Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Voltfather Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik twijfel enorm om deze voor 165 euro mee te pakken in de freak-actie.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Ik twijfel enorm om deze voor 165 euro mee te pakken in de freak-actie.
      Zag hem ook staan ja. Het zijn wel maar liefst 512 schoten hé. Voor die adviesprijs is deze best een afrader te noemen. Maar voor dit geld ga je deze niet snel nog een keer krijgen. Ik zou hem zeker meepakken voor die prijs!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
        Zag hem ook staan ja. Het zijn wel maar liefst 512 schoten hé. Voor die adviesprijs is deze best een afrader te noemen. Maar voor dit geld ga je deze niet snel nog een keer krijgen. Ik zou hem zeker meepakken voor die prijs!
        Zo zat ik dus ook te rekenen. Een kleine 33ct per schot moet het wel waard zijn.

        Comment


          #64
          Nou, als je dat budget hebt, kan je hem er niet voor laten staan wat mij betreft, daar valt ie zeker niet voor tegen. Vond hem in december op de demo toch weer de moeite waard, hij blijft maar doorgaan in lekker tempo.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #65
            Knoop doorgehakt, en hij staat komende jaarwisseling in de straat!

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
              Zag hem ook staan ja. Het zijn wel maar liefst 512 schoten hé. Voor die adviesprijs is deze best een afrader te noemen. Maar voor dit geld ga je deze niet snel nog een keer krijgen. Ik zou hem zeker meepakken voor die prijs!
              Heb je hem zelf meegepakt dan....? Dat schrijf je tenminste toch...?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door erikv2 Bekijk bericht
                Heb je hem zelf meegepakt dan....? Dat schrijf je tenminste toch...?
                Waar schrijf ik dat? Ik zeg alleen maar dat ik het voor die prijs wel een aanrader vindt. Voor de adviesprijs van deze box kun je denk ik leukere dingen doen!

                Comment


                  #68
                  Straatfilm 2017-2018 van MoHD Ghaliel Madarun !!

                  Comment


                    #69
                    Nee, niet de grootste effecten, maar het tempo en aantal schoten maakt alles goed.

                    Comment


                      #70
                      Ik heb deze dit jaar voor een wel heel zachte prijs kunnen kopen, dus dit jaar staat deze in de straat.
                      Een ja, wat anderen zeggen misschien niet de grootste effecten, maar het tempo en de salvo maakt heel veel goed.


                      Edit: Ik ga hem V-shape maken 4x 2 in V moet toch wel een mooi effect opleveren?
                      Laatst aangepast door nathanael; 21 August 2018, 22:08.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                        Ik heb deze dit jaar voor een wel heel zachte prijs kunnen kopen, dus dit jaar staat deze in de straat.
                        Een ja, wat anderen zeggen misschien niet de grootste effecten, maar het tempo en de salvo maakt heel veel goed.


                        Edit: Ik ga hem V-shape maken 4x 2 in V moet toch wel een mooi effect opleveren?
                        Dat denk ik wel ja. Ik twijfel nog hoe ik hem ga schieten... het heeft ook wel wat dat ie maar door blijft rammen. Twee cakes tegelijk is door het tempo misschien niet eens nodig. Twijfel, twijfel, twijfel.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                          Dat denk ik wel ja. Ik twijfel nog hoe ik hem ga schieten... het heeft ook wel wat dat ie maar door blijft rammen. Twee cakes tegelijk is door het tempo misschien niet eens nodig. Twijfel, twijfel, twijfel.
                          Haha hier dit jaar ook een aangeschaft en twijfel ook of ik hem normaal schiet of 4x los en 2x2 ect. Helaas nog niet echt ene goed filmpje van gevonden
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #73
                            Het tempo is sowieso best wel aardig van deze box. Heb 'm 2 jaar op rij gehad (eerste jaar zelfs 3 stuks, oeps ;-)). Was toch ieder jaar de beste volgens het publiek wat eromheen stond.
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Productfoto's, altijd leuk en kan handig zijn:

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0589.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,1 KB
ID:	1568211

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0591.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,1 KB
ID:	1568212

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0592.jpg
Vertoningen:1
Grootte:139,8 KB
ID:	1568213

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0593.jpg
Vertoningen:1
Grootte:174,7 KB
ID:	1568214

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0594.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,2 KB
ID:	1568215

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0595.jpg
Vertoningen:1
Grootte:156,6 KB
ID:	1568216

                                Comment

                                Working...
                                X