Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frigg

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze gisteren ook live gezien bij de demo van groenrijk maar viel me tegen, de spinners waren leuk maar de knal en uitwerking waren mager!!

    Comment


      #32
      Dat ziet er helaas niet best uit. Had er in ieder geval meer van verwacht. Gaat dus mooi in de vooravond de lucht in!

      Comment


        #33
        Zojuist afgestoken viel totaal niet tegen, neem hem volgend jaar weer, mooie spinners en heldere kleuren

        Comment


          #34
          Hier ook prima, spinners mooi en vel, boeketten wel relatief klein, denk niet dat ik hem volgend jaar weer zou nemen tenzij er een mooie aanbieding komt, per 2 schieten zou wel perfect zijn mijn inziens

          Comment


            #35
            Zeer leuke spinners, boeketten waren wen klein. Wel een langdurige cake. Volgend jaar weer.

            Comment


              #36
              Hierbij een straatfilm van afgelopen jaarwisseling
              Laatst aangepast door basje1987; 3 January 2017, 19:58.

              Comment


                #37
                Bij mij was deze cake niet geleverd. Baalde er op het eerste moment wel van omdat ik er hoge verwachtingen van had. Achteraf gezien ben ik er wel blij mee aangezien ik de Feuerblitz als vervanger voor kreeg.

                Comment


                  #38
                  Ik vond hem ondanks de relatief kleine boeketten wel heel vette spinners hebben. Ik zou hem met wat korting wel weer nemen.

                  Comment


                    #39
                    Goede spinners, maar de boeketten waren zeer mager. Als ze hier minder shots in hadden gestopt en zo van het overige kruit vollere boeketten hadden gemaakt had het zo maar eens de cake van het jaar kunnen zijn.

                    Comment


                      #40
                      Wat een magere boeketten zeg, de adviesprijs is het zo niet waard als ik afga op jullie films, de film van de eerdere demo was een stuk interessanter. Wel een mooie spinning tail, maar daar heb je er wel meer van met een goed boeket erbij.
                      Fijn dat er films van zijn, helpt weer met het kiezen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Cake met matige boeketten, vrij leeg. Spinning tails daarentegen waren wel heel mooi:

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #42
                          Welke boeketten?

                          Comment


                            #43
                            Ook van dit artikel heeft ZENA inmiddels aangegeven dat er geen nieuwe verkoopvoorraad vanuit China zal komen...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #44
                              De spinners doen het heel goed bij deze cake. Maar de rest van het effect is heel magertjes, ook de burst is niet fraai.

                              Comment

                              Working...
                              X