee.
        Ik vind het een mooie box.

        160euro voor een rubrobox met 230shots vind iedereen normaal?
        Voor een 30mm bak is dat helemaal geen gekke prijs.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #34
          Heeft iemand hem toevallig op film staan?
          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

          Comment


            #35
            Hij ging helaas te gelijk met de "machine gun" op de demo van Huisman. Maar er zal vast wel iemand zijn die is blijven filmen xD

            Comment


              #36
              Mooie bak! Helaas afgegaan door vonkoverslag, waardoor het vast ergens van midden uit twee kanten op is gaan branden. Hierdoor heb je in het begin enorm veel geweld.

              Te zien vanaf 00:24

              Comment


                #37
                Als ik 'm ooit nog is haal weet ik iig dat ik hem in het midden afsteek

                Comment


                  #38
                  Zo goed en kwaad mogelijk de Voltfather los geknipt:
                  --> Vuurwerkevents.nl <--

                  Comment


                    #39
                    vergeleken met de eerste filmpjes en die van de demo, vind ik het onwijs jammer dat ze uit die laatste cake de crackling hebben gehaal. Of ben ik de enige die er zo over denkt? Op basis van die eerste filmpjes van Vuurwerktotaal zou je hem niet kunnen laten liggen eigenlijk.

                    Comment


                      #40
                      Deze is vanavond geschoten bij Delft Vuurwerk.

                      Comment


                        #41
                        Met alle respect naar deze net live mogen aanschouwen in Benthuizen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen ruk aan vind. Traag tempo met af en toe een salvo er tussen, uitwerkingen niet al te bizar groot en door de tijdsduur wordt hij steeds saaier. Koop voor dit geld 2 of 3 andere bozen en steek ze tegelijkertijd aan en je hebt spektakel maar deze zou ik in ieder geval nooit aanschaffen.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #42
                          Ga er steeds meer spijt van krijgen dat ik hem toch besteld heb. Gelukkig heb ik de escape from hell.
                          Hoe is de burst eigenlijk?

                          Comment


                            #43
                            Heb er 3 tegen mooie prijs kunnen kopen (+- 150 per stuk), maar als ik dit zie steek ik ze allemaal tegelijk aan.
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                              Met alle respect naar deze net live mogen aanschouwen in Benthuizen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er geen ruk aan vind. Traag tempo met af en toe een salvo er tussen, uitwerkingen niet al te bizar groot en door de tijdsduur wordt hij steeds saaier. Koop voor dit geld 2 of 3 andere bozen en steek ze tegelijkertijd aan en je hebt spektakel maar deze zou ik in ieder geval nooit aanschaffen.
                              Zie wel dat het heeel hard waaide, of ligt dat aan mij?
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                                Zie wel dat het heeel hard waaide, of ligt dat aan mij?
                                Dat ligt aan jou want het waaide wel een beetje maar totaal niet zo hard dat de effecten verwaaiden. Het was eigenlijk optimaal stook weer
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X