Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 84

Discussie: The Voltfather Box

  1. #46
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Dat ligt aan jou want het waaide wel een beetje maar totaal niet zo hard dat de effecten verwaaiden. Het was eigenlijk optimaal stook weer
    Dan is het wel een lichte domper het laatste filmpje. Zal wel zien hoe hij met 15 meter afstand is. Zal proberen er een te filmen

  2. #47
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Ik ga met Torrr mee! Vond de burst niet spannend! uitwerkingen niet supergroot! Maar hij pompt wel lekker door!

    Filmpje van de demo! Oordeel zelf!

    Eind goed, Knal goed!

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Black Dragon voor het bericht:


  4. #48
    VWC-Lid Vuurwerk079's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    653
    Thanks
    356
    407 waarderingen in 166 posts
    1 na laatste filmpje was van delft en niet zoetermeer/benthuizen. In delft waaide het wel erg hard. Is wel een mooie box maar na het geweld van de hardstyle box en de eerdere hff boxen valt deze snel weg door de iets kleinere boeketten..maar gezien het aantal gram per tube is dat ook logisch en in de straat is deze zeker nog wel goed.

  5. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk079 voor het bericht:


  6. #49
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk079 Bekijk bericht
    1 na laatste filmpje was van delft en niet zoetermeer/benthuizen. In delft waaide het wel erg hard. Is wel een mooie box maar na het geweld van de hardstyle box en de eerdere hff boxen valt deze snel weg door de iets kleinere boeketten..maar gezien het aantal gram per tube is dat ook logisch en in de straat is deze zeker nog wel goed.
    Na t zien van bovenstaand filmpje ben ik t helemaal met je eens, de voltfather komt zeker niet als einde. Maar vind dat je als consument nog een prima (lees: goede) box hebt voor dat geld. Grotere uitwerkingen mag altijd ;-) en meteen vol gas had ook iets meer gemogen ja

  7. Deze gebruiker waardeert Ronn0 voor het bericht:


  8. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2016
    Berichten
    305
    Thanks
    1.315
    134 waarderingen in 76 posts
    Wat een bagger zeg.
    64 schoten per cake en da's te zien.
    Ik dacht dat het niet slechter kon dan de Zena Revolution, maar deze kwam toch aardig in de buurt.

  9. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Niet heel verkeerd, maar vindt de Intoxicated van China Red indrukwekkender voor 50 euro minder. Zit toch in dezelfde klasse van rambakken van 500 shots.

  10. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Nah ja, voor de adviesprijs zou ik 'm ook laten staan. Ramt wel lekker door, maar effecten vind ik niet zo mooi en eentonig. 150,- maximaal, maar dan nog zou ik 'm niet kopen. Niet verwacht van VWT

  11. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    100
    72 waarderingen in 29 posts
    Had deze geschoten met waarschijnlijk een te hoge verwachting ....mijn god wat was dit een domper geen 299 waard en zal deze dan ook zeker volgend jaar laten staan . Mogelijk dat bij andere mensen er wel snelheid in zat en de topper van de avond was .

  12. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Berichten
    134
    Thanks
    7
    62 waarderingen in 34 posts
    Vond het best een aardige box. Prijs is inderdaad te duur maar verder vond ik de knallen en effecten niet slecht voor 64 shots per cake (kun je ook geen wonderen van verwachten). Tempo vond ik best leuk, dan weer langzaam, dan weer snel.

  13. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2014
    Berichten
    47
    Thanks
    55
    23 waarderingen in 11 posts
    op basis van de reacties hier op laatst toch een twijfel of ik er geen spijt van zou krijgen. Box keurig doorgelont en wat strakker op elkaar gezet. Rond half 12 de box in hens en verdorie wat een rambox was het, zeker geen spijt van gehad. Zal kijken of ik een filmpje kan plaatsen binnenkort

  14. #56
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Was gewoon paar minuten lang een mooi tempo vuurwerk. De tweede en derde heb ik los geschoten (had er 3). Was te laat begonnen met lonten helaas. En in t donker was het rot werk.

  15. #57
    VWC-Lid josZie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2005
    Berichten
    1.037
    Thanks
    1.306
    850 waarderingen in 342 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goofygrunn Bekijk bericht
    op basis van de reacties hier op laatst toch een twijfel of ik er geen spijt van zou krijgen. Box keurig doorgelont en wat strakker op elkaar gezet. Rond half 12 de box in hens en verdorie wat een rambox was het, zeker geen spijt van gehad. Zal kijken of ik een filmpje kan plaatsen binnenkort
    alsjeblieft broertje. Hier is ie:

    https://vid.me/kubl

    Ramtempo was gewoon heerlijk. eennalaatste cake had de laatste moeten zijn. Geen grote effecten en enigzins eentonig. Maar ik heb er van genoten! EN de hele buurt met ons.
    Zou er alleen nooit en te nimmer 300 euro voor neertellen.
    -Step outside the box to see the real picture-

  16. Deze 2 gebruikers waarderen josZie voor het bericht:


  17. #58
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josZie Bekijk bericht
    alsjeblieft broertje. Hier is ie:

    https://vid.me/kubl

    Ramtempo was gewoon heerlijk. eennalaatste cake had de laatste moeten zijn. Geen grote effecten en enigzins eentonig. Maar ik heb er van genoten! EN de hele buurt met ons.
    Zou er alleen nooit en te nimmer 300 euro voor neertellen.
    Ik vind hem zeker niet onaardig op jou filmpje, echter zijn de boeketten niet wrg groot logish gezien het hoge aantal shots op 500 gram per cake . Verder ramt ie wel lekker door

  18. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkduiven voor het bericht:


  19. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 oktober 2016
    Berichten
    240
    Thanks
    130
    371 waarderingen in 110 posts
    had deze box in eerste instantie als finalebox gepland. Naarmate de hoeveelheid aankopen stegen zakte de Voltfather steeds meer naar het begin van mijn show. Zou hem met de wetenschap van nu in de vooravond hebben geschoten hahaha. Had op zich een redelijk tempo, qua uitwerkingen niet bijzonder. Zal voor anderen best 300 euro waard zijn, voor mij niet meer.

  20. #60
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Wat gebeurt er als je een Voltfather, die al wat kriskras door elkaar is doorgelont, aan de verkeerde kant aansteekt? Juist, dikke chaos! Verder is het gewoon een prima bak, voor de 'gewone consument' is het echt een hele show in 1 doos, dikke prima.

    Vanaf 55 seconden;

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  21. Deze 3 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •