Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krazy Clown

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Krazy Clown

    Artikelnummer: 0209
    Artikelnaam: Krazy Clown
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal Schoten:
    Effectomschrijving: Deze 'Crazy' clown fontein bevat een crackling effect met rood en groene parels en eindigt met een 'scary smile effect'.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: ...
    Kartoneenheid: 12/1
    Adviesprijs: € 12,50
    Winkelprijs: € 9,99
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl



    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 9 September 2023, 13:28. Reden: Prijsupdate 2023
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2


    Productvideo

    Comment


      #3
      Is er met opzet gekozen voor Krazy in plaats van Crazy ? Ik kan het mij niet voorstellen, aangezien het woord krazy geen betekenis heeft in het Engels. Maar mijn maag draait iig om als ik de naam van dit product zie en vind ik de uitwerkingen al niet meer belangrijk
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        prijs is €12,50 voor 67gr...

        Comment


          #5
          het enige "Krazy" aan deze fontein is de prijs...


          Dit is gewoon een meter pakket fontein die wat langer duurt!...

          Comment


            #6
            Ik vind de fonteinen van Broekhoff sowieso niet goedkoop...
            >0597<

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Is er met opzet gekozen voor Krazy in plaats van Crazy ? Ik kan het mij niet voorstellen, aangezien het woord krazy geen betekenis heeft in het Engels. Maar mijn maag draait iig om als ik de naam van dit product zie en vind ik de uitwerkingen al niet meer belangrijk
              Als marketeer zoek je in de nieuwe naam een aantal dingen; Awareness, toepasselijkheid op het product, paralellen (of juist geen) met eerdere producten in het genre, en tegenwoordig ook vindbaarheid online. Dat laatste zal de reden zijn van de K in plaats van de C. Deze naam onthou je, en dat wil je als leverancier.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Als marketeer zoek je in de nieuwe naam een aantal dingen; Awareness, toepasselijkheid op het product, paralellen (of juist geen) met eerdere producten in het genre, en tegenwoordig ook vindbaarheid online. Dat laatste zal de reden zijn van de K in plaats van de C. Deze naam onthou je, en dat wil je als leverancier.
                Daar heb je gelijk in, kijk maar naar de meest irritante reclames op tv. Die onthoud je ook.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment

                Working...
                X