Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M.o.a.b. [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    M.o.a.b. [Uitloop]

    Artikelnummer:
    Artikelnaam: Moab
    Bruto Gewicht: 42 Kilo
    Netto Kruitgewicht: 6000 Gram
    Aantal Schoten: 424 shots
    Effectomschrijving:
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: ...
    Kartoneenheid:
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl





    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 20 November 2018, 18:58.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Lol de blokken worden steeds groter 42 kilo?
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #3
      ze worden met het jaar groter en grote... over een paar jaar moetje met vrachtwagen je vuurwerk ophalen...

      Ben zeer benieuwd wat deze box in huis heb.. ben ook wle bang dat er duur prijskaartje aan hangt..

      Comment


        #4
        Gele tekst: dit artikel wordt geleverd in twee boxen....
        Heilige poep! (Zeggen Engelsen dan)

        Comment


          #5
          Pakkende naam...Mother Of All Boxes. Dat moet je maar durven roepen op voorhand én zonder een enkel beeld gezien te hebben..

          Ik ben even bij bol.com een palletwagen bestellen.....tot zo.

          Comment


            #6
            212 shots per box dus, dat lijkt verdacht veel op 2x de 2015 Osiris. De Osiris vond ik al niet te tillen afgelopen jaar, wie deze box neemt mag hem 2x gaan tillen.

            Comment


              #7
              Dit kan toch haast niet!! Er bestaat toch nog zoiets als de 25kg regel? Of is er nu wat veranderd met die regel....?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                Dit kan toch haast niet!! Er bestaat toch nog zoiets als de 25kg regel? Of is er nu wat veranderd met die regel....?
                Je ziet A en B dus je krijgt ze waarschijnlijk in 2 delen dus 21 kilo per stuk..

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
                  Je ziet A en B dus je krijgt ze waarschijnlijk in 2 delen dus 21 kilo per stuk..
                  Ja ik zie t dat zal t wel zijn dan! Niet gezien...

                  Comment


                    #10
                    Dus w8 ff: er is 1 box bestaand uit 2 boxen die bestaan uit losse cakes. LOL
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      #11
                      Dit zijn er nog maar 2! Die Giga Compound bestaat uit min. 3 delen! Hoe zal de F.O.A.B. er dan wel niet uitzien?!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #12
                        Moet een beste bak zijn ja die direct een groot deel van de auto in beslag neemt haha.
                        MAar goed, ik ben zeker benieuwd naar de prijs en uitwerking.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          wat ik wel onnozel vind is dat ze erop zetten: 42 kg extreme vuurwerk.
                          er is een regel met 25 kg, de importeur houdt zich op deze manier wel aan de regels, maar "dwingt" de consument om de regel te overtreden. Je zou maar nietsvermoedende consument zijn en dan een keer aangehouden worden.
                          Ik vind het vaak wel mooi dat de grenzen opgezocht worden, maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan vind.
                          Dat staat overigens helemaal los van hoe de box is en dat het misschien wel erg vet is om deze in de straat te hebben.

                          greetzzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                            wat ik wel onnozel vind is dat ze erop zetten: 42 kg extreme vuurwerk.
                            er is een regel met 25 kg, de importeur houdt zich op deze manier wel aan de regels, maar "dwingt" de consument om de regel te overtreden. Je zou maar nietsvermoedende consument zijn en dan een keer aangehouden worden.
                            Ik vind het vaak wel mooi dat de grenzen opgezocht worden, maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan vind.
                            Dat staat overigens helemaal los van hoe de box is en dat het misschien wel erg vet is om deze in de straat te hebben.

                            greetzzz
                            De gele letters op de doos links bovenin geven aan; "Dit artikel wordt geleverd in 2 boxen". De regel is dus vrij gemakkelijk te handhaven door dit artikel enkel mee te geven wanneer de klant het artikel met 2 of meerdere personen ophaalt. Deze zal waarschijnlijk ook niet in grote oplage bij de dealers liggen, dus handhaven wordt niet lastig.

                            Uiteindelijk koop je dus 2x een Osiris (daar ga ik gemakshalve even vanuit, uitwerking kan totaal anders zijn, maar kwa gewicht en schoten gelijk). Cakeboxen zijn hot, en vuurwerk is van oudsher toch een beetje de buur overtreffen. Daar spelen dit soort samenstellingen slim op in. De relatief onwetende consument wil graag groot groter grootst. Echter maakt de doos vaak meer indruk dan de uitwerking. Niet dat een Osiris een slechte uitwerking heeft, verre van, maar als slimme consument ben je vaak toch wat beter af met een eigen samenstelling van cakeboxen. Hoe meer cakes in de box, hoe meer je betaalt voor cakes die je eigenlijk niet interessant vind.

                            Comment


                              #15
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment

                              Working...
                              X