Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M.o.a.b. [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nou, het is zeker geen 2x Osiris, ik zie veel andere effecten. Een paar delen zijn wel hetzelfde maar dat kan haast ook niet anders. Als liefhebber zou ik deze toch laten liggen. Er zitten een aantal cakes tussen waar ik niet warm van wordt. Maar als je als familie of buurt in één keer klaar wil zijn, dan is dit wel een mooi spectakel om het jaar mee te beginnen, mits de prijs daar naar is. Het is de vuurwerkexpert lijn, en die had afgelopen jaar toch mooie prijzen. Ik verwacht 200-250 euro, niet meedingend naar korting of gratis vuurwerk.

    Wat wel gezegd mag worden, Broekhoff kloot in ieder geval niet met samples in haar video's, dit is wat je in de straat te zien krijgt. Al mag er aan een paar cakes nog wel gesleuteld worden qua performance.

    Comment


      #17
      Er zitten best wel mooie kleuren in en het is een leuke box. Voor mij als liefhebber echter niet boeiend genoeg. Ik betrapte me erop dat ik het laatste stukje naar de finale doorspoelde :P

      Dit is ideaal voor een groepje die gewoon met 1 box een hele show wil hebben. 1 keer aansteken, even genieten en dan binnen bier drinken en hapjes eten.

      Comment


        #18
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Prijs is 400 euro volgens vuurwerkexpert.nl

          Comment


            #20
            Mijn filmpje:

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Goed. Je hebt een aantal minuten vuurwerk, maar dit is echt een gat in je budget. Koop er persoonlijk meerdere cakes voor.
              >0597<

              Comment


                #22
                Persoonlijk vind ik hem helemaal ruk! De uitwerkingen lijken op potjes van de lidl en Aldi uit Duitsland, vind de w-shape niks, niet genoeg tempo en hij is nogal geprijsd.

                Comment


                  #23
                  Opzich wel aardige momenten tussen maar ook momenten dat ik denk van nee. Prijs is best hoog. Verder 42 kg geen enkele verkoper die daar moeilijk over doet. Als je ziet wat er elk jaar word verkocht bij de winkels . Plus word hier niet op gecontroleerd .

                  Comment


                    #24
                    Best leuk maar veelste zwaar wil ik niet tillen en veelste duur begin ik niet aan.

                    Comment


                      #25
                      wat een bak geld voor zon box! Ik vind de atmosphere van broekhoff vele male mooier en ook nog eens 200 euro goedkoper. Wel 2 potten minder en een kilootje kruit maar dat neem ik voor lief! Eerst kijken wat de concurrentie aanbied voordat ik zon box bestel

                      Comment


                        #26
                        De uitwerkingen zijn maar karig, tempo zit er niet in, prijs is enorm en de schietrichtingen vind ik maar ongemakkelijk overkomen. Slaan we over deze.

                        Comment


                          #27
                          Vreemd dit, als je deze besteld krijg je twee boxen gezamelijk 42 kilo, dan ben je in overtreding.
                          Importeurs maken er zelf ook een zooitje van.

                          Comment


                            #28
                            Poeh ik zie hem bij mij dealer in de buurt voor € 585,00
                            https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door mikosje Bekijk bericht
                              Poeh ik zie hem bij mij dealer in de buurt voor € 585,00
                              Ik zag dat vanochtend ook. Moet niet gekker worden. Voor zo'n bedrag kan ik heel wat moois aanschaffen.
                              Maar zeker niet deze doos.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #30
                                dan lekker naar orthen rijden is die 299 ;)

                                Comment

                                Working...
                                X