Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Blue to Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1.2" Blue to Red

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: 1.2" Blue to Red
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 25 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 34,95

    Laatst aangepast door pyrofan#1; 26 February 2018, 19:53.
    Ik zeg BOEM .....!

    #2
    Vuurwerkfilmpjes.nl - Vuurwerk.startpagina.nl

    Comment


      #3
      Zeer mooi product....

      Comment


        #4
        erg mooi, al had ik liever dat de salvo's in 1 keer zouden schieten zodat je in 1 keer de omschakeling van blauw naar rood zou zien. Of dat die rustig 1 voor 1 schoot en de laatste 5 schoten als finale salvo.

        Maar goed, een mens kan wat te zeiken hebben af en toe :P

        Comment


          #5
          Zena is goed bezig mooie cake!
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #6
            Mooie cake en een prachtig label.

            Comment


              #7
              Hele mooie color change zeg voor in een consumenten cake, andere kleuren zouden zeker niet misstaan.

              Comment


                #8
                Inderdaad bijzonder goed uitgevoerd hoor, zo hoort het te zijn.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Hierbij mijn filmpje van deze nieuwe cake, gemaakt tijdens de ZENA Filmavond 2016:

                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #11
                      Opvallend rustig rond deze cake, voor ons de verrassing van de avond met enorme boeketten! Nog nooit een colour change zo goed uitgevoerd gezien in een consumenten cake. Rood hangt eerst voor een goede tijd voordat het overgaat in blauw. Effecten waaieren daardoor bijna uit als een crackling chry cake. Zeer zeker een aanrader! Straatfilmpje komt binnenkort.

                      Comment


                        #12
                        Ik kijk uit naar je straatfilm

                        Comment


                          #13
                          Wat een heerlijke bak was dit! Kan zich meten met cakes zoals de Cruelty en die uit Cruel traction qua boeketgrootte en burst. Zoals ik hierboven al schreef is de color change in werkelijkheid echt verbluffend om te zien. Waar in cakes als de Colour change (HFF collectie) waarschijnlijk alleen freaks het kunnen zien, viel het bij deze cake iedereen op. Echt een super bak in mijn ogen.

                          Hier de straatfilm, was helaas wat mistig bij ons:


                          Ter vergelijking de Cruel traction exact hetzelfde gefilmd:



                          Door de salvo's en enorme boeketten zou het echt een perfecte bak zijn om als finale van menig cakebox te gebruiken.

                          Comment


                            #14
                            Door de salvo's hadden het wat mij betreft net zo goed rode en blauwe peony's door elkaar kunnen zijn. Wel mooi verder.


                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                              erg mooi, al had ik liever dat de salvo's in 1 keer zouden schieten zodat je in 1 keer de omschakeling van blauw naar rood zou zien. Of dat die rustig 1 voor 1 schoot en de laatste 5 schoten als finale salvo.

                              Maar goed, een mens kan wat te zeiken hebben af en toe :P
                              Mooie cake maar dit zou 'm inderdaad wat populairder maken.

                              Comment

                              Working...
                              X