Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zink rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
    sorry man, zie net met de link opzoeken dat ze niet meer voorradig zijn

    http://www.heronfireworks.com/produc...uurpijlen.html
    Dat is jammer. Was vroeger altijd gek op pijlen dacht net laat ik is op zoek gaan naar echt brute pijlen.

    Comment


      #17
      Zijn deze nog ergens te koop? Wil graag 2 setjes aanschaffen.
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
        Zijn deze nog ergens te koop? Wil graag 2 setjes aanschaffen.
        Ze nog nergens tegen gekomen. Had de hoop ze bij Heron te kunnen bestellen. Maar daar zijn ze helemaal verdwenen van de pagina.

        Comment


          #19
          Op de site van Heron staat ´uitverkocht´. Wel zie je op het plaatje dat ze aluminiummotors hebben vervangen door kartonnen motors. Dus ik hoopte wel stiekem dat ze nog op voorraad kwamen.. maar helaas.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Op de site van Heron staat ´uitverkocht´. Wel zie je op het plaatje dat ze aluminiummotors hebben vervangen door kartonnen motors. Dus ik hoopte wel stiekem dat ze nog op voorraad kwamen.. maar helaas.
            Paar weken geleden waren ze nog onder de categorie vuurpijlen te vinden. Hier zijn ze nu verdwenen. Ik zie inderdaad dat je ze wel met een zoekopdracht kunt vinden nog op de website. Ik verwacht ze dus niet meer. Maar ik hoop net zo hard met jou mee van wel.

            Comment


              #21
              ik wil ze nog steeds! Waar dan ook in NL haha
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #22
                Zijn deze pijlen dan echt verdwenen inmiddels? Zie ze zelf ook nergens meer, helaas...

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
                  Zijn deze pijlen dan echt verdwenen inmiddels? Zie ze zelf ook nergens meer, helaas...
                  Als je in de gelegenheid bent, kan je beter Funke/Luipaard pijlen ( Zena ) halen. Met 15 of 20 gram weten ze grotere ( en vooral mooiere ) boeketten te krijgen dan de meeste Nederlandse 40 grams pijlen. Ook 100% beter dan de Duitse en Nederlandse overprijste Zinkpijlen.

                  Comment

                  Working...
                  X