Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blinking Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    dit is een 20mm bak erg goed voor zijn voor maat slecht 19.95 bij outlet breda.



    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Iemand ie het kaliber van dit duo weet? 20mm?

    Dit is zo te zien inderdaad een goede bak.
    Ik stond op het "punt" om deze te kopen maar toch maar niet gedaan toen ik bij een ander iemand het bescheiden formaat van dit duo zag. Ik dit geval heb ik mij gewoon verkeken in de afmetingen. Dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren omdat we allemaal wel weten dat afmetingen eigenlijk niets zeggen, maar ja.

    Spijt dat ik hem niet heb gekocht? Nee, is weer 25,- of 30,- euro extra over in the pocket. Vind ik het jammer, ja dat wel ja.

    Of ik deze het komende seizoen koop hangt af van de prijs. Als de prijs hetzelfde blijft (25,-/30,- euro) dan is dit duo het overwegen wel waard en anders kijk ik wel verder. Voor de prijs van 40,-/45,- euro ik deze niet kopen omdat 45,-, bijna 50,- euro is en dat is toch wel een halve 25mm cakebox.

    Ik hoop dat Broekhoff the good work up houd en de prijzen down.
    Ze hebben echt wel toppers, maar die moeten wel betaalbaar blijven en geen gekke prijsstijgingen kennen.

    Comment


      #32
      hier één van de twee cakes in actie in de straat

      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #33
        dan is hier nog nummer 2

        365 days a year pyromaniac

        Comment


          #34
          Had je ze los geschoten dan?

          Comment


            #35
            jup kunnen ze best hebben
            365 days a year pyromaniac

            Comment


              #36
              Prima Doosje, Dit jaar zeker weer halen !

              Comment


                #37
                Dit jaar 3 doosjes besteld kon ze niet laten staan voor 15€ per doos

                Comment


                  #38
                  Ik vond dit zeer mooie cakes voor weinig geld! Echt een aanrader in mijn ogen.

                  Comment


                    #39
                    Vanmiddag nog weten te krijgen bij intratuin S gravezande. De laatste voor 14,99. Stond op de site als uitverkocht, loont toch om in de winkel zelf nog te vragen.

                    Comment


                      #40
                      Prima schietbakje voor 30 euro voor 15 euro had ik er meer gehaald hier het filmpje: https://youtu.be/QGNIBv8jgEo
                      Laatst aangepast door pyrofan#1; 19 January 2018, 23:02. Reden: Video toegevoegd

                      Comment


                        #41
                        Ik vond deze ook leuk voor de freakprijs van 15 euro. Daarnaast een mooi wit doosje

                        Comment


                          #42
                          Gewoon erg goed. Dit bewijst ook maar weer dat formaat soms lelijk vertekend. Vorig jaar ook gehad, maar bij het ophalen moest ik toch twee keer slikken toen ik ze weer terugzag. In de lucht zijn het beesten. Broekhoff kán het wel (zie ook willow time).

                          Comment


                            #43
                            inderdaad mini boxje maar wat er uit komt is groots was er aardig verbaasd over.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              #44
                              Dit lijkt mij ook een topper van een boxje en ook nu weer in de aanbieding bij Vuurwerk Breda.
                              Ik heb hem nog niet eerder gehad maar daar komt nu verandering in.

                              Comment


                                #45
                                Dit jaar de Blinking Sky voor het eerst gehad. Dit was het 2e artikel dat ik aanstak op oudejaarsavond. Ik was hier erg benieuwd naar, omdat er op het forum al veel positieve reacties waren geplaatst over de Blinking Sky. Echt enorm van genoten, het tempo was dik in orde en de boeketten waren goed gevuld voor 20mm. De blinkers branden behoorlijk lang en de eerste schoten vond ik zelf het mooist. Rode blinkers gecombineerd met een soort palm. Prijs kwaliteit is dik in orde en dit is dan ook een aanrader voor de vooravond om rustig van te genieten.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X