Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baldur

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Helaas was deze cake niet zo goed. Ik verwachtte al niet veel, maar hier kwam een slappe burstknal vanaf en kleine boeketten. Er werden meerdere budget cakes afgestoken die de helft kostte en veel beter presteerden. Zelfde geld voor de Frigg, een goede burst ontbreekt echt heel erg aan deze cakes.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Helaas was deze cake niet zo goed. Ik verwachtte al niet veel, maar hier kwam een slappe burstknal vanaf en kleine boeketten. Er werden meerdere budget cakes afgestoken die de helft kostte en veel beter presteerden. Zelfde geld voor de Frigg, een goede burst ontbreekt echt heel erg aan deze cakes.
      Verwachtte je niet teveel dan van deze cake? Met een stukje Freak-korting was deze cake te krijgen voor rond de EUR 10,00. Dan kun je toch ook geen mega-spektakel verwachten?
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
        Verwachtte je niet teveel dan van deze cake? Met een stukje Freak-korting was deze cake te krijgen voor rond de EUR 10,00. Dan kun je toch ook geen mega-spektakel verwachten?
        Nee zeker niet, ik ging er eigenlijk met weinig verwachting heen, maar daar deed ie dan alsnog voor onder. Ik had 'm dan voor de adviesprijs gekocht gewoon via de Zenavuurwerk site. Maar qua boeket kwam er gewoon precies uit wat je op het demo filmpje kon zien. Het ging dan echt om de burst, dat kan een product maken of kraken. En in dit geval was die dus te slap. De afstand maakt je beleving natuurlijk ook anders, die was in Lopik wel erg ver. Voor 10 euro kan je dan zeker niet klagen!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          De afstand maakt je beleving natuurlijk ook anders, die was in Lopik wel erg ver.
          Deze was inderdaad 100 meter, terwijl deze cake een normale demo-afstand heeft van 40 meter en natuurlijk een straat-afstand van 10 (of 5). Dat maakt zeker wel verschil. Je merkte wel dat dit iets meer een budget-cake was.

          Comment


            #20
            Vond dit een prima budget cake! Mooie kleurtjes

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
              Vond dit een prima budget cake! Mooie kleurtjes
              Zeker een mooie cake, en zeer mooie blinkers. Ik had in het begin bij enkele schoten even de indruk dat ik de massive in het klein zag maar verder op zag ik meer andere kleuren die de massive niet heeft. Voor dit geld een cake die je uitstekend kunt stoken voor 00.00 uur.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Mooie cake, komt op de lijst

                Comment


                  #23


                  mooie cake voor de centen hoor! vond de kleuren erg mooi
                  365 days a year pyromaniac

                  Comment


                    #24
                    Prima potje met mooie blinkers:

                    https://www.youtube.com/user/Originallover

                    Comment


                      #25
                      Ik vond 'm dit jaar op de demo eigenlijk wel prima! Normale burst en leuke blinker boeketten. Het broertje van de oude Massive haha.

                      Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

                      Comment


                        #26
                        Demo 2019:

                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment

                        Working...
                        X