Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blinking Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Broekhoff gebruikt wel hoogwaardig kwaliteit kruit. Wanneer je de Extreme Pack (2 cakes van 40 shots per stuk) dan vraag je je ook af hoe men dat effect (qua uitwerking en grootte) in een pot kan stoppen van 40 shots. Kom je ook uit op 12gr per shot. Ze waren zo goed, ik heb nu nog een pack liggen.
    Kortom, deze box zal wel presteren en is ook nog eens goed geprijsd.

    Comment


      #17
      2 pack extreme had 35 schots per cake, maar t verhaal van gr. per schot bij Broekhoff klopt idd..weten er veel uit te persen en doen t in de straat altijd prima! Alleen het prijsbeleid is soms onnavolgbaar.
      https://www.youtube.com/simansays

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
        2 pack extreme had 35 schots per cake, maar t verhaal van gr. per schot bij Broekhoff klopt idd..weten er veel uit te persen en doen t in de straat altijd prima! Alleen het prijsbeleid is soms onnavolgbaar.
        dat prijs beleid is natuurlijk ook uniek, ik ontving hier een folder daar vragen ze bijna €30,00 voor een fontein.. maar deze vind ik top qua prijs
        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

        Comment


          #19
          De laatste 2 jaar zijn er toch wel een paar hele mooie producten met hele concurrerende prijzen uit de Broekhoff-hoek gekomen. En als het over cakes en boxen gaat, dan weet je bij Broekhoff dat de kwaliteit bijna altijd dik in orde is.
          Well, that depends...

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
            ik ontving hier een folder daar vragen ze bijna €30,00 voor een fontein.. maar deze vind ik top qua prijs
            Haha bedoel je die soort Klok? Bij ons ook 30eur. En de mega pine voor 59,95! Willow time en Imperial Blink weer erg goed en voor een prima prijs. Ach t is voor ons weer een mooie puzzeltocht
            https://www.youtube.com/simansays

            Comment


              #21
              Iemand deze nog gehad

              Comment


                #22
                Heilige *** wat een goede bak voor dat bedrag!! Bizar goed uitgewerkt voor dat kaliber.

                Heerlijke blinkers. Mooie boeket(jes). En het beste van alles was het tempo. Eerste bak was lekker en tweede bak ging lekker rap voor een DUIDELIJKE tweede cake, met een soort finale.
                Enige wat miste was wat meer burst MAAR dat is logisch, er past niet oneindig veel kruit in + dan blaas je de boeketten op.

                Komt z.s.m. video online.

                Voor 30 euro vond ik hem gaaf! Beter dan de Willow Time.

                Comment


                  #23
                  Hierbij de straatfilm!

                  Comment


                    #24
                    Ik had deze ook,vond hem erg goed. Zeker een aanrader!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                      Hierbij de straatfilm!
                      heel lang getwijfeld maar ziet er super uit op het filmpje..
                      spijt van dat ik hem niet gekocht heb..
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #26
                        Dat wordt na een lange afwezigheid in mijn collectie dit jaar weer Crown halen, was vroeger al erg goed, maar aan de prijs.

                        Dat is nog steeds zo, maar nu met goede aanbiedingen te vinden.

                        Comment


                          #27
                          Vind hem op het filmpje van baassie123 beter over komen dan ik hem kan herinneren van de demo zelf.
                          Zo vind ik hem echt gaaf, blinkers blijven vrij lang hangen ook. Mooi doosje voor 30 euro.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Vind hem op het filmpje van baassie123 beter over komen dan ik hem kan herinneren van de demo zelf.
                            Zo vind ik hem echt gaaf, blinkers blijven vrij lang hangen ook. Mooi doosje voor 30 euro.
                            Beter nog, in het echt kwam hij nog beter over. En voor mij heeft deze de beste indruk achterlaten van alles wat ik had (dit uiteraard met de prijs in het achterhoofd). En ja, voor 30 euro krijg je vrij weinig wat beter is naar mijn mening! Goede blinkers, lekker tempo. En vooral die finale zeer leuk.

                            Veelelal kopen we alles al met korting, dus pak hem beet 20/25 euro voor zo'n bakje is echt super!

                            Comment


                              #29
                              Ziet er uit als een topper! We gaan het binnen een jaar mee maken want hij is al 3 maal besteld.
                              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                                Dat wordt na een lange afwezigheid in mijn collectie dit jaar weer Crown halen, was vroeger al erg goed, maar aan de prijs.

                                Dat is nog steeds zo, maar nu met goede aanbiedingen te vinden.
                                Iemand die het kaliber van dit duo weet? 20mm?

                                Dit is zo te zien inderdaad een goede bak.
                                Ik stond op het "punt" om deze te kopen maar toch maar niet gedaan toen ik bij een ander iemand het bescheiden formaat van dit duo zag. Ik dit geval heb ik mij gewoon verkeken in de afmetingen. Dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren omdat we allemaal wel weten dat afmetingen eigenlijk niets zeggen, maar ja.

                                Spijt dat ik hem niet heb gekocht? Nee, is weer 25,- of 30,- euro extra over in the pocket. Vind ik het jammer, ja dat wel ja.

                                Of ik deze het komende seizoen koop hangt af van de prijs. Als de prijs hetzelfde blijft (25,-/30,- euro) dan is dit duo het overwegen wel waard en anders kijk ik wel verder. Voor de prijs van 40,-/45,- euro ik deze niet kopen omdat 45,-, bijna 50,- euro is en dat is toch wel een halve 25mm cakebox.

                                Ik hoop dat Broekhoff the good work up houd en de prijzen down.
                                Ze hebben echt wel toppers, maar die moeten wel betaalbaar blijven en geen gekke prijsstijgingen kennen.
                                Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 14 January 2017, 11:37.

                                Comment

                                Working...
                                X