Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blinking Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ook ik had hem dit jaar voor het eerst en was onder de indruk, wat ze uit zo`n klein boxje kunnen halen is ongelofelijk. Komende jaarwisseling staan er al weer 2 op de lijst!

    Comment


      #47
      Prima mini setje dit zeg, knappe effecten uit zo een klein boxje

      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

      Comment


        #48
        Wel een paar maal in mijn handen gehad ( wat een bizar klein doosje trouwens ), maar zelf nooit gehad. Na het zien van de filmpjes moet daar maar eens verandering in komen.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
          Dit lijkt mij ook een topper van een boxje en ook nu weer in de aanbieding bij Vuurwerk Breda.
          Ik heb hem nog niet eerder gehad maar daar komt nu verandering in.
          Voor dat geld bij Bredavuurwerk zit ik er ook over te twijfelen, op de filmpjes is het echt een top blokje voor weinig geld! Voor 20mm komt er nog zeker wat leuks uit met een goede tijdsduur en een opbouwend tempo. Een leuk product om mee te beginnen in de vooravond! De enige reden waarom ik twijfel is omdat ik eigenlijk altijd kwaliteit boven kwantiteit verkies, maar 1 kwantiteitproduct kan geen kwaad in de collectie

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Voor dat geld bij Bredavuurwerk zit ik er ook over te twijfelen, op de filmpjes is het echt een top blokje voor weinig geld! Voor 20mm komt er nog zeker wat leuks uit met een goede tijdsduur en een opbouwend tempo. Een leuk product om mee te beginnen in de vooravond! De enige reden waarom ik twijfel is omdat ik eigenlijk altijd kwaliteit boven kwantiteit verkies, maar 1 kwantiteitproduct kan geen kwaad in de collectie
            Nou de prijs kwaliteitsverhouding is dik in orde en in de freakactie gewoon super. Presteert enorm goed voor zo`n klein blokje

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Voor dat geld bij Bredavuurwerk zit ik er ook over te twijfelen, op de filmpjes is het echt een top blokje voor weinig geld! Voor 20mm komt er nog zeker wat leuks uit met een goede tijdsduur en een opbouwend tempo. Een leuk product om mee te beginnen in de vooravond! De enige reden waarom ik twijfel is omdat ik eigenlijk altijd kwaliteit boven kwantiteit verkies, maar 1 kwantiteitproduct kan geen kwaad in de collectie
              Ik deel je mening over kwaliteit boven kwantiteit. Het kaliber is 20mm en daarom was dit het 2e artikel dat ik aanstak op oudejaarsavond. Ik snap je uitgangspunt, maar voor het bedrag waar die nu voor wordt aangeboden kan je hem eigenlijk niet laten staan als je twijfelt. Zoals je zelf al zegt gewoon lekker schieten in de vooravond, want om 00:00 uur legt de Blinking Sky het natuurlijk af tegen de 30mm cakes/cakeboxen. Nogmaals de prijskwaliteit verhouding is gewoon dik in orde en ik kan je de Blinking Sky echt aanraden.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                Ik deel je mening over kwaliteit boven kwantiteit. Het kaliber is 20mm en daarom was dit het 2e artikel dat ik aanstak op oudejaarsavond. Ik snap je uitgangspunt, maar voor het bedrag waar die nu voor wordt aangeboden kan je hem eigenlijk niet laten staan als je twijfelt. Zoals je zelf al zegt gewoon lekker schieten in de vooravond, want om 00:00 uur legt de Blinking Sky het natuurlijk af tegen de 30mm cakes/cakeboxen. Nogmaals de prijskwaliteit verhouding is gewoon dik in orde en ik kan je de Blinking Sky echt aanraden.
                Ja kwaliteit is misschien niet de juiste verwoording, maar ik bedoel dat ik liever meer betaal voor een groter kaliber dan veel schoten en een kleiner kaliber. Maar als eerste cake is dit wel lekker en vooral omdat het voor 20mm wel goed is uitgewerkt! Het is ook een leuke concurrent op de 100shots blokjes van Pangu, die hebben 100 schoten met 500 gram en deze heeft 50 schoten met 525 gram dus in theorie zou deze voller moeten zijn. Ik vind ze op film eigenlijk wel vergelijkbaar! Eigenlijk zou je 2 van deze blokjes achter elkaar moeten laten overlappen of tegelijk moeten schieten, dan heb je nu voor 38 euro bij Bredavuurwerk een leuk blokje.

                Comment


                  #53
                  Zonder enige leugen, wauw voor 19,- echt een toppertje !
                  Alleen een hinderlijke vertraging ondanks zelf goed doorgelont.

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                    Zonder enige leugen, wauw voor 19,- echt een toppertje !
                    Alleen een hinderlijke vertraging ondanks zelf goed doorgelont.
                    Er zit geen snellont aan, ik had hetzelfse probleem daardoor

                    Comment


                      #55

                      Echt een geinig doosje. Helaas verkeerdom doorgelont en inderdaad de welbekende vertraging maar ach.....voor 18 euro...
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        #56

                        Was zeker het geld waard! Volgend jaar haal ik er 2.
                        Zelf had ik geen last van een vertraging, hadden jullie hem onderaan de cakes doorgelont?
                        Laatst aangepast door DutchScorpion; 3 January 2019, 03:00.
                        Scorpion FW

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door DutchScorpion Bekijk bericht

                          Was zeker het geld waard! Volgend jaar haal ik er 2.
                          Zelf had ik geen last van een vertraging, hadden jullie hem onderaan de cakes doorgelont?
                          indien nog steeds 19 euro neem ik er ook 2 volgend jaar.

                          ik had het lont zo ver mogelijk los gehaald naar onderen, zelfde als ik met de pangu boxen heb gedaan. maar toch bij dit product de vertraging helaas,en die was redelijk lang

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door roobaaro Bekijk bericht
                            indien nog steeds 19 euro neem ik er ook 2 volgend jaar.

                            ik had het lont zo ver mogelijk los gehaald naar onderen, zelfde als ik met de pangu boxen heb gedaan. maar toch bij dit product de vertraging helaas,en die was redelijk lang
                            Ik had het op dezelfde manier doorgelont. Had ik wss gewoon geluk gehad.
                            Scorpion FW

                            Comment


                              #59
                              omstanders wilde er al heen lopen om hem van de weg af te pakken, vertraging was dus een seconden of 4 a 5, bizar.

                              Comment


                                #60
                                Aardige budget cake dit
                                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                                Comment

                                Working...
                                X